Heeft Bono nog iets te maken met Playing for Change of is hij gewoon een soort lijstduwer?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:09 schreef RonaldV het volgende:
Nog een stukje U2 nieuws: Vorige week bracht Playing For Change een videoclip uit van een oud Bob Marley nummer.
Het laatste, denk ik. Playing for change is een amerikaans initiatief. Al zou het me niets verbazen als Bono zich het initiatief in werkt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:50 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Heeft Bono nog iets te maken met Playing for Change of is hij gewoon een soort lijstduwer?
hmja... maar het blijft een mooi nummer, en de videoclip is ook mooi gefilmd!quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:59 schreef DrowningMan het volgende:
video Magnificent is uit
http://www.u2.com/news/article/4692
beetje te laat denk ik, want het nummer heeft zijn beste tijd in de hitlijsten alweer gehad.
Tja, niet echt een heel boeiende clip. En weer valt het me op dat Larry in eens zo'n ouwe kop heeft gekregen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:59 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
hmja... maar het blijft een mooi nummer, en de videoclip is ook mooi gefilmd!
En Adam steeds cooler wordt met z'n grijze haartjesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:48 schreef Dandelion het volgende:
Tja, niet echt een heel boeiende clip. En weer valt het me op dat Larry in eens zo'n ouwe kop heeft gekregen.
Adam is een held. Check zijn swingende moves ook weerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:13 schreef MuadDib het volgende:
[..]
En Adam steeds cooler wordt met z'n grijze haartjes
Mogelijk dat ze weer met 2 podia gaan werken. In het verleden werden er vaker 2 of 3 podia gebruikt. Alleen wordt daar nergens over gepraat tot nu toe. Ik begin er steeds meer zin in te krijgenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:37 schreef kibber het volgende:
Wow. Wat een bouwwerk zeg. Moeilijk voor te stellen dat ze zoiets in zo'n 3 dagen kunnen afbreken, verplaatsen en weer opbouwen... Het is niet alleen het podium natuurlijk, maar straks ook de schermen, audio apparatuur, bekabeling...
Je bedoeld qua afmetingen? Dat zal best. maar de constructie zal in grote lijnen gelijk zijn natuurlijk. Feit blijft natuurlijk dat je op iedere locatie dat ding moet opbouwen, afbreken en later weer opbouwen... Als je dan nog bedenkt dat hier geen schermen, audio apparatuur en bekabeling aanhangt vind ik het nogal wat haha. Het lijkt me best leuk om eens een dagje op de tribune van de Arena te gaan zitten en gewoon alleen maar kijken naar hoe ze dat ding opbouwen.quote:Op maandag 11 mei 2009 06:38 schreef Ternerito het volgende:
[..]
Mogelijk dat ze weer met 2 podia gaan werken. In het verleden werden er vaker 2 of 3 podia gebruikt. Alleen wordt daar nergens over gepraat tot nu toe. Ik begin er steeds meer zin in te krijgenLaat Milaan maar komen
Tijdens de Vertigo tour kon je bij sommige stadions (bijv. Gelsenkirchen) de opbouw volgen via een webcam.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:35 schreef kibber het volgende:
[..]
Je bedoeld qua afmetingen? Dat zal best. maar de constructie zal in grote lijnen gelijk zijn natuurlijk. Feit blijft natuurlijk dat je op iedere locatie dat ding moet opbouwen, afbreken en later weer opbouwen... Als je dan nog bedenkt dat hier geen schermen, audio apparatuur en bekabeling aanhangt vind ik het nogal wat haha. Het lijkt me best leuk om eens een dagje op de tribune van de Arena te gaan zitten en gewoon alleen maar kijken naar hoe ze dat ding opbouwen.
In het verleden maakten ze gebruikt van 2 a 3 podia. Popmart waren het er volgens mij 3, en vertigo volgens mij 2. Ene podium wordt opgebouw, terwijl het andere podia alweer naar de volgende stad gaat. Zo creeeren ze meer tijd in het schema qua opbouw.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:35 schreef kibber het volgende:
[..]
Je bedoeld qua afmetingen? Dat zal best. maar de constructie zal in grote lijnen gelijk zijn natuurlijk. Feit blijft natuurlijk dat je op iedere locatie dat ding moet opbouwen, afbreken en later weer opbouwen... Als je dan nog bedenkt dat hier geen schermen, audio apparatuur en bekabeling aanhangt vind ik het nogal wat haha. Het lijkt me best leuk om eens een dagje op de tribune van de Arena te gaan zitten en gewoon alleen maar kijken naar hoe ze dat ding opbouwen.
Zal nu ook wel zo zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:46 schreef Ternerito het volgende:
[..]
In het verleden maakten ze gebruikt van 2 a 3 podia. Popmart waren het er volgens mij 3, en vertigo volgens mij 2. Ene podium wordt opgebouw, terwijl het andere podia alweer naar de volgende stad gaat. Zo creeeren ze meer tijd in het schema qua opbouw.
Het podium wat nu in Amsterdam wordt gebruikt hoeft dus per definitie niet dezelfde te zijn als in Dublin erna....zo ging het in het verleden tenminste...
Ahhh op die fiets! Dat klinkt opzich ook wel logisch natuurlijk... 3 dagen is anders wel erg kort dag, zeker als je zo'n bouwwerk moet vervoeren...quote:Op maandag 11 mei 2009 12:46 schreef Ternerito het volgende:
[..]
In het verleden maakten ze gebruikt van 2 a 3 podia. Popmart waren het er volgens mij 3, en vertigo volgens mij 2. Ene podium wordt opgebouw, terwijl het andere podia alweer naar de volgende stad gaat. Zo creeeren ze meer tijd in het schema qua opbouw.
Het podium wat nu in Amsterdam wordt gebruikt hoeft dus per definitie niet dezelfde te zijn als in Dublin erna....zo ging het in het verleden tenminste...
bij mij duurde het ook heel lang, maar ik had het adres verkeerd geschreven, mijn straat met mijn ouders postcode, ik had hun gemaild. Ik kreeg toen bericht dat ze gingen wachten totdat ze hem weer terug zouden krijgen en dan zouden ze m naar het goede adres sturen. Na een paar weken heb ik m toen vorige week zaterdag ontvangen.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:31 schreef BostonGeorge het volgende:
Ik heb tot op de de van vandaag mijn kaarten nog niet ontvangen, en begin me langzamerhand toch zorgen te maken![]()
Nog meer mensen met hetzelfde probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |