Primaquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:59 schreef Ticootje het volgende:
freecell, ik dacht vanaf 10 maanden.. Zeg maar dat ze aan de nummer 3 zouden mogen, mogen ze ook gewone melk.
Nee, je had gelijk toch 9 maanden. Maar als je borstvoeding geeft, waarom zou je dan nog koemelk geven, persoonlijk zou ik dat dus lekker laten, dat kan ie zn hele leven nog drinken.quote:
Doe ik ook niet hoor, maar handig om te weten dat het al wel kán voor geval van nood of iets dergelijks.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, je had gelijk toch 9 maanden. Maar als je borstvoeding geeft, waarom zou je dan nog koemelk geven, persoonlijk zou ik dat dus lekker laten, dat kan ie zn hele leven nog drinken.
Het zogeheten allergievriendelijke schema van Kleintjes zegt zelfs dat het met 9 maanden al kan. Vind ik maar gek, aangezien pindanoten net bekend staan als iets waar sommige mensen al bij het minste beetje een ernstige reactie op krijgen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:05 schreef freecell het volgende:
Even nagezocht stap 3 is ergens tussen de 8 maanden en een jaargemiddeld 10 maanden inderdaad.
En de nutricia site zegt dat pindakaas al best kan bij 10 maanden? Hmmm.
Jen kijkt heel vies bij pindakaas.... maar zo af en toe mag ze dat best van me hoor.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:08 schreef Kersjes het volgende:
E.T., wat een prestatie zeg![]()
Oeke, heb je een lactatiekundige gebeld? Hoe gaat het nu?
Tico, je hebt ook pindakaas zonder stukjes. Pindakaas schijnt juist heel gezond te zijn voor opgroeiende kinderen (behalve voor degenen die allergisch zijn natuurlijk.)
Dankjewel!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:57 schreef Linda2205 het volgende:
Ik wil hier even een grotedoen voor Oeke en Kobus. Als mama-to-be maak ik me regelmatig erge zorgen over het geven van bv. Hoe graag ik ook wil, ik ben er echt een beetje bang voor, dathet niet goed gaat. Ik hoop tegen de tijd dat het zover is en als het nodig blijkt te zijn, ik er net zo geduldig en positief mee om kan gaan als jij Oek. Echt, top!
Ik heb een maand gevingervoed omdat het niet lekker liep, vanaf 15 februari tot 15 maart ofzo. Ben ik nu een gek?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:37 schreef oeke het volgende:Kobus is bijna op zijn geboortegewicht, nog 15 gram!
![]()
We mogen iets rustiger aan doen met voeden, nu drinkt hij soms tot ie geen pap meer kan zeggen!
Daarna ben ik even in de borstvoedingswinkel binnen gelopen die daar op de hoek zit en de lactatiekundige die daar werkt is heel aardig![]()
Ze heeft me een flesje geadviseerd, want ze vond het gekkenwerk om nu nog met een spuitje te voeden (80cc). Het is een flesje met 2 spenen over elkaar waardoor de moederborst goed nagedaan wordt.
Als Kobus op zijn geboortegewicht is kan ik een afspraak met haar maken, omdat kindjes dan meestal wat sterker zijn.
En vanochtend heeft hij ook echt een beetje gedronken, er zat melk in zijn mondje en op zijn wang.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |