quote:
TS draagt alleen in de danszaal dansschoenen, dus niet op een gladde aulavloerquote:Op woensdag 1 april 2009 14:55 schreef genakt het volgende:
WHeWhe TS zit op dansen maar heeft balletschoentjes aan
Dat vraag ik me ook af, alsmaar van dat soort fotos in die zaal, op de gang nietquote:Op woensdag 1 april 2009 15:07 schreef Lakitu het volgende:
Waarom zitten er allemaal spermavlekken op die foto trouwens?
quote:
Wat voor punt wilde je maken over mn zusjequote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:43 schreef Elfy het volgende:
[..]
Wat voor punt wilde je maken over mn zusje![]()
Rare.
Oscarromerianen > Werenfridusistenquote:Op woensdag 1 april 2009 22:05 schreef Xu het volgende:
Familieleden van Fok!ers en Fok!ers zelf die op de Werenfridus zitten of zaten dit moet niet gekker worden
Ik denk dat hij bedoelt dat ze er zo lief uitzietquote:Op woensdag 1 april 2009 21:43 schreef Elfy het volgende:
[..]
Wat voor punt wilde je maken over mn zusje![]()
Rare.
he betterquote:Op woensdag 1 april 2009 23:51 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat ze er zo lief uitziet
OK.quote:
samba is toch niet zo moeilijkquote:Op woensdag 1 april 2009 14:13 schreef Elfy het volgende:
TS krijgt latin dansles van een hippe jonge lerares van een jaar of 35 met heupen van elastiek.
De lessen zijn gezellig en de muziek is goed te doen.
Een vriendin en ik keken elkaar echter geschrokken aan bij de woorden
'Mensen, ik wil meer heupen zien, jullie zijn jong en dynamisch!'
Wat is dit voor generalisatie, we zijn toch niet niet voor niets luie leerlingen enzo?
Klacht: lerares die meent dat we struikelen over het woord jong terwijl we gewoon niet dynamisch zijn.
Subklacht: pijn krijgen in je knieėn en tenen waar de rest pijn in zn heupen krijgt.
Het was rhumba, alleen zeg maar de hele tijd met de heupen oefenen zonder werkelijk pasjes te doenquote:
Kom dan maar in mn andere topic, waar we heerlijk genieten van die knakkers in je foboquote:Op donderdag 2 april 2009 12:30 schreef Lakitu het volgende:
Wat een gay topic is dit geworden, ik had ingezet op een flametopic.
Heeft mn zusje half fok in dr msnlijst staan ofzoquote:Op donderdag 2 april 2009 20:11 schreef B.E.D het volgende:
Heeft Claudette al een vriendje? PM je haar msn?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |