dat van die shotgun heet belt fedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:55 schreef Saak het volgende:
ER ZIJN ZOMBIES!![]()
allemaal je wapens en servival uitrusting pakken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
Dit is een serieuze zaak EvilMarc!quote:Op woensdag 1 april 2009 11:22 schreef EvilMarc het volgende:
Gewoon heel hard roepen dat hun veter loszit, dus die zombies dan helemaal kijken enzo en geef je ze een rotschop onder hun kont!!!!!
1 april!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou natuurlijk gewoon heel hard gaan rondrennen en gillen en krijsen en iedereen bang maken dat de zombies eraan komen........ en als ze erzijn ze allemaal een knuffel geven
nice,, waar haal je zo'n ding weg? en waar gebruik je het voor?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
secondary is veranderd... het word mijn nieuwe aanwinst
(helaas is het niet de ka-bar geworden Ps2K aangezien deze dezelfde kromming heeft als een kukri wat handig is voor survival en voor de combat achtige shizzel kan ik mn smith and wesson gebruiken )
[ afbeelding ]
internetquote:Op woensdag 1 april 2009 22:45 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
nice,, waar haal je zo'n ding weg? en waar gebruik je het voor?
moet je ff aan Ps2K vragen hij heeft er ook 1 gekochtquote:Op woensdag 1 april 2009 22:46 schreef Saak het volgende:
Ik wil mijn Ka-bar d2 hier bestellen. Is dat een goed idee?
Of word ik dan opgelicht? Ik kan wel met paypal betalen maar paypal is ook niet altijd zo betrouwbaar volgens mij.
En komt ie dan ook wel door de douane heen? Dit denk ik wel hoor want ik bestel ook het een en ander van DX en ik heb nog altijd alles binnen gekregen.
paypal is wel betrouwbaar, en als je wat bij DX besteld kan het meerdere weken duren.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:46 schreef Saak het volgende:
Ik wil mijn Ka-bar d2 hier bestellen. Is dat een goed idee?
Of word ik dan opgelicht? Ik kan wel met paypal betalen maar paypal is ook niet altijd zo betrouwbaar volgens mij.
En komt ie dan ook wel door de douane heen? Dit denk ik wel hoor want ik bestel ook het een en ander van DX en ik heb nog altijd alles binnen gekregen.
Badhoevedorpquote:Op woensdag 1 april 2009 23:57 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
paypal is wel betrouwbaar, en als je wat bij DX besteld kan het meerdere weken duren.
het komt uit hongkong he, niet uit bathoevendorp
Jullie 2 zijn toch een beetje eng met jullie wapen fascinatiequote:Op woensdag 1 april 2009 22:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moet je ff aan Ps2K vragen hij heeft er ook 1 gekocht
I knowquote:Op donderdag 2 april 2009 09:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jullie 2 zijn toch een beetje eng met jullie wapen fascinatie
Ziet er netjes uit! Ik verwacht mijn D2 ergens deze week of volgende week, USPS is nogal langzaam...quote:Op woensdag 1 april 2009 22:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
secondary is veranderd... het word mijn nieuwe aanwinst
(helaas is het niet de ka-bar geworden Ps2K aangezien deze dezelfde kromming heeft als een kukri wat handig is voor survival en voor de combat achtige shizzel kan ik mn smith and wesson gebruiken )
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |