quote:Op woensdag 1 april 2009 14:40 schreef Fritztiaan het volgende:
Juist ja, klagen over iets wat je zelf in de hand hebt
Ik klaag omdat ik anders niet keihard kan gaan zuipen in de zomer, maar dat houdt niet in dat ik dat nu niet ook zou willen doenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:40 schreef Fritztiaan het volgende:
Juist ja, klagen over iets wat je zelf in de hand hebt
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:41 schreef Fritztiaan het volgende:
Wat doe je nou leuk Failkitu? Wil je weer een dis van epische proporties eten ofzo?
Jij bent echt zo triestquote:
Als ik een soortgelijk tentamen had gehad was ik nu ook lekker op 't terras aan 't leren. Maar nee, ze moeten me morgen zo nodig een dynamica tentamen laten makenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:43 schreef keienlegger het volgende:
Grappig, dit stond vrijwel letterlijk in m'n 'bedrijfsethiek' boekje waar ik binnenkort een tentamen van heb, wat ik aan het leren was terwijl ik een lekker biertje dronk op m'n terras.
Rare paradox.
Dan ga je toch in de zon zitten leren.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:39 schreef zquing het volgende:
Zoals velen van jullie wel opgemerkt zullen hebben is het vrij goed weer vandaag, MI zelfs een der mooiere dagen tot nu toe dit jaar. Helaas moet ik studeren om morgen een tentamen te maken terwijl ik veel liever met een lekker koud biertje in m'n hand aan het terras zou willen zitten
klacht1, kut tentamen
klacht2, het mooie weer
verwachte reactie OA
[ afbeelding ]
Joh, ik begin vandaag pas met lerenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:52 schreef solar22 het volgende:
[..]
Dan ga je toch in de zon zitten leren.
De laatste dag voor het tentamen/examen kun je trouwens beter gebruiken om te ontspannen zodat je uitgerust en fit aan het tentamen begint.
Je zou het nu toch moeten weten, die ene dag maakt niets meer uit.
Hier precies hetzelfdequote:Op woensdag 1 april 2009 14:39 schreef zquing het volgende:
Zoals velen van jullie wel opgemerkt zullen hebben is het vrij goed weer vandaag, MI zelfs een der mooiere dagen tot nu toe dit jaar. Helaas moet ik studeren om morgen een tentamen te maken terwijl ik veel liever met een lekker koud biertje in m'n hand aan het terras zou willen zitten
klacht1, kut tentamen
klacht2, het mooie weer
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:44 schreef leetzors het volgende:
Buiten met bier in je hand leren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |