pupillen. Nieuwelingen. Leerlingen. Leer engelsquote:Op woensdag 1 april 2009 01:58 schreef Thieske het volgende:
Wie is er "pupils" (god mag weten wat het zijn) aan het aanmaken met van die geweldige namen?![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 1 april 2009 03:00 schreef Omniej het volgende:
Haha, Ebut down.
Your Brute has crushed Ebut.
2 experience points gained.
quote:Your Brute has crushed Hitler.
2 experience points gained.
Jammer dat je zo lang moet wachten inderdaad, dat is een paar keer inloggen per week om eventjes te spelen.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:46 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan nog steeds geen nieuwe fightsduurt lang.
Dat bedrijf heeft ook dat myminicity spel gemaakt, daar kwamen ook al massas mensen... ze zijn goed bezig
omgquote:Op woensdag 1 april 2009 11:49 schreef Ezechielk het volgende:
Voor de gene die makkelijk willen winnen: ezechielk.mybrute.com
Als je die tyfus hond niet had was je dood nu door een new pupil.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:49 schreef Ezechielk het volgende:
niet als je op het laatst met zon gay bot komt aanzetten neequote:Op woensdag 1 april 2009 13:56 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Als je die tyfus hond niet had was je dood nu door een new pupil.
Niemand kan http://omgomg.mybrute.com verslaan!
Check het gevecht met BITCHie, had ik je bijna.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:49 schreef Ezechielk het volgende:
Stomme hond!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
niet als je op het laatst met zon gay bot komt aanzetten nee
YOU GOT RAPED!quote:Op woensdag 1 april 2009 11:49 schreef Ezechielk het volgende:
Och, mijn pupils mogen er ook wezen:quote:Op woensdag 1 april 2009 13:59 schreef Thieske het volgende:
En toen waren m'n fights op.![]()
Wel al 5 pupils aan de haak geslagen met geweldige namen:
Pauperthieske
Thieskejestink
Pijpslet
Schapelul
Wat een creativiteit mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |