Als het goed is welquote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:30 schreef KaMo het volgende:
Net clip afgemaakt! Nu nog geduldig afwachetn tot alle demo's gebrand zijn... En dan CD-releasegig + clip premiere!
Dan moet je niet moeilijk doen en ze gewoon beide nemen.quote:
Zodra de release is geweest komt die op youtube!quote:
Beter tochquote:Op zaterdag 4 april 2009 10:48 schreef Frankii het volgende:
Gister eventjes naar de gitaarboer geweest, een of ander draadje was los. Binnen 2 minuten stond ik weer buitenDus je hoeft niet meer te komen Dean
http://www.musicstore.de/(...)e/art-GIT0013228-000quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:27 schreef TeleluvR het volgende:
Wat is tegenwoordig een beetje de 'marktprijs' voor een USA Fender Stratocaster?
Ik bedoel een American Standard, tweedehands!quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:47 schreef KaMo het volgende:
[..]
http://www.musicstore.de/(...)e/art-GIT0013228-000
Ghehe
Nou we zijn eruitquote:Op zaterdag 4 april 2009 09:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je niet moeilijk doen en ze gewoon beide nemen.
Jij hebt toch een telecaster, waarom zou je uberhaubt op zo'n ding willen spelenquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:04 schreef TeleluvR het volgende:
Jullie maken toch punk? Waarom moet de drummer dan goed zijn?
Ik snap je niet?quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij hebt toch een telecaster, waarom zou je uberhaubt op zo'n ding willen spelen
Wij jou ook niet?quote:
Ze spelen geen klassieke punk, maar poppunk. Dat is heel wat anders...quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:17 schreef TeleluvR het volgende:
Nou simpel, Punk wordt toch een beetje gedefinieerd door spel waarbij stemmen / kwaliteit van materiaal en talent geen rol speelt? Een soort van 'anti-muziek'... vandaar dus mijn vraag waarom er zoveel eisen worden gesteld aan een drummer. Was niet lullig bedoeld of zo, ik vroeg het me gewoon af.
Ik bedoel, die flauwe opmerkingen over telecasters sta ik, en velen met mij, boven. Dat is nu al zo lang aan de gang!
Ok, duidelijk...quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:22 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Ze spelen geen klassieke punk, maar poppunk. Dat is heel wat anders...
We spelen juist géén van die oude ragpunk en zijn juist opzoek naar een drummer die wél kan omspringen met de andere instrumenten en daar een goed gedefinieerd geheel van maken zonder als een goederentrein in 1 ruk door het nummer heen te denderen. En die de dynamiek er goed in kan leggen en explosief zijn waar nodig.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:17 schreef TeleluvR het volgende:
Nou simpel, Punk wordt toch een beetje gedefinieerd door spel waarbij stemmen / kwaliteit van materiaal en talent geen rol speelt? Een soort van 'anti-muziek'... vandaar dus mijn vraag waarom er zoveel eisen worden gesteld aan een drummer. Was niet lullig bedoeld of zo, ik vroeg het me gewoon af.
Ik bedoel, die flauwe opmerkingen over telecasters sta ik, en velen met mij, boven. Dat is nu al zo lang aan de gang!
Jij bent degene die hier in eerste instatie een beetje kortzichtig gaat reageren hoorquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ok, duidelijk...
Dat had een stuk verhelderender geweest dan een opmerking in de trant van 'je moeder telecaster stinkt!'!
Wat voor punk er ook gespeeld word, je Telecaster blijft stin....quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ok, duidelijk...
Dat had een stuk verhelderender geweest dan een opmerking in de trant van 'je moeder telecaster stinkt!'!
quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou we zijn eruit
We laten zonder de iets drukkere gast langskomen aangezien we toch wel gesteld zijn op onze gezelligheid
We laten em 3 van onze nummer instuderen en dan kijken hoe hij dat uitvoert, als hij dat gewoon goed doet waar we tevreden mee zijn houden we het daar op, maar dan moet hij zich wel nu echt bewijzen.
Maak je er een basgitaar van??quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:55 schreef Cynic het volgende:
Nieuw experiment om de aanlopende snaar goed te krijgen: volgens mij is die snaar gewoon te dun, dus ik knal er een .062 op en dan maar zien of hij niet meer aanloopt
Tip, plaats ze ook even op gitaar.netquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:59 schreef Nick1983 het volgende:
Op advies van Dribbel, plaats ik even 3 linkjes naar gitaren die ik in de verkoop heb staan !
Heb je vragen, stel ze gerust !
[TK] Ibanez ARX-320
[TK]Crafter TC 035 Semi Akoestisch
[TK] Epiphone ES 175 VS
Dat is nooit een heel goed tekenquote:
Meer zit er niet in je nek... maar zo erg meeresoneren hoort hij niet te doen...quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:24 schreef Cynic het volgende:
zou het nog de halspen kunnen zijn die meetrilt?
Whehe, zag hem ook netquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:57 schreef SNArky het volgende:
Wytch, dit lijkt me wel een geschikt reclametopic voor jullie
Heidevolk
Naar mijn mening heb je gelijk wat betreft de punk zoals die in de jaren '70 werd gespeeld door bands als de Sex Pistols. Een band als Me First and the Gimme Gimmes behoren echter wat mij betreft tot de strakst spelende bands die er op dit moment zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:17 schreef TeleluvR het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2009 03:08 schreef brother52 het volgende:
Dean, ik heb een zanger en misschien een bassist voor onze strawelte-coverband
Nu alleen nog een drummer en we kunnen losquote:Op zondag 5 april 2009 03:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey, in punker!!
[Beantwoord je je PM ook even?]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |