quote:Op donderdag 2 april 2009 08:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Input. Dat soort trucjes had ik toen nog niet door helaas.
Hoi,quote:Op donderdag 2 april 2009 10:15 schreef SingleCoil het volgende:
Hoi guys, alles ok? Heb een tijdje niet veel gedaan, verhuizing, samen gaan wonen, die dingen...Nu toch wat ontsnapt: gisterenavond in de oefenruimte een nieuw nummer opgenomen. http://www.kramer-music.nl/Files/coulours.mp3 Er zitten nog wel de nodig foutjes en "zoekmomentjes" in, je kent ze vast wel, maar het geheel wordt al wat. De volledig geimproviseerde gitaarsolo zo rond 4:45 is wel behoorlijk aardig gelukt
Feedback altijd welkom
Toch nog gegaan en het was leukquote:Op donderdag 2 april 2009 20:00 schreef allsystemshalt het volgende:
grmbl ik zit nog steeds op m'n werk....![]()
Nu mis ik een CD presentatie van een kennis![]()
Geloof het wel, moet alleen nog even kijken hoe hij is, volgens mij is een inbus versleten...quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:54 schreef Cynic het volgende:
Heeft iemand nog een oude locking nut liggen die hij niet meer gebruikt toevallig?
Degene waar je de meeste toekomst in ziet en die met TLFG mee kan groeien of jullie naar een hoger plan kan tillen. En waar je het meest van op aan kuntquote:Op vrijdag 3 april 2009 02:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Kut, we hadden die 2e drummer neit langs moeten laten komen, nu zitten we met 2 gasten die allebei tof zijn en supergoed kunnen drummen, en nu weten we niet wie we moeten kiezen
Ja dat is het punt, we hebben echt alles wat we konden bedenken op een rijtje gezet, en we komen er echt niet uit.quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Degene waar je de meeste toekomst in ziet en die met TLFG mee kan groeien of jullie naar een hoger plan kan tillen
Ze zijn Adam and the Ants niet. Hoop ik.quote:
neem ze allebij aan en ga drum battles houden op het podiumquote:Op vrijdag 3 april 2009 02:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Kut, we hadden die 2e drummer neit langs moeten laten komen, nu zitten we met 2 gasten die allebei tof zijn en supergoed kunnen drummen, en nu weten we niet wie we moeten kiezen
Degene die dichtbij woont ofzoquote:Op vrijdag 3 april 2009 02:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Is de één niet stiekem schizofreen ofzo? Of alcoholist? Of student IO? Dat zou de keuze makkelijker makenquote:Op vrijdag 3 april 2009 02:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is het punt, we hebben echt alles wat we konden bedenken op een rijtje gezet, en we komen er echt niet uit.
Technisch gezien zijn ze allebei gewoon erg sterk
Gezellig zijn ze allebei, de ene behoorlijk druk, de andere op een relaxe manier (allebei z'n voor en na delen)
Zijn allebei super gemotiveerd en willen precies hetzelfde qua muziek wat wij willen.
enz...
Ik zou met beide geen problemen hebben, helemaal goed zelf, maar toch bang om dan de verkeerde keuze te maken
Hoi, bedankt voor je reactie.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:21 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hoi,
Drums klinken goed![]()
Gitaar is imho te veel gemodeleerd (Chorus reverb/delay)
Zang zou ik wat zachter in de mix zetten.
Wel goed op weg hoor
Het maakt niet uit hoe goed je kan spelen, als je maar lol hebt. Dat is het enige wat telt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:12 schreef The_Dean het volgende:
*knip*
Nja, heel verhaal op de late avond, maar dan weten jullie even hoe ik een beetje in elkaar steek.
*zet wat blues op
Ik zou er ook wat phaser uit halen. Het is nu een beetje te veel van het goede.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:51 schreef SingleCoil het volgende:
Hoi, bedankt voor je reactie.
We werken op dit moment ook vooral aan het drumgeluid, we willen onze volende CD op dezelfde manier opnemen.
Er zit trouwens geen chorus in deze preset, alleen phaser, reverb en delay (dat laatste wel een beetje veel, idd).
om een lang verhaal kort te maken: Dean is nen goeie gozer, en we moeten een pot opzetten voor reperatie van onze gearquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe goed je kan spelen, als je maar lol hebt. Dat is het enige wat telt.
Dat je er ook nog aan gitaren en versterkers kan sleutelen en bereid bent om anderen daarmee te helpen met hun problemen is heel mooi maar ga er niet het hele land voor afreizen. Daar schiet je niets mee op en heb je alleen maar minder tijd om te spelen. Of bereken dan in elk geval de reiskosten door. Anders verlies je er alleen maar op.
Ik ben in hetzelfde gebied opgegroeid en weet hoe de mensen daar ongeveer in elkaar steken.
Hun wereld is behoorlijk beperkt (alles voorbij leeuwarden is bijvoorbeeld al 'ver') en alles wat buiten hun norm van 'normaal' valt is eng en moet aangepakt en tegengehouden worden. Je wilt niet weten hoe blij ik eigenlijk ben dat ik daar niet meer woon.
Je moet eens wat minder naar je onderbewuste luisteren. Je bent en kan meer dan je denkt.
Verder komt het vrij weinig voor dat mensen complimenten geven, dus als ze die geven, zijn ze meestal wel gemeend.
Klopt, maar zo erg als daar heb ik het nog nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:55 schreef Aresdreams het volgende:
en niet alleen in friesland kunnen ze kortzichtig zijn hoor
Dat hele ding bedoel ik he?quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geloof het wel, moet alleen nog even kijken hoe hij is, volgens mij is een inbus versleten...
Degene met een eigen auto dan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Ze wonen allebei precies evenver, hebben allebei rijbewijs, enzhet is gewoon kut
Die met dat busje dan dusquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
De ene kan de auto van z'n pa gebruiken (bus) de ander de wagen van z'n vriendin
Een bus is wel gemakkelijk met het vervoer van alle rommel.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:13 schreef Dribbel_ het volgende:
De ene kan de auto van z'n pa gebruiken (bus) de ander de wagen van z'n vriendin
Naja, dat is voor een keer wel leuk, maar is dat iets wat je blijvend wil? Dat hij het kan is natuurlijk wel mooi meegenomen, kun je er nog eens wat metalcovers mee doen... Sum41 gaat ook telkens meer richting metal, dus wat dat betreftquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja noem nog eens wat criteria, die laatste kan echt strak met dubbele bass spelen dat was wel heel tof![]()
Poppunk met slayerdrum er onder
![]()
Ja dat is het probleem het ligt met alle punten die we kunnen bedenken heel dicht op elkaar afwisselend dat de ene er iets boven de ander uitsteekt, maar dan is het nog zoiets dat de mindere het dan alsnog heel goed doetquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, dat is voor een keer wel leuk, maar is dat iets wat je blijvend wil? Dat hij het kan is natuurlijk wel mooi meegenomen, kun je er nog eens wat metalcovers mee doen... Sum41 gaat ook telkens meer richting metal, dus wat dat betreft
-Betrouwbaarheid
-Eigen inbreng
-Kwaliteit
-Omgang
-Vervoer
-Eigen gear
-School/werk
-....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |