Edwin van der Sar is onze beste doelman ooit of
Dat is een andere doelmanRijkaard bij AC Milan eind jaren 80 of Rijkaard bij Ajax in 95
Mooi dat AZ kampioen is geworden of
Ik had liever een andere club gezienIk gun het Dirk Scheringa of Ik gun het Louis van Gaal
Stevens gaat voor het geld naar Salzburg of Dat is een sportieve beslissing
Ik weet wie ooit een meeuw uit de lucht schoot of Ik heb geen idee
Er moeten weer gasten in VI uitgenodigd worden of Laat de drie vaste panelleden maar kibbelen
Als Nederland ooit wereldkampioen wordt krijg ik tranen in mijn ogen of Zo emotioneel ben ik niet
Hiddink is momenteel de beste coach ter wereld of
Dat is een andere coachFC Twente is een echte cupfighter geworden de laatste jaren of
Dat is overdrevenDe CL of
Vanaf de eerste ronde het KO-systeemHopen dat Fortuna een licentie krijgt of Ik ga ze niet missen
Ik weet welke PSV-er Gymnasium heeft of
Ik heb geen ideeBinnen 5 jaar speelt iedereen op kunstgras of Dat zie ik niet gebeuren
Michel Platini of Sepp Blatter
Makaay heeft er toch weer 12 inliggen bij een middenmoter of Makaay heeft een teleurstellend seizoen
Mooi voor Barcelona dat Sneijder een maand is uitgeschakeld of
Zonde dat ie in de beslissende fase is uitgeschakeldDe bekerfinale moet altijd in de Kuip worden gespeeld of Ik zou hem wel eens in een ander stadion willen zien
AZ van dit seizoen of
AZ-67 uit 1981Frank de Boer of Ronald de Boer
Ronald Koeman of
Erwin Koeman of Martin Koeman
Michael Laudrup of Brian Laudrup
Rene van der kerkhof of
Willy van der kerkhofGregoor van Dijk of Dominique van Dijk of
Jan van DijkJordy of
Johan CruijffHarry Redknapp of Jamy Redknapp
Gerry Mühren of Arnold Mühren
Ruud Hesp of Danny Hesp
Frits Barend of
Barbara BarendHans Kraaij sr of Hans Kraaij jr
Johnnie Metgod of
Edward MetgodJan Mulder of Yurie Mulder
Boudewijn Pahlplatz of
Theo PahlplatzThe Neville brothers of
De broertjes Neville![]()
Slecht wat Arsenal deed of
Goed wat Manchester United liet zienJammer dat van Basten stopt of Mooi dat ie is gestopt
Ron Jans zou een goede trainer voor Ajax zijn of
Daar is ie ongeschikt voorBelachelijk dat Bayern Klinsman ontslaat 5 wedstrijden voor het einde of Dat is een terecht ontslag
Ik weet wat er 6 mei 39 jaar geleden gebeurde of Ik heb geen idee
Roda JC is ten dode opgeschreven of Die komen er nog wel boven op
Dom van Heerenveen supporters om in een Volendam in een kroeg de wedstrijd te volgen of
Wat is daar dom aanVan Gaal moet coach van België worden samen met het coachschap van AZ of
Dat raad ik hem afAZ kan volgend jaar weer kampioen worden of Dit kampioenschap was een incident
Messi wordt de nieuwe maradona of Dat is te hoog gegrepen voor hem
Geen enkele club moet Bouasouan nog contracteren of
Iedereen verdient een nieuwe kansIk weet wie er op 40jarige leeftijd afscheid neemt als speler of Ik heb geen idee
Ik heb wel eens een ban gehad vanwegen een post in VBL of
Dat is me nooit overkomenIbrahimovic is de beste Zweed ooit of
Dat is een andere ZweedIn het buitenland ben ik voor de clubs met Nederlanders of
Ik ben dan fan van de club die ik altijd al steundeIk weet welk voetbal-EK nu bezig is of Ik heb geen idee
Real Madrid Barcelona 2-6 is de wedstrijd van het jaar of
Dat is een andere wedstrijdMichael Laudrup als nieuwe trainer bij Ajax of Frank Rijkaard de nieuwe trainer van Ajax
Geen van beidenGerard Meier verdient een mooi afscheid of Wat is er zo bijzonder aan Gerard Meier
Moest even achterstand wegwerken