Een achterwerkquote:Op donderdag 2 april 2009 00:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik dacht rond de 22 weken ook dat ik harde buiken had. Alleen was dat bij mij niet mijn hele buik, maar de helft. Dat was dus een achterwerk. Toen ik later écht harde buiken had, had ik echt zoiets van "ooooh, voelt dat zoooo".
Net zoals mensen die wekenlang voorweëen hebben. Ik kan mij niet herinneren dat ik die heb gehad. Maar achteraf gezien heb ik best wel wat dagen gehad met buikpijnen. Het enige wat ik wel gelijk door had was toen mijn vliezen gebroken waren (want nat) en dat ik daarna een wee kreeg (breinaald in de onderbuik).
Sommige dingen weet je soms gewoon niet, dat is toch ook logisch als je het nooit eerder mee hebt gemaakt?.
Volgens mij hád ze ook echt geitewollensokken aan in haar sandalenquote:Op donderdag 2 april 2009 08:57 schreef seilram het volgende:
Tessie onze juf van samen bevallen is niet zo zweverig. Die van jou klinkt idd wel een beetje als een geitenwollensok hahaha. Die van ons is eigenlijk wel heel nuchter, legt alles heel duidelijk uit. Ik vind het wel prettig om er heen te gaan iig.
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:07 schreef MamaNik het volgende:
Ik begin er ook niet meer aan! Als ik alleen al aan de vorige keer denk pffff
Toen was er ook een vrouw die zwanger was van haar 4de toen dacht ik echt: WAT DOE JE HIER???
Heb je niks beters te doen...
Dat dus. Zo genant dat andere zwangere vrouwen je elke keer overeind moeten helpen.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:22 schreef Stiemie het volgende:
Oh Rocka ja bekkenklachten en dat matjeIk was elke keer bang dat ze me aan het einde van de les op moesten takelen...
Wow, gaaf zeg!quote:Op donderdag 2 april 2009 10:39 schreef lunastar het volgende:
Juist met veel geduld mijn juist ontvangen dopler uitgeprobeerd.. na half uurtje zoeken en vele malen mijn eigen hart gehoord te hebben, heb ik juist ons wondertje gehoord... 160 slagen per minuut.. heb ze liggen tellen...
Ja kan ik me voorstellen, lijkt me echt fijn dat je dan zelf zo'n ding er even bij kan pakken, gewoon om te luisterenquote:Op donderdag 2 april 2009 11:04 schreef lunastar het volgende:
Normaal vanaf 12 weken zeggen ze.. maar degene die ik gekocht heb zegt dat het vanaf 10 weken al mogelijk is.. had me wel voorgenomen dat ik niks zou horen.. maar wilde toch eventjes proberen... ben zo blij toch iets te hebben gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |