Wat een slappe linkse wanprestatie weer. En dan vinden ze het nog gek dat mensen op Wilders stemmen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:23 schreef Fockker het volgende:
En inmiddels is het dan ook zover. Er wordt gewerkt aan een wetsvoorstel die de kinderbijslag voor kinderen in het buitenland wonen, Marrokko en Turkije verminderd. Ondanks het feit dat ze in nederland zijn geboren. EINDELIJK gerechtigheid! Wat mij betreft GEEN kinderbijslag meer voor kinderen in genoemde landen.
Aktueel vervolg op dit topic van het afgelopen voorjaar.
[ afbeelding ]
"Kinderbijslag buiten EU omlaag"
[..]
Bron:NOS
Doe het dan gewoon helemaal goed en schaf kinderbijslag volledig af. Dan hoeft niemand meer te betalen voor de kinderhobbies van anderen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom niet helemaal stoppen met die kinderbijslag aan andere landen?
Dus niet minderen, stoppen.
Nee hoor, een van de ouders moet wel hier in Nederland wonen en hier een inkomen hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:13 schreef Fogel het volgende:
Dus nu is het zo dat indien het kind een Nederlandse pas heeft, de ouders waar dan ook ter wereld kinderbijslag kunnen ontvangen (evt bovenop wat ze in dat andere land ook al krijgen)? Kromme bedoeling en goed dat het afgeschaft gaat worden.
Geen idee, maar ik ben dan ook überhaupt niet voor kinderbijslag op deze manier. Heb liever dat het geld komt bij mensen IN NEDERLAND die geen geld hebben de studie van hun kinderen te betalen zonder die kinderbijslag.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:22 schreef moussie het volgende:
Wat ik mij afvraag, betekend dit dat de kinderbijslag voor sommigen omhoog gaat .. je kind zit op een school in Zwitserland en het leven daar is duurder dan hier?
Is het niet zo dat ook de WAO uitkering telt als inkomen en dat je daarmee ook in Turkeye mag wonen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:59 schreef moussie het volgende:
[..]
Nee hoor, een van de ouders moet wel hier in Nederland wonen en hier een inkomen hebben.
Kon alleen iets over de Wajong van het UWV vindenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:32 schreef JaapB het volgende:
[..]
Is het niet zo dat ook de WAO uitkering telt als inkomen en dat je daarmee ook in Turkeye mag wonen?
quote:Ook veranderingen in uw leefsituatie moet u aan UWV doorgeven. Bijvoorbeeld dat u naar het buitenland verhuist. Het kan namelijk zijn dat u door een verandering minder uitkering nodig heeft. Of dat de uitkering zelfs kan stoppen.
Staat er ook niet. Wel "bijvoorbeeld in"quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:52 schreef McKillem het volgende:
En begrijpend lezen kan je ook al niet want "niet alleen Turkije en Marokko" is zo ongeveer wel de minst relevante zin in die reactie.
Dat is een heel andere zaak. Als je in zwitserland op school zit heb je geld en ben je niet bepaald een "fortune seeker" zoals Marokkanen wel zijn.Hij zal dan niet omhoog gaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:22 schreef moussie het volgende:
Wat ik mij afvraag, betekend dit dat de kinderbijslag voor sommigen omhoog gaat .. je kind zit op een school in Zwitserland en het leven daar is duurder dan hier?
Met een WAO volgens mij niet. Wel met AOW.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:32 schreef JaapB het volgende:
[..]
Is het niet zo dat ook de WAO uitkering telt als inkomen en dat je daarmee ook in Turkeye mag wonen?
Als je je kind in Zwitserland op school kan doen zit je waarschijnlijk niet op kinderbijslag te wachten. Vreemd voorbeeld.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:22 schreef moussie het volgende:
Nou niet alleen daar.Ook hier.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:57 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nog beter idee..al die fraude daar
Idd kappen met die onzin. Je woont niet in NL, dan heb je er ook geen recht op.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom niet helemaal stoppen met die kinderbijslag aan andere landen?
Dus niet minderen, stoppen.
quote:Kinderbijslag moet sowieso voor kinderen zijn in dit land aan ouders in dit land.
En mensen die wel belasting betalen voor kinderbijslag en geen kinderen hebben?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:14 schreef paddy het volgende:
Mocht het nl zo zijn dat uiteindelijk de kinderbijslag alleen is voor kinderen die in Nederland verblijven? Zou ik het wel normaal vinden dat het percentage wat aan loonbelasting betaald is voor die kinderbijslag, dan ook terug komt in de pot van de ouders die wel belasting betalen, maar geen kinderbijslag krijgen, omdat hun kind in het buitenland verblijft.
Leer mij Nederland kennen, zodra ze een belasting omlaag gooien gooien ze accijnzen op iets anders wel weer omhoog. Het is de eeuwige weegschaal van betalen waar ze constant met gewichtjes op zitten te klooien. Net als de gratis schoolboeken, daarna smeten de scholen de schoolkosten omhoog. Nou, hoe veel verder ben je dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:15 schreef Gia het volgende:
[..]
En mensen die wel belasting betalen voor kinderbijslag en geen kinderen hebben?
Afschaffen die handel, helemaal, en inkomensafhankelijke kinderaftrek voor mensen met kinderen in Nederland.
En nog maar half ook.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:31 schreef Revolution-NL het volgende:
Het is werkelijkwaar belachelijk dat dit nu pas gebeurt.
Wat is nou een kabinet Balkenende zonder half werk? Het is namelijk een pleonasme.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En nog maar half ook.
Stoppen ermee.
Het heeft zo z'n voordelen dat Wilders een eigen partij is begonnen. Komen die anderen eindelijk eens van hun lazy ass.. wordt er tenminste toch nog iets gedaan. Niet dat het helpt want de dievenpraktijken van dit kabinet zetten gewoon door.. Aangezien Wilders belastingverlaging wil is dat wellicht een leuk idee voor de huidige partijen om ook daar iets mee te doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:31 schreef Revolution-NL het volgende:
Het is werkelijkwaar belachelijk dat dit nu pas gebeurt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |