quote:Op woensdag 1 april 2009 11:53 schreef Gupje het volgende:
Het is een 1 april grap [ afbeelding ]
Tuimel jij daar even mooi in
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:13 schreef waterkip het volgende:
Lucky you,ik zou zeggen palen tot je er bij neervalt ken die saaie muts in de tusentijd mooi jou kankerzooi opruimen .
Hoeren zijn het allemaal!!!!
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:13 schreef waterkip het volgende:
Lucky you,ik zou zeggen palen tot je er bij neervalt ken die saaie muts in de tusentijd mooi jou kankerzooi opruimen .
Maar das dan toch zielig voor mijn "saaie muts"? (ze is wel lief enzoquote:Op woensdag 1 april 2009 12:13 schreef waterkip het volgende:
Jij bent duidelijk geen baas.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:22 schreef jagga het volgende:
[..]
Maar das dan toch zielig voor mijn "saaie muts"? (ze is wel lief enzouds..)
Yes, i care... Sue me!quote:Op woensdag 1 april 2009 12:23 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk geen baas. [ afbeelding ]
eh,UDS ± http://www.acronymfinder.com/UDS.html =quote:Op woensdag 1 april 2009 12:22 schreef jagga het volgende:
[..]
FYPquote:Op woensdag 1 april 2009 12:35 schreef waterkip het volgende:
[..]
eh,UDS ± http://www.acronymfinder.com/UDS.html =
Welke![]()
Urbun Dance Squad is natuurlijk helemaal goed.![]()
Zielig ,voelt zij toch niks van.![]()
Jongen er komt een dag dat je niet weet hoe je je hypotheek moet betalen,en tot je knieeen in de strontluiers staat en dan denk je![]()
had ik haar maar gepakt met haar stomende kutje ,die van mij neukt toch niet meer .
Nee UDS is Urine drug screenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:35 schreef waterkip het volgende:
[..]
Welke![]()
Jongen er komt een dag dat je niet weet hoe je je hypotheek moet betalen,en tot je knieeen in de strontluiers staat en dan denk je![]()
had ik haar maar gepakt met haar stomende kutje ,die van mij slikt toch niet .
quote:Op donderdag 2 april 2009 02:18 schreef Relneger18 het volgende:
ÉÉN APRIL!! FLESHLIGHT IN JE BIL!!!!!
Ergens is hij status verhogend bezig geweest (in haar ogen dan).quote:Op donderdag 2 april 2009 07:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Wacht eerst dat bijpraten nou maar eens af. Misschien is ze echt even geinteresseerd in hoe het nu met je gaat.
klacht: mensen die direct aan slapeloze nachten denken.
Het is zielig als je filmpjes van haar inwendige verbouwing op youtube zet en haar hele famillie, vriendenkring en collegas een linkje stuurt.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:22 schreef jagga het volgende:
[..]
QFTquote:Op woensdag 1 april 2009 12:35 schreef waterkip het volgende:
[..]
Welke![]()
had ik haar maar gepakt met haar stomende kutje ,die van mij slikt toch niet .
Allebei, homo!quote:Op woensdag 8 april 2009 14:34 schreef jagga het volgende:
Gisteren heb ik der weer ontmoet, mijn ex.
Ik zweer het dat meiske is er alleen maar mooier op geworden![]()
We hebben toch best leuk bijgepraat, alleen tis wel duidelijk dat ze me terug wil.
Wat nu?!
Ik ben in de war
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:34 schreef jagga het volgende:
We hebben toch best leuk bijgepraat, alleen tis wel duidelijk dat ze me terug wil.
Wat nu?!
Ik ben in de war
Wat happens in [insert naam ex] stays in [insert naam ex].quote:Op woensdag 8 april 2009 14:34 schreef jagga het volgende:
Wat nu?!
Ik ben in de war
Typische reactiequote:Op woensdag 8 april 2009 14:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat happens in [insert naam ex] stays in [insert naam ex].
Gewoon batsen die handel. Hoeft je smatje toch niks vanaf te weten
Krijg het heen en weer emotrut.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:04 schreef Alices het volgende:
[..]
Typische reactie![]()
Stoere mannenpraat maar als het jou zou overkomen, zou je het ook niet doen.
Ik snap dat niet, waarom zou je een ontzettend dom wijf gaan batsen als je een lieve leuke vriendin hebt![]()
Het komt toch altijd wel uit! En als je vriendin echt zo'n saaie muts is, dan moet je haar gewoon dumpen en daarna naar je ex gaan
Je weet dat ik gelijk hebquote:Op woensdag 8 april 2009 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Krijg het heen en weer emotrut.
Sentimenteel vrouwengelul![]()
Wanneer jij Brad Pitt zou tegenkomen terwijl je een vriendje had, en Brad vroeg aan jou hem even de pijp leeg te lurken dan zat jij ook al in no-time op de knieeen, schijnheil.
en dan een beetje je yoghurtbuks strelen terwijl je naar mijn vriendin kijkt?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:22 schreef TommyGun het volgende:
Pics van je ex-vriendin en je huidige vriendin om te oordelen?
Laat me raden, al jouw exen zijn vreemdgegaan?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:04 schreef Alices het volgende:
[..]
Typische reactie![]()
Stoere mannenpraat maar als het jou zou overkomen, zou je het ook niet doen.
Ik snap dat niet, waarom zou je een ontzettend dom wijf gaan batsen als je een lieve leuke vriendin hebt![]()
Moet ik die nog afmaken..?quote:
Klopt, en dat is juist goed, want echte bazen maken zulke meiden zo gek dat ze webcam filmpjes op gaan sturen en je naam gaan uitschreeuwenquote:Op donderdag 2 april 2009 07:25 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ergens is hij status verhogend bezig geweest (in haar ogen dan).
Negeren wil bij domme meiden nogal eens dat effect hebben..
alleen voor een ford mustang shelby GT500quote:Op woensdag 8 april 2009 16:02 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik zou je huidige vriendin inruilen voor een auto en weer emt die ex aanpappen!
Die bedoelde ik!quote:Op woensdag 8 april 2009 16:04 schreef jagga het volgende:
[..]
alleen voor een ford mustang shelby GT500
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:49 schreef jagga het volgende:
[..]
en dan een beetje je yoghurtbuks strelen terwijl je naar mijn vriendin kijkt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |