SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."On the third, look out for Otis Wright. Until then keep your head up."
Grapje zeker?quote:Op woensdag 1 april 2009 00:35 schreef Ofyles2 het volgende:
Nico Dijkshoorn stopt per direct met DWDD.
DAT MEEN JE NIET!!!!111!!!quote:Op woensdag 1 april 2009 00:35 schreef Xu het volgende:
Dit is een grap zeker? Het is helemaal geen 1 april
Ik vond het boek beter.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:39 schreef Canisfire het volgende:
Fitna 2 en drie komen dit jaar nog uit.
quote:Op woensdag 1 april 2009 00:38 schreef B.E.D het volgende:
Ik zorg dat ik morgen wat eerder op kantoor ben, en bel dan m'n baas op dat ik ziek ben.
En dan zit ik half 9 ineens stiekem toch achter m'n bureau, als hij binnenkomt.
En dan zegt ie: 'je was toch ziek?'
En ik dan zo: 1 APRIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sluit hij zijn computer dan ook gelijk af..?quote:Op woensdag 1 april 2009 00:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Vanaf vandaag sluit tong80 elke post af met een willekeurige smiley.
Nee, hij zal voortaan ook in het Duits typen.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:51 schreef Prism het volgende:
[..]
Sluit hij zijn computer dan ook gelijk af..?
Gaan de frietroepers eindelijk naar België?quote:Op woensdag 1 april 2009 00:54 schreef koningdavid het volgende:
Vandaag wordt er een consensus bereikt over de patat/friet kwestie.
Hoelaaaaaaaaaaat?quote:Op woensdag 1 april 2009 01:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Rick Astley brengt vandaag een nieuw nummer uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Ze hadden deze email gestuurd:quote:
Whehe, een collega had woest gebeld naar betreffende afdeling en toen was het van "1 april!"quote:Beste collega’s,
Onlangs is gebleken dat in 2007, 2008 en de eerste drie maanden van 2009 er een te hoge bijdrage “vergoeding openbaar vervoer” en “vergoeding woon-werkverkeer” is uitbetaald. Dit is het gevolg van onduidelijkheid in de belastingwetgeving 2007.
De werkgever, ...., zal binnenkort verplicht worden door het ministerie van Financiën het deel van de vergoedingen dat ten onrechte betaalbaar is gesteld terug te vorderen.
Hierop vooruitlopend heeft de afdeling Juridische Aangelegenheden, er weliswaar begrip voor hebbend dat de werkgever geen blaam treft, een bezwaarprocedure voorbereid. De bezwaarprocedure houdt in dat iedere werknemer individueel een formulier moet invullen.
Helaas kan de afdeling JA geen garantie bieden dat de bezwaren gehonoreerd zullen worden. Maar samen staan we sterk.
De formulieren liggen morgen klaar op kamer 03.321.
Ook zijn er tussen 10.00 en 11.00 uur medewerkers van JA beschikbaar om te ondersteunen bij het invullen van het bezwaarformulier.
Vertrouwend een ieder voldoende te hebben geïnformeerd.
mr. ...
Neequote:Op woensdag 1 april 2009 11:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ook leuk om je collega's vandaag te sturen:
![]()
Maar jij hebt dan ook een penis in je baard.quote:
Is alweer wegquote:Op woensdag 1 april 2009 11:25 schreef miodzio het volgende:
Kwam toevallig op deze wiki maar vind dat nu niet echt een leuke grap? (de rood omlijnde melding dus).
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/United_States
Mja inderdaad.quote:
Haha jij gebruikt google chrome! Ook een 1 april grap zeker?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:25 schreef miodzio het volgende:
Kwam toevallig op deze wiki maar vind dat nu niet echt een leuke grap? (de rood omlijnde melding dus).
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/United_States
Nee, weet je hoe relaxt.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Haha jij gebruikt google chrome! Ook een 1 april grap zeker?
OMG het was dus geen 1 april grap! Jij gebruikt echt google chrome!quote:
Ey, dat ligt niet aan FF maar aan paint. Waarin mijn standaard achtergrond veel te groot is na resizen. Je weetquote:Op woensdag 1 april 2009 11:47 schreef miodzio het volgende:
Poets je scherm eens man met je vet onduidelijke screenshot.
Firefox.
ja had ik ook, meisje uit me klas bij der vader.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:39 schreef de_boswachter het volgende:
Kreeg net van een vriend van me smsje dat zijn opa was overleden. Dus ik terug smsen: 1 APRIL 1! ! 1! . Bleek het dus echt te zijn. Die verwarring
Google heeft er wel meer.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:07 schreef Cybey het volgende:
Google 1 april grap is er.
http://mobile.google.com/brainsearch
Johquote:Op woensdag 1 april 2009 14:30 schreef Cybey het volgende:
Echt briljant die Google Chrome!
Alleen het brilletje werkt niet!![]()
Ik heb die ook gedaan ben benieuwdquote:Op woensdag 1 april 2009 00:38 schreef Ritmo het volgende:
Tip: http://www.kleinevergrijpen.nl/index.php?page=aanmelden
Eng echt, ik trapte erin.
1 |
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |