Hartelijk dank!quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:45 schreef Ternerito het volgende:
http://torrents.thepirate(...).4302858.TPB.torrent
Hier staat slanecastle als flac trouwens tussen...
Ik heb de rip niet gedaan hoorquote:
Weet je toevallig ook wat die bovenste van dat rijtje is?quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:51 schreef Ternerito het volgende:
[..]
Ik heb de rip niet gedaan hoorzag hem er toevallig tussen staan
Ben wel van mening dat de dts stream rip van de dvd beter is
![]()
De dts rip (flac) van sydney is nog beterdat knalt letterlijk uit mijn iaudio d2 met shure se530
Dat je kaarten eraan komenquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:32 schreef Murray het volgende:
Bestellnummer Datum Name Zahlungsart Status Versand
xxx 27.03.09 xxx CREDITCARD bezahlt für den Versand vorbereitet
" für den Versand vorbereitet "
was meint das?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:41 schreef Clayton1 het volgende:
OMG, Bono maakt zich voortaan op.
linkje.
http://www.radio538.nl/web/show/id=876641/contentid=98049
Er komt ook een nieuwe single die daar goed bijpast:quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:41 schreef Clayton1 het volgende:
OMG, Bono maakt zich voortaan op.
linkje.
http://www.radio538.nl/web/show/id=876641/contentid=98049
oh Muse zou ik echt he-le-maal geweldig vinden! 2 van mijn favoriete bands op 1 avond.!! Feit is wel dat Muse live misschien wel beter is dan U2, wat dus slecht zou uitpakken voor het U2 concert.quote:Op maandag 13 april 2009 21:35 schreef LeonH het volgende:
Op de site van Muse staat dat er nog een aantal U2 support datums bij gaan komen![]()
Ze gaan ook weer een tour doen door onder andere Europa, maar er staat Autumn bij terwijl het hier toch echt in de zomer is.. Ik wacht rustig af en ga langzaam een beetje hopen en bidden
Dat ze niet komen.quote:Op maandag 13 april 2009 21:35 schreef LeonH het volgende:
Ik wacht rustig af en ga langzaam een beetje hopen en bidden
Muse is in Europa al veel te groot om als voorprogramma dienst te doen.quote:Op maandag 13 april 2009 22:47 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
oh Muse zou ik echt he-le-maal geweldig vinden! 2 van mijn favoriete bands op 1 avond.!! Feit is wel dat Muse live misschien wel beter is dan U2, wat dus slecht zou uitpakken voor het U2 concert.
Heb nog liever de Peas dan die enge hijger van Muse.quote:Op maandag 13 april 2009 22:47 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
oh Muse zou ik echt he-le-maal geweldig vinden! 2 van mijn favoriete bands op 1 avond.!! Feit is wel dat Muse live misschien wel beter is dan U2, wat dus slecht zou uitpakken voor het U2 concert.
hm die enge hijger is toevallig wel één van de beste gitaristen van deze eeuw, en muse is regelmatig uitgeroepen tot beste live band van dit moment, maarja...smaken verschillen. als jij helemaal opgewonden wordt van fergie, wie ben ik om daar kritiek op te hebben?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb nog liever de Peas dan die enge hijger van Muse.
Een van de beste gitaristen van deze eeuw, kom op zeg, laat mij niet lachen. Als gitarist voor een rockband voldoet hij prima, maar ga die sirene niet op een niveau zetten van een Steve Vai, Satriani of Malmsteen. Dat is echt een paar niveau's hoger...quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:25 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
hm die enge hijger is toevallig wel één van de beste gitaristen van deze eeuw, en muse is regelmatig uitgeroepen tot beste live band van dit moment, maarja...smaken verschillen. als jij helemaal opgewonden wordt van fergie, wie ben ik om daar kritiek op te hebben?
Liever allebei niet, maar bij de Peas heb je nog enigszins een uitzichtquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb nog liever de Peas dan die enge hijger van Muse.
Muse is wel puik, maar die dude een van de beste gitaristen van deze eeuw noemenquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:25 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
hm die enge hijger is toevallig wel één van de beste gitaristen van deze eeuw, en muse is regelmatig uitgeroepen tot beste live band van dit moment, maarja...smaken verschillen. als jij helemaal opgewonden wordt van fergie, wie ben ik om daar kritiek op te hebben?
Niks nieuws onder de zon. Alles is al verkrijgbaar op diverse plekken. Alleen wel leuk om het officieel via de fanclub op een "echte" cd te ontvangenquote:Op donderdag 16 april 2009 17:46 schreef Bronson het volgende:
Ik heb mn U2 Medium, Rare & Remastered cd van de memberclub binnen.![]()
Ik ga hem vanavond maar eens beluisteren of het nog wat leuks is.
Ah eindelijk!quote:Op maandag 20 april 2009 15:08 schreef empee1977 het volgende:
dan zal mijn u2.com membership cd ook wel binnenkort in den lande zijn denk ik zo maar es.
Belangrijker is dat Dublin1 gedispatched is ... woohooo
Zeker lekkere nummers, Native Son vind ik eigenlijk beter dan Vertigo en Smile vind ik ook erg goed, maar al deze nummers waren al lange tijd beschikbaar online, dus niks nieuwsquote:Op maandag 20 april 2009 20:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Zit CD 1 nu te luisteren en voor mij genoeg nieuws onder de zon, staan lekkere nummers op!
Zijn er hier ook members die in oktober/november/december 2008 hun subscription hebben verlengd en de CD: U2 - Medium Rare And Remastered hebben ontvangen?quote:Op maandag 20 april 2009 15:08 schreef empee1977 het volgende:
dan zal mijn u2.com membership cd ook wel binnenkort in den lande zijn denk ik zo maar es.
Belangrijker is dat Dublin1 gedispatched is ... woohooo
Volgens mij klopt de "kleine" versie. Dus dat het podium rechts staat.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:51 schreef Bronson het volgende:
Grappig, op de 360 site zie je op de plattegrond van de Arena dat de podium aan de rechterkant staat. Maar zodra je hem vergroot staat hij aan de linkerkant, dus als de oude...
Het podium staat aan de Noordkant van het stadionquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:30 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Volgens mij klopt de "kleine" versie. Dus dat het podium rechts staat.
Ik heb pas in maart verlengd na een paar maanden tussentijds gratis lid te zijn geweestquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:47 schreef CoExist het volgende:
[..]
Zijn er hier ook members die in oktober/november/december 2008 hun subscription hebben verlengd en de CD: U2 - Medium Rare And Remastered hebben ontvangen?
Heb zelf verlengd in november, en nog steeds niets binnen
quote:Extra kaarten U2
Voor beide concerten zijn extra kaarten beschikbaar! Wil je Bono & co live in actie zien, zorg dan dat je er snel bij bent. Er zijn namelijk zitplaatsen vrijgegeven.
Eigenlijk niet normaal meer 160 euri voor een kaartje.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:41 schreef Gert het volgende:
De mailinglist van Mojo meldt:
[..]
Heb even gekeken op livenation. Er zijn extra kaarten bijgekomen in de duurste categorie. Daarvan kun je 4 kaarten maximaal bestellen. Verder is alleen rang 5 nog verkrijgbaar, met maximaal 1 kaart per bestelling.
Dat management van U2 is lekker aan het stunten met de ticketprijzen :Squote:Op zaterdag 25 april 2009 22:13 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet normaal meer 160 euri voor een kaartje.
Mwah, 't zijn natuurlijk geen buurthuizen waar het komt te staanquote:Op woensdag 29 april 2009 21:06 schreef snowgoon het volgende:
De eerste beelden van het nieuwe U2 podium
[ afbeelding ]
Behoorlijk groot
Heeft Bono nog iets te maken met Playing for Change of is hij gewoon een soort lijstduwer?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:09 schreef RonaldV het volgende:
Nog een stukje U2 nieuws: Vorige week bracht Playing For Change een videoclip uit van een oud Bob Marley nummer.
Het laatste, denk ik. Playing for change is een amerikaans initiatief. Al zou het me niets verbazen als Bono zich het initiatief in werkt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:50 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Heeft Bono nog iets te maken met Playing for Change of is hij gewoon een soort lijstduwer?
hmja... maar het blijft een mooi nummer, en de videoclip is ook mooi gefilmd!quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:59 schreef DrowningMan het volgende:
video Magnificent is uit
http://www.u2.com/news/article/4692
beetje te laat denk ik, want het nummer heeft zijn beste tijd in de hitlijsten alweer gehad.
Tja, niet echt een heel boeiende clip. En weer valt het me op dat Larry in eens zo'n ouwe kop heeft gekregen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:59 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
hmja... maar het blijft een mooi nummer, en de videoclip is ook mooi gefilmd!
En Adam steeds cooler wordt met z'n grijze haartjesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:48 schreef Dandelion het volgende:
Tja, niet echt een heel boeiende clip. En weer valt het me op dat Larry in eens zo'n ouwe kop heeft gekregen.
Adam is een held. Check zijn swingende moves ook weerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:13 schreef MuadDib het volgende:
[..]
En Adam steeds cooler wordt met z'n grijze haartjes
Mogelijk dat ze weer met 2 podia gaan werken. In het verleden werden er vaker 2 of 3 podia gebruikt. Alleen wordt daar nergens over gepraat tot nu toe. Ik begin er steeds meer zin in te krijgenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:37 schreef kibber het volgende:
Wow. Wat een bouwwerk zeg. Moeilijk voor te stellen dat ze zoiets in zo'n 3 dagen kunnen afbreken, verplaatsen en weer opbouwen... Het is niet alleen het podium natuurlijk, maar straks ook de schermen, audio apparatuur, bekabeling...
Je bedoeld qua afmetingen? Dat zal best. maar de constructie zal in grote lijnen gelijk zijn natuurlijk. Feit blijft natuurlijk dat je op iedere locatie dat ding moet opbouwen, afbreken en later weer opbouwen... Als je dan nog bedenkt dat hier geen schermen, audio apparatuur en bekabeling aanhangt vind ik het nogal wat haha. Het lijkt me best leuk om eens een dagje op de tribune van de Arena te gaan zitten en gewoon alleen maar kijken naar hoe ze dat ding opbouwen.quote:Op maandag 11 mei 2009 06:38 schreef Ternerito het volgende:
[..]
Mogelijk dat ze weer met 2 podia gaan werken. In het verleden werden er vaker 2 of 3 podia gebruikt. Alleen wordt daar nergens over gepraat tot nu toe. Ik begin er steeds meer zin in te krijgenLaat Milaan maar komen
Tijdens de Vertigo tour kon je bij sommige stadions (bijv. Gelsenkirchen) de opbouw volgen via een webcam.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:35 schreef kibber het volgende:
[..]
Je bedoeld qua afmetingen? Dat zal best. maar de constructie zal in grote lijnen gelijk zijn natuurlijk. Feit blijft natuurlijk dat je op iedere locatie dat ding moet opbouwen, afbreken en later weer opbouwen... Als je dan nog bedenkt dat hier geen schermen, audio apparatuur en bekabeling aanhangt vind ik het nogal wat haha. Het lijkt me best leuk om eens een dagje op de tribune van de Arena te gaan zitten en gewoon alleen maar kijken naar hoe ze dat ding opbouwen.
In het verleden maakten ze gebruikt van 2 a 3 podia. Popmart waren het er volgens mij 3, en vertigo volgens mij 2. Ene podium wordt opgebouw, terwijl het andere podia alweer naar de volgende stad gaat. Zo creeeren ze meer tijd in het schema qua opbouw.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:35 schreef kibber het volgende:
[..]
Je bedoeld qua afmetingen? Dat zal best. maar de constructie zal in grote lijnen gelijk zijn natuurlijk. Feit blijft natuurlijk dat je op iedere locatie dat ding moet opbouwen, afbreken en later weer opbouwen... Als je dan nog bedenkt dat hier geen schermen, audio apparatuur en bekabeling aanhangt vind ik het nogal wat haha. Het lijkt me best leuk om eens een dagje op de tribune van de Arena te gaan zitten en gewoon alleen maar kijken naar hoe ze dat ding opbouwen.
Zal nu ook wel zo zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:46 schreef Ternerito het volgende:
[..]
In het verleden maakten ze gebruikt van 2 a 3 podia. Popmart waren het er volgens mij 3, en vertigo volgens mij 2. Ene podium wordt opgebouw, terwijl het andere podia alweer naar de volgende stad gaat. Zo creeeren ze meer tijd in het schema qua opbouw.
Het podium wat nu in Amsterdam wordt gebruikt hoeft dus per definitie niet dezelfde te zijn als in Dublin erna....zo ging het in het verleden tenminste...
Ahhh op die fiets! Dat klinkt opzich ook wel logisch natuurlijk... 3 dagen is anders wel erg kort dag, zeker als je zo'n bouwwerk moet vervoeren...quote:Op maandag 11 mei 2009 12:46 schreef Ternerito het volgende:
[..]
In het verleden maakten ze gebruikt van 2 a 3 podia. Popmart waren het er volgens mij 3, en vertigo volgens mij 2. Ene podium wordt opgebouw, terwijl het andere podia alweer naar de volgende stad gaat. Zo creeeren ze meer tijd in het schema qua opbouw.
Het podium wat nu in Amsterdam wordt gebruikt hoeft dus per definitie niet dezelfde te zijn als in Dublin erna....zo ging het in het verleden tenminste...
bij mij duurde het ook heel lang, maar ik had het adres verkeerd geschreven, mijn straat met mijn ouders postcode, ik had hun gemaild. Ik kreeg toen bericht dat ze gingen wachten totdat ze hem weer terug zouden krijgen en dan zouden ze m naar het goede adres sturen. Na een paar weken heb ik m toen vorige week zaterdag ontvangen.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:31 schreef BostonGeorge het volgende:
Ik heb tot op de de van vandaag mijn kaarten nog niet ontvangen, en begin me langzamerhand toch zorgen te maken![]()
Nog meer mensen met hetzelfde probleem?
Ik durf het bijna met zekerheid te zeggen... Op hun site staat een counter die aftelt naar de release van hun nieuwe cd (nog 27 dagen te gaan) en op de events pagina staat dat ze op 2 juli in Noorwegen zijn, 4 juli Rotterdam, 5 juli Rock Werchter (belgie),6 juli Zwitserland en 11 juli Portugal... Allemaal in de buurt dus... Die nieuwe single is echt een gedrocht van een nummer, heeft niks meer met muziek te maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:44 schreef Martinezzz het volgende:
En heb ook het idee dat de BEP met een nieuwe cd komen ten tijde van de u2 concerten... Kaiser Chiefs en Razorlight hebben recentelijk nog opgetreden in Amsterdam. BEP niet... bah bah bah!
idd, hoopte op snow patrol, maar op hun site staat geen Adam en wel andere steden van de u2 tour.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:41 schreef Tourniquet het volgende:
Ik vrees het ook, vooral omdat in de meeste andere steden is het vp al bekend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |