Ik dacht dat ik de enige was die het niet snaptequote:Op woensdag 1 april 2009 09:46 schreef PieterBas het volgende:
Wat is dat eigenlijk met dat ei-ei-ei.. 1 april grap.. of is de paashaas een paar weken te vroeg in Nederland
Er schijnen bij Bootje en mij in de regio een paar eieren verstopt te zijn..quote:Op woensdag 1 april 2009 09:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die het niet snapte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:51 schreef Bravebart het volgende:
Lapo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ei-ei-ei.nl gaat er ook al overquote:Op woensdag 1 april 2009 09:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er schijnen bij Bootje en mij in de regio een paar eieren verstopt te zijn..
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:51 schreef Bravebart het volgende:
Lapo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaan we de hele dag flauw doen?
Ik zou eigenlijk gewoon alle meetings moeten cancelen![]()
Dat is het dusquote:
Neuh, ik ben de rest van de dag niet aanwezigquote:Op woensdag 1 april 2009 09:52 schreef denB het volgende:
[..]
Gaan we de hele dag flauw doen?
Ik zou eigenlijk gewoon alle meetings moeten cancelen![]()
Is gisteren mijn mailbox al uitgegaanquote:Op woensdag 1 april 2009 09:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou een zeer boze mail gaan sturen dat je hier niet van gediend bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rings a bell Piet?
[ Bericht 3% gewijzigd door Bootje84 op 01-04-2009 10:01:16 ]Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |