Nu alleen nog een drummer en we kunnen losquote:Op zondag 5 april 2009 03:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey, in punker!!
[Beantwoord je je PM ook even?]
quote:Op zondag 5 april 2009 10:03 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik kijk ook hoornog net een stukje Hour of Power kunnen zien
quote:Op zondag 5 april 2009 11:53 schreef Witchfynder het volgende:
Had gister met ons optreden mijn meest geniale actie ooit.... ik was zo hard aan het raggen dat ik de E-snaar uit de kam heb gespeeld.![]()
. En niet gebroken he!
.
Lolquote:Op zondag 5 april 2009 11:53 schreef Witchfynder het volgende:
Had gister met ons optreden mijn meest geniale actie ooit.... ik was zo hard aan het raggen dat ik de E-snaar uit de kam heb gespeeld.![]()
. En niet gebroken he!
.
drop d/c/b/a ofzo?? met normale stemming krijg je dit toch echt niet voor elkaar!!quote:Op zondag 5 april 2009 11:53 schreef Witchfynder het volgende:
. En niet gebroken he!
.
Het is een bassist hè, wat die niet voor elkaar krijgen...quote:Op zondag 5 april 2009 17:53 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
drop d/c/b/a ofzo?? met normale stemming krijg je dit toch echt niet voor elkaar!!
Die hoef ik niet eens te kunnen. Lil Wayne.quote:Op zondag 5 april 2009 18:01 schreef RoW_0 het volgende:
iemand de solo van lil wayne al geprobeerd?
ik wed dat niemand dat kan..
Preciesquote:Op zondag 5 april 2009 18:10 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die hoef ik niet eens te kunnen. Lil Wayne.
Jullie zijn gewoon jaloers omdat jullie het zelf niet kunnenquote:
haha, hoezo staat zo'n iemand op een podium met een gitaar?quote:Op zondag 5 april 2009 18:01 schreef RoW_0 het volgende:
iemand de solo van lil wayne al geprobeerd?
ik wed dat niemand dat kan..
Ik vind hem wel tof!quote:Op zondag 5 april 2009 18:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon jaloers omdat jullie het zelf niet kunnen
Nope, EADG sta ik gewoon.quote:Op zondag 5 april 2009 17:53 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
drop d/c/b/a ofzo?? met normale stemming krijg je dit toch echt niet voor elkaar!!
Logisch, daar gebeurd het mij ook altijdquote:Op zondag 5 april 2009 19:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nope, EADG sta ik gewoon.. Ja, ik kan het ook absoluut niet reproduceren. Voor de liefhebbers: ik deed dit geloof ik tijdens het couplet van 'The Fortress At Dawn'
.
\m/>.<\m/quote:Op zondag 5 april 2009 11:53 schreef Witchfynder het volgende:
. En niet gebroken he!
.
Ah mijn set was 200e ofzo en die werkt echt priam gewoon, nou stel ik ook niet dusdanig hoge eisen aan m'ng eluid dus dat shceeltquote:Op maandag 6 april 2009 13:49 schreef Aresdreams het volgende:
de goude tip: ga voor een duurder setje, kans is groot dat je er dan daadwerkelijk meer plezier aan beleeft
Hoeveel kostte je toetsenbord?quote:Op maandag 6 april 2009 15:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ah mijn set was 200e ofzo en die werkt echt priam gewoon, nou stel ik ook niet dusdanig hoge eisen aan m'ng eluid dus dat shceelt
Ik heb zo'n samsom setje van 99 euro wat uitstekend werkt. Onze bassist heeft een akg-set van 450 eur waar altijd iets mee is.quote:Op maandag 6 april 2009 13:46 schreef metallicattim het volgende:
Kan iemand mij advies geven over een mooi draadloos systeem voor mijn gitaar?
We gaan steeds meer optreden met de band en ik wil toch meer vrijheid op het podium.
Nu zie ik op de musicstore (D) site setjes staan van 100-200 en van 400-500 euro.
Waarom is er niks te krijgen in de 2 á 300 euro?
Die 129 euro setjes vind ik echt te billig, maar de 449 setjes eigenlijk weer iets te duur, iemand een gouden tip?
het kan dus ook gewoon aan akg liggenquote:Op maandag 6 april 2009 15:29 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik heb zo'n samsom setje van 99 euro wat uitstekend werkt. Onze bassist heeft een akg-set van 450 eur waar altijd iets mee is.
uiteraard. Maar het samsom setje werkt dus echt gewoon altijd prima. Vrijwel geen ruis, goed bereik, stabiel, doet lang met z'n batterijen, klein zendertje, gewoon geen probleem mee.quote:Op maandag 6 april 2009 15:45 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
het kan dus ook gewoon aan akg liggen
allemaal ouwequote:Op maandag 6 april 2009 15:49 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat veel nieuwe gasten hier ineens.. Litpho tijd niet gezien, Trigalti is nieuw... oh nee die heeft een andere avatarmaar wel metallicattim en singlecoil
Maar, zonder leuke spullen geen muziekquote:Op maandag 6 april 2009 15:53 schreef SingleCoil het volgende:
ik zit hier al een jaar of 200 geloof ik...maar ik heb het liever over muziek dan over spulleh, en dat laatste daar gaat het toch meestal over
tja...ik denk dat dat meevalt...quote:Op maandag 6 april 2009 16:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar, zonder leuke spullen geen muziek
tja, voordat er muziek mee gemaakt wordt, moet het eerst gekocht zijn hequote:Op maandag 6 april 2009 16:51 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
tja...ik denk dat dat meevalt...
wat me opvalt is dat er hier heel veel mensen posten over dit gekocht en dat gekocht maar ik hoor nooit muziek van ze. Het lijkt dan wel meer een gitaar-bezitterstopic dan een gitaristentopic.
Als je niets hebt om mee op te nemen zodat het ook nog eens van redelijke kwaliteit is houd het snel op natuurlijk. Daar komt nog bij dat ik niet weet of jullie op opnames van mij zitten te wachtenquote:Op maandag 6 april 2009 16:51 schreef SingleCoil het volgende:
wat me opvalt is dat er hier heel veel mensen posten over dit gekocht en dat gekocht maar ik hoor nooit muziek van ze. Het lijkt dan wel meer een gitaar-bezitterstopic dan een gitaristentopic.
Morgen is onze Demo ws afquote:Op maandag 6 april 2009 16:57 schreef SingleCoil het volgende:
dan nog zou je, lijkt mij, meer discussie over muziek dan over spullen verwachten. Het gaat hier haast nooit over hoe je speelt of wat je speelt, maar voornamelijk over waarmee je speelt, en dat vind ik een beetje jammer.
Dan ga eens eff snel naar www.myspace.com/SevenEndsquote:Op maandag 6 april 2009 16:51 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |