En dat zonder condoom-gedeelte vind je wel normaal, in een monogame relatie (tenminste, volgens jouw vriendin) waarin je ongetwijfeld ook seks zonder condoom hebt?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:35 schreef AnoniemeWalker het volgende:
[..]
Girlf Friend Experience, dus beetje tongzoenen, beetje beffen, beetje pzc, en heel af en toe ook een beetje nzc..
pijpenzondercondoomquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:37 schreef tonja het volgende:
[..]
pzc, nzc....![]()
Naja het zal wel hoerenlopersjargon zijn. Ik vind je een stinklul.
Pijpen/neuken zonder condoom.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:37 schreef tonja het volgende:
pzc, nzc....![]()
Naja het zal wel hoerenlopersjargon zijn. Ik vind je een stinklul.
Ah, Pijpen Zonder Condoom.. etc.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dat zonder condoom-gedeelte vind je wel normaal, in een monogame relatie (tenminste, volgens jouw vriendin) waarin je ongetwijfeld ook seks zonder condoom hebt?
Ik wist het ook niet .quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:39 schreef AnoniemeWalker het volgende:
[..]
pijpenzondercondoom
neukenzondercondoom
jij zal wel nog maagd zijn.. geeft niet..
het zondercondoom gedeelte doe ik eigenlijk alleen in de eerste beurt, dus voordat ik voor de eerste keer klaarkom, na het klaarkomen doe ik voor de volgende rondes gewoon een condoom om.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dat zonder condoom-gedeelte vind je wel normaal, in een monogame relatie (tenminste, volgens jouw vriendin) waarin je ongetwijfeld ook seks zonder condoom hebt?
Of misschien geen hoerenloper! Vraag jij dan aan je vriendin of het vanavond PZC of NZC gaat worden?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:39 schreef AnoniemeWalker het volgende:
[..]
pijpenzondercondoom
neukenzondercondoom
Ach, en we weten allemaal dat je dan geen SOA kunt oplopenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:41 schreef AnoniemeWalker het volgende:
[..]
het zondercondoom gedeelte doe ik eigenlijk alleen in de eerste beurt, dus voordat ik voor de eerste keer klaarkom, na het klaarkomen doe ik voor de volgende rondes gewoon een condoom om.
Ok, dit is niet meer serieus te nemenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:41 schreef AnoniemeWalker het volgende:
[..]
het zondercondoom gedeelte doe ik eigenlijk alleen in de eerste beurt, dus voordat ik voor de eerste keer klaarkom, na het klaarkomen doe ik voor de volgende rondes gewoon een condoom om.
OMG. Ik geloof/hoop dat dit idd een troll is.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:41 schreef AnoniemeWalker het volgende:
[..]
Niet?quote:
Ik ben 40 en zwanger en echt geen maagd meer, maar ik had ook reacties van anderen nodig om te weten wat je bedoelt. Als je jezelf zo stoer en goed vindt, kun je natuurlijk ook gewoon helder en duidelijjk vertellen hoe en wat ipv in afkortingen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:39 schreef AnoniemeWalker het volgende:
[..]
pijpenzondercondoom
neukenzondercondoom
jij valt na 1 keer in slaap zeker.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ok, dit is niet meer serieus te nemen
Jij rekent af?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:43 schreef AnoniemeWalker het volgende:
jij valt na 1 keer in slaap zeker.
Ik soms wel als ik teveel egzopen heb.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:43 schreef AnoniemeWalker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:43 schreef AnoniemeWalker het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |