Dan zou zo'n hond inderdaad alleen voor bewakingsdoeleinden in zijn eigen hok in de tuin mogen ofzo. Zo'n hond wordt niet direct als huisdier of als 'maatje' beschouwd, lijkt mij dan itt. westerlingen, bij wie een hond vaak bijna de status van familielid heeft.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet perse direct erna, ligt aan de situatie waar je je in bevind he...
Het lijkt mij onrein om een dergelijk dier in huis te hebben ja. In Islamitische landen houd men honden doorgaans buiten het huis in hun eigen hok inderdaad, maar wat andere moslims doen moeten ze zelf weten natuurlijk. Katten daarentegen zijn dieren die juist zeer welkom zijn, die zul je dan ook vaak genoeg thuis aantreffen bij een moslim.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dan zou zo'n hond inderdaad alleen voor bewakingsdoeleinden in zijn eigen hok in de tuin mogen ofzo. Zo'n hond wordt niet direct als huisdier of als 'maatje' beschouwd, lijkt mij dan itt. westerlingen, bij wie een hond vaak bijna de status van familielid heeft.
Ik neem aan dat moslims (in jouw ogen) geen hond in huis mogen houden? Want dan kan je net zo goed een 24/7 huishoudster in dienst nemen.
Een lokale politieke partij heeft het aangehaald bij de gemeente. Moskeebestuur is niet bereikbaar voor commentaar. You do the math met je gezeik alsof de hondenbezitters nu ineens onverdraagzaam zouden zijn. Misschien zou je eens je moslimpetje af kunnen doen en proberen om objectief dit verhaal te lezen.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat staat er ja. Heel leuk en aardig maar jij weet net zo goed als ik dat wat mensen roepen en wat de feitelijke situatie is doorgaans van elkaar verschillen. Dat geldt evengoed dus voor de moskee zelf wat ik hier zeg, en niet alleen de hondenuitlaters. Verdraagzaamheid creëer je ook niet door bij een krant te gaan lopen janken toch?
En ja, die mensen zouden ook de moskee niet in mogen komen, alleen is dat wat moeilijker te controleren he.
Misschien moet je wat minder jointjes roken kerel, je hersencellen lijken erdoor te worden aangetast. Het is namelijk nog geen reden om de krant erbij te gaan halen als een stel jankerds hun zin niet krijgen. Jij wil immers ook niet dat ze naar de rechter gaan, dan moet je zelf ook consequent zijn en dit ook afkeuren als het gaat om "verdraagzaamheid creëren". Laten we een hondenuitlaatstrook in je tuin aanleggen, even kijken of je dat zo leuk vindt. De hele discussie is niet nodig geweest als Pico, de blaffende hond die graag op mensen springt, aan de lijn hangt.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:33 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Een lokale politieke partij heeft het aangehaald bij de gemeente. Moskeebestuur is niet bereikbaar voor commentaar. You do the math met je gezeik alsof de hondenbezitters nu ineens onverdraagzaam zouden zijn. Misschien zou je eens je moslimpetje af kunnen doen en proberen om objectief dit verhaal te lezen.
Het klinkt niet erg plausibel inderdaad. Ik vermoed dat de hondenbezitters ineens vervelend wilden doen, demonstratief hun honden niet meer aangelijnd hielden en het zelf met terugwerkende kracht als honden uitlaat gebied hebben geconfisqueerd. Dat zal het zijn.
Oja, knoflook doet wonderen he.
Stem op een wolf in schaapskleren, dat is verre familie van de hond.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:20 schreef Provinciaal het volgende:
Ik heb iets tegen mensen die iets tegen honden hebben, moet ik nu op Wilders stemmen?
Gebruiken jullie daar niet jullie blote hand voor?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:37 schreef Mutant01 het volgende:
Het is overigens niet voor niets dat honden gebruikt worden voor wc-papier reclame.
Nee, we heten geen Provinciaal.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:38 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Gebruiken jullie daar niet jullie blote hand voor?
Met je superieure kennis over de Islam moet je dat toch wel weten.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:41 schreef buachaille het volgende:
Is de wolf trouwens ook onrein binnen de islam? Of is de verwantschap tussen de wolf en de hond kennis die rond 600 AD nog niet bekend was?
Toch denk ik dat de gemiddelde hond in nederland een stuk reiner is als de gemiddelde persoon in bijv. Afghanistan.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met je superieure kennis over de Islam moet je dat toch wel weten.
Tja, maar wat is rein .. voor sommigen is dat onder een laag modder zitten om de vliegende bloedzuigende parasieten in je leefomgeving te doden ..quote:Op woensdag 1 april 2009 13:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Toch denk ik dat de gemiddelde hond in nederland een stuk reiner is als de gemiddelde persoon in bijv. Afghanistan.
wtfquote:Op woensdag 1 april 2009 12:38 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
En water. Dat is inderdaad veel schoner dan papier, waarbij er nog allerlei restjes blijven.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:38 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Dat is India zover ik weet ..quote:Op woensdag 1 april 2009 14:08 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
ik hoorde ooit dat men daarom in het MO alleen rechtshandig handen geeft...
Dat zou best kunnen, ik ben nooit in Afghanistan geweest.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Toch denk ik dat de gemiddelde hond in nederland een stuk reiner is als de gemiddelde persoon in bijv. Afghanistan.
Dat komt omdat men met links hun kont afveegt. Maar dat heeft voor de rest niet zoveel te maken met het middel dat ze gebruiken om hun kont af te vegen.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:08 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Dat is omdat het Soennah is. Je eet, drink en be(groet) met rechts en je veegt je achterste met links.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:08 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Jawel, ook met de rechter.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:15 schreef Provinciaal het volgende:
En dan mag je niet eens met die linkerhand een hond aaien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |