Ik heb een goedendag, of iets wat er op lijkt, gaat ook best goed.quote:Op woensdag 1 april 2009 01:45 schreef Maisnon het volgende:
Ik maakte net een ander mannetje aan, die kreeg een riek.
Versloeg iedereenomdat ie daarmee superveel schade deed
link klikken en dan onderin inloggen met je naamquote:Op woensdag 1 april 2009 01:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik weet niet goed hoe je echt iemand anders kan uitdagen met je bestaande mannetje
Willekeurige mensen lukt wel, maar een specifiek iemand...
Onder die willekeurige mannetjes staat een knop met SEARCH.quote:Op woensdag 1 april 2009 01:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik weet niet goed hoe je echt iemand anders kan uitdagen met je bestaande mannetje
Willekeurige mensen lukt wel, maar een specifiek iemand...
vanzelf blijkbaar. je kunt gewoon geen reet aan dit spel beinvloeden, alles gaat automatisch.quote:Op woensdag 1 april 2009 01:57 schreef Siniti het volgende:
hoe de fuck kom je aan eeen schild/zwaard ofzo
Waarschijnlijk gewoon referrers, hoe meer je er hebt hoe sneller je levelt ofzo?quote:Op woensdag 1 april 2009 01:58 schreef Thieske het volgende:
Wie is er "pupils" (god mag weten wat het zijn) aan het aanmaken met van die geweldige namen?![]()
ikquote:Op woensdag 1 april 2009 01:58 schreef Thieske het volgende:
Wie is er "pupils" (god mag weten wat het zijn) aan het aanmaken met van die geweldige namen?![]()
Nou, je klikt op http://erik.mybrute.com en daar kan datquote:Op woensdag 1 april 2009 02:02 schreef Siniti het volgende:
En hoe kan je pupil worden van iemand?
Kutspel.
je hebt anders van mij gewonnen schobbejakquote:Op woensdag 1 april 2009 02:18 schreef The_Dean het volgende:
http://ebut.mybrute.com
Net al van Maisnon verloren...
Je bent mijn pupilquote:Op woensdag 1 april 2009 02:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je hebt anders van mij gewonnen schobbejak
New pupil: Beunhaas !quote:
Ik krijg geen experience als ik een pupil erbij krijg?quote:Op woensdag 1 april 2009 02:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
New pupil: Beunhaas !
1 experience point gained..
En dan sta ik boven in die balk als jouw master als het goed is
Iets anders misschien?quote:Op woensdag 1 april 2009 02:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik krijg geen experience als ik een pupil erbij krijg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |