Ik geef er niets om welke vergezochte uitleg je een half uur later aan een losse fladder wilt geven, in deze draait het erom dat je een verkeerde relatie legde. Niet om andere uiterst waarschijnlijke verklaringen met achterliggende redeneringen op VMBO-3 niveau.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:36 schreef Breathtaking het volgende:
Jij kunt wel doen alsof je het beter weet en mijn uitleg negeren, maar mijn uitspraak is wel degelijk correct aangezien ik doelde op feitenkennis in dit geval op het gebied van de filosofie.
Misschien heb ik dat er niet bij vermeld, maar ik heb ook nergens vermeld dat het over intellectuele kennis ging.
Ik vind d'r nou niet bepaald knap, en zodra ze dr mond opentrekt is helemaal alles verpest.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:47 schreef Steengijl het volgende:
Waarom is Sanne "", TS? Ik volg het programma niet btw, kan er het vermaak niet van inzien.
Ik keek het op internetquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:50 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik geef er niets om welke vergezochte uitleg je een half uur later aan een losse fladder wilt geven, in deze draait het erom dat je een verkeerde relatie legde. Niet om andere uiterst waarschijnlijke verklaringen met achterliggende redeneringen op VMBO-3 niveau.
Omdat de beauty's niet bijster lekker zijn en de nerds niet bijster slim.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:54 schreef swarmahoer het volgende:
waarom staat dit topic niet in TV? reeksen zijn niet gewenst in klb, en k zie ook geen klacht
Soms is het verstandig om een uitzondering te maken. Zeker als zo'n 20 à 25 KLB'ers samen een serie volgen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:54 schreef swarmahoer het volgende:
waarom staat dit topic niet in TV? reeksen zijn niet gewenst in klb, en k zie ook geen klacht
Waar sommige nerds best wat nerdiger mogen, en de beauty's niet knap genoeg zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:54 schreef swarmahoer het volgende:
Maar op dat laatste is het hele programma gebaseerd, niet?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind d'r nou niet bepaald knap, en zodra ze dr mond opentrekt is helemaal alles verpest.
Dat lijkt me nogal een misplaatst arrogante opmerking. Al wil ik best de strijdbijl begraven met de toevoeging dat ik deze op punten gewonnen heb.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
Ik legde geen verkeerde relatie, en aangezien ik degene was die de uitspraak deed ben ik ook degene die dat het best kan beoordelenpunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |