hij wilde zelfs een appel geven, maar dat eet mn ventje nietquote:Op woensdag 1 april 2009 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet vast een raar gezicht zijn geweest, zo'n paard dat een ventje staat te aaien.
jullie denken raarquote:
Daarvoor moet je dan ook bij Klonk zijnquote:Op woensdag 1 april 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij wilde zelfs een appel geven, maar dat eet mn ventje niet
misschien was klonk wel het paardquote:Op woensdag 1 april 2009 16:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarvoor moet je dan ook bij Klonk zijn: [ afbeelding ]
Inderdaad, plausibele verklaringquote:
welke array ?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Stelt dus geen zak voor. De vier antwoorden moet je letter voor letter in een array zetten, en dan in de juiste volgorde, de juiste letters uit de arrays vissen.
Waarom?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
vind het maar een Boze appel
Het bovenste gedeelte staat zo raar, de steel lijkt op een frons. en zo verder als boze wenkbrauwenquote:
nou, bij deze dan een koekje van mij en een pleistertje op je knie omdat je zo bent geschrokken van de appelquote:Op woensdag 1 april 2009 16:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het bovenste gedeelte staat zo raar, de steel lijkt op een frons. en zo verder als boze wenkbrauwen
ik ga het zeggen : " ik krijg geen koekje van m' n vriendin!"
hierbij heb ik het gezegd.
Zoiets jaquote:
crematie + studiequote:Op woensdag 1 april 2009 17:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zoiets jaMaar waarom ben je chagrijnig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |