pupillen. Nieuwelingen. Leerlingen. Leer engelsquote:Op woensdag 1 april 2009 01:58 schreef Thieske het volgende:
Wie is er "pupils" (god mag weten wat het zijn) aan het aanmaken met van die geweldige namen?![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 1 april 2009 03:00 schreef Omniej het volgende:
Haha, Ebut down.
Your Brute has crushed Ebut.
2 experience points gained.
quote:Your Brute has crushed Hitler.
2 experience points gained.
Jammer dat je zo lang moet wachten inderdaad, dat is een paar keer inloggen per week om eventjes te spelen.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:46 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan nog steeds geen nieuwe fightsduurt lang.
Dat bedrijf heeft ook dat myminicity spel gemaakt, daar kwamen ook al massas mensen... ze zijn goed bezig
omgquote:Op woensdag 1 april 2009 11:49 schreef Ezechielk het volgende:
Voor de gene die makkelijk willen winnen: ezechielk.mybrute.com
Als je die tyfus hond niet had was je dood nu door een new pupil.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:49 schreef Ezechielk het volgende:
niet als je op het laatst met zon gay bot komt aanzetten neequote:Op woensdag 1 april 2009 13:56 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Als je die tyfus hond niet had was je dood nu door een new pupil.
Niemand kan http://omgomg.mybrute.com verslaan!
Check het gevecht met BITCHie, had ik je bijna.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:49 schreef Ezechielk het volgende:
Stomme hond!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
niet als je op het laatst met zon gay bot komt aanzetten nee
YOU GOT RAPED!quote:Op woensdag 1 april 2009 11:49 schreef Ezechielk het volgende:
Och, mijn pupils mogen er ook wezen:quote:Op woensdag 1 april 2009 13:59 schreef Thieske het volgende:
En toen waren m'n fights op.![]()
Wel al 5 pupils aan de haak geslagen met geweldige namen:
Pauperthieske
Thieskejestink
Pijpslet
Schapelul
Wat een creativiteit mensen.
Allemaal van mij.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:09 schreef Ezechielk het volgende:
New pupil: pupillll !
New pupil: DOODOOD !
New pupil: BITCHie !
New pupil: NEWPUP1L ! J
New pupil: TYPE HER3 !
Valt nog mee bij mij
Ik zit tot nu toe bij 4chan.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:10 schreef Ezechielk het volgende:
By the way al iemand lvl 10? Kunnen we onze eigen clan op richten
Ook geen idee, gewoon opgegeven:quote:
quote:Tournament of 2 April 2009
Brute successfully registered.
First fight maximum at 9h.
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:11 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik zit tot nu toe bij 4chan.Maarja, met 3 fights per dag...
Gaat nog even duren denk ik.
BOESJKAaewqrty wins the fight!quote:Op woensdag 1 april 2009 14:14 schreef Thieske het volgende:
Heb een nieuwe aangemaakt: http://nogmaareenx.mybrute.com
En na 2 potjes knokken heeft hij al maximaal strenght. Talentje.
Ik heb die en "Feline Agility".quote:Op woensdag 1 april 2009 14:25 schreef Thieske het volgende:
Een bonus:
"Herculean Strenght. With your strenght, you are capable of moving mountains. But that moment has not yet come, you have an enemy to destroy"
Ik heb er geenquote:
We staan nu wel zevende.quote:
Is dat zo raar?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:22 schreef 1299 het volgende:
WTF ik kan ook naar mijn master doorklikken en daarmee vechten??
Oh op die manier, misschien omdat jouw master geen wachtwoord op zn account gezet heeft?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:49 schreef 1299 het volgende:
Ja dat vind ik welDe master daarvan kan weer niet.. dat is toch niet mijn account, waarom zou ik er dan mee kunnen vechten.
Dus niet tegen mijn master vechten maar met de master zelf andere uitdagen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |