Was je de F-jes aan het lastigvallen?quote:Op woensdag 1 april 2009 02:04 schreef tong80 het volgende:
Ik ben wel eens het veld uitgestuurd of dat is me nooit overkomen
Nee de masseuze van de tegenstander.quote:
Nu al ?quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu al ?
Ok Zal er even voor gaan zitten.
Setzen wilde een keerquote:
Over een week zegt ie net.quote:
Setzen, waar ben je!quote:
Ik ookquote:Op donderdag 9 april 2009 08:59 schreef FireFox1 het volgende:
Ben benieuwd naar je dilemma van volgende week Setzen!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 02:08 schreef Thieske het volgende:
essi wordt één van de besten ooit of Dat moet ik eerst nog zien
Ik erger me aan de aanhoudende kritiek op Ronaldo of Die kritiek is terecht
Een gele kaart moet effect hebben op de wedstrijd en niet op de wedstrijd erna of Het is goed geregeld zo
Stom dat Limburg geen subsidie geeft aan Sporting Limburg of Die moeten hun eigen boontjes maar doppen
Theo Reitsma is een dooie lul of Als Theo Reitsma enthousiast is weet je dat het oprecht is
Arnautovic is de beste speler in de eredivisie of Dat is een ander
Vreemd dat AZ nog geen draaiboek heeft voor het kampioenschap of Ze hebben hun lesje geleerd
Ik weet wie de beslissende strafschop nam toen Ajax de WB won in 95 of Ik heb geen idee
Het 17jarige Italiaanse wonderkind hoort in Italië te spelen of Manchester was nu eenmaal slimmer
Ron Jans of Mario Been
Er zijn te veel nietszeggende clubs in het betaalde voetbal of Ze hebben allemaal bestaansrecht
Luinge gaat te lang door of Terecht dat ie doorgaat
Ik weet welke voetbalwedstrijd het kijkersrecord heeft of Ik heb geen idee
Ik ken 4 aanvallers die werden omgeturnd tot top-verdediger of Ik kom niet aan dat aantal
Nederland wint nog wel een keer de CL of Dat zie ik nooit meer gebeuren
Nederland is een topfavoriet voor het WK of Dat is Nederland niet
Klinsmann zal na de volgende nederlaag worden ontslagen bij Bayern of Dat zie ik niet gebeuren
Fred Rutten moet naar PSV of Co Adriaanse moet naar PSV
Nilis moet bondscoach van België worden of Daar is ie te onervaren voor
Braziliëquote:Op donderdag 2 april 2009 19:47 schreef tong80 het volgende:
Ik weet welk land nooit op een WK ontbrak of Ik heb geen idee
Zoiets zou ik de volgende keer weglaten, verder verschillen ze niet veel met die van tong.quote:Op zondag 12 april 2009 21:21 schreef sezten het volgende:
I.v.m. mijn afwezigheid (laptop reparatie) komt hij een beetje vroeg, maar dat doet niks af aan de vreugd die dit mij brengt![]()
Valencia CF speelt in het ¨El Molinón¨ of Valencia CF speelt in het ¨Mestalla¨
Ronaldo heeft meer dan 50 interlandgoals gescoord of Ronaldo heeft minder dan 50 interlandgoals gescoord
Wanneer kunnen we weer een dilemma van je verwachten, of laat je de volgende weer over aan Tong?quote:Leuk om weer zoveel verschillende antwoorden te zien
Ik ben nog lang niet zo goed als tong hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 12:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we weer een dilemma van je verwachten, of laat je de volgende weer over aan Tong?
Duhuh, omdat de Kuip het mooiste stadion van Nederland is.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:37 schreef Anonymousz het volgende:
(Waarom altijd in de kuip eigelijk)
Ja, ik zal niet weten of Eddy PG of Van Breukelen beter waren dan Sar. Rijkaard heb ik niet bewust meegemaakt, evenals het AZ van '81. Platini en Blatter mogen van mij liever vandaag dan morgen het loodje leggen en of het mooi voor Barca is dat Sneijder er niet bij is geweest kan je pas na de wedstrijd zeggen.quote:
Ik zag je verzoek. Ik begin dan gewoon. Ga zitten associëren en zoek eerst naar recente dingen die relevant zijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:37 schreef FireFox1 het volgende:
Dat is rap. Tover je zomaar weer uit je hoge hoed
Wel mooi dat je alsnog je talent hebt gevonden.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag je verzoek. Ik begin dan gewoon. Ga zitten associëren en zoek eerst naar recente dingen die relevant zijn.
Verder komen ze gewoon bovendrijven
Ja verder kan ik niksquote:Op woensdag 22 april 2009 16:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wel mooi dat je alsnog je talent hebt gevonden.
Ooit gedacht aan een baantje bij de VI?quote:
Ja en bij de TUKquote:Op woensdag 22 april 2009 16:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ooit gedacht aan een baantje bij de VI?
Je gaat duidelijk voor journalistiek kwaliteitquote:
Nu al kickquote:
Hij is zo ongeveer de über camping tokkie van sms6quote:Op woensdag 29 april 2009 23:51 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen die voor Hans Kraaij jr. kiezen
Zo goedquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:17 schreef FireFox1 het volgende:
Heb je weer genoeg stof voor een nieuwe dilemma Tong?
Typo verbeterdquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:38 schreef Blawh het volgende:
Ik weet wat er 6 mei 29 jaar geleden gebeurde of Ik heb geen idee 39 wel
Verbaas ik me ook overquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Al die mensen die niet weten wat er op 6 mei 1970 gebeurde![]()
![]()
![]()
Misschien is het merendeel van die personen na die datum geboren of hebben de meesten het (bewust) niet meegemaakt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Al die mensen die niet weten wat er op 6 mei 1970 gebeurde![]()
![]()
![]()
Ik ben in 62 geboren. Was 8 en me niet bewust van die wedstrijd.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien is het merendeel van die personen na die datum geboren of hebben de meesten het (bewust) niet meegemaakt?
Ik ben van 1989....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien is het merendeel van die personen na die datum geboren of hebben de meesten het (bewust) niet meegemaakt?
Maar je weet toch wel welke clubs uit Nederland ooit de EC-1 wonnen ?quote:
Natuurlijkquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel welke clubs uit Nederland ooit de EC-1 wonnen ?
Leuk zo'n breed geöriënteerde mod.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:57 schreef Prosac het volgende:
Ik volg het Copa Libertadores of Dat volg ik niet
Volgens mij ben jij een van de weinige die het volgt (gezien de antwoorden)quote:
Ja is jammer.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een van de weinige die het volgt (gezien de antwoorden)
Ja een slotje plaatsen kost geen tijd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je kan niet alles volgen he, andere dingen zijn ook belangrijk. Werk, vriendin etc
Klopt. secondenwerk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja een slotje plaatsen kost geen tijd.
Ja en je hoeft er niet bij na te denken.quote:
In feite is het inderdaad weinig anders dan een topic openenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en je hoeft er niet bij na te denken.
Ik vind je slotjes legendarischer dan je geopende topics.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
In feite is het inderdaad weinig anders dan een topic openen
en bedankt voor die mogelijkheid natuurlijk. Het feit dat jij er zo dramaqueen over doet maakt het alleen maar legendarischer.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind je slotjes legendarischer dan je geopende topics.
Ik doe dan ook mijn best je in het zonnetje te zetten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
en bedankt voor die mogelijkheid natuurlijk. Het feit dat jij er zo dramaqueen over doet maakt het alleen maar legendarischer.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doe dan ook mijn best je in het zonnetje te zetten.
Nee deelneemster aan het songfestivalquote:
quote:
http://shakhtar.com/en/quote:Op maandag 18 mei 2009 16:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk Shaktar Donetzk.
Ach ja, laat maar zitten. Er zijn zoveel manieren om die naam te translitereren. Dan krijg je:
Shaktar Donetzk
Sjachtjor Donetsk
Schachtar Donezk
en alle andere denkbare varianten
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:17 schreef Beschouw het volgende:
Ik heb wel eens een eigendoelpunt gemaakt 2 in 1 wedstrijd zelfsof Dat is me nooit overkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |