abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 maart 2009 @ 22:10:51 #26
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_67594340
Schildpadden voeren:
Wie dit leest is alfabeet.
pi_67595322
Als ik de moed op zou kunnen brengen zou dat de tijd van mijn leven zijn!
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_67596516
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:08 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
dat van die shotgun heet belt fed
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_67598604
deal with it
pi_67603104
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:51 schreef Saak het volgende:

Het is Saak
Bedoelde ik eigenlijk ook
pi_67605233
ER ZIJN ZOMBIES! allemaal je wapens en servival uitrusting pakken!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
  woensdag 1 april 2009 @ 11:01:56 #32
179992 Mopst3r
Believe...
pi_67605414
quote:
Op woensdag 1 april 2009 10:55 schreef Saak het volgende:
ER ZIJN ZOMBIES! allemaal je wapens en servival uitrusting pakken!
SPOILER
SPOILER
Ik schrok
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_67605451
als ik echt kon kiezen uit meerdere wapens zou ik voor een lichtgewicht wapen gaan met toch een aardige rate of fire. P90 ofzo? of misschien iets waar de kogels aardig universeel voor zijn. aangezien kogels op gaan.
maar dit zal niet realistisch zijn omdat de meeste wapens waarschijnlijk meteen al in gebruik zullen zijn door politie/leger en mensen die privé een wapen hebben.
Dus dan zou ik voor een goede zwaard/speer gaan met geïmproviseerde bepantsering. ik kan alleen nog niet kiezen tussen mijn helm of paintballmasker :p
as well as infernal
pi_67605912
Een geweer waar veel verschillende munitie in past is ideaal, die gebruiken veel eenheden toch? Paintball masker fo sho, bijten ze toch niet door heen en is lekker licht. Een helm is veel te zwaar. En als het virus zich door de lucht verplaatst of door inademen van bloed ofzo dan moet je maar ff de gamma plunderen voor stofmaskertjes. alsof een gemiddelde Nederlander die niet heeft liggen
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
pi_67606039
Gewoon heel hard roepen dat hun veter loszit, dus die zombies dan helemaal kijken enzo en geef je ze een rotschop onder hun kont!!!!!
1 april!
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_67606449
quote:
Op woensdag 1 april 2009 11:22 schreef EvilMarc het volgende:
Gewoon heel hard roepen dat hun veter loszit, dus die zombies dan helemaal kijken enzo en geef je ze een rotschop onder hun kont!!!!!
1 april!
Dit is een serieuze zaak EvilMarc!
SPOILER
pi_67606589
SPOILER
Ik zou natuurlijk gewoon heel hard gaan rondrennen en gillen en krijsen en iedereen bang maken dat de zombies eraan komen........ en als ze erzijn ze allemaal een knuffel geven
  woensdag 1 april 2009 @ 13:34:46 #38
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_67610433
tvp
  woensdag 1 april 2009 @ 22:34:12 #39
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67629528
secondary is veranderd... het word mijn nieuwe aanwinst
(helaas is het niet de ka-bar geworden Ps2K aangezien deze dezelfde kromming heeft als een kukri wat handig is voor survival en voor de combat achtige shizzel kan ik mn smith and wesson gebruiken )

Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_67629994
quote:
Op woensdag 1 april 2009 22:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
(helaas is het niet de ka-bar geworden Ps2K aangezien deze dezelfde kromming heeft als een kukri wat handig is voor survival en voor de combat achtige shizzel kan ik mn smith and wesson gebruiken )

[ afbeelding ]
nice,, waar haal je zo'n ding weg? en waar gebruik je het voor?
as well as infernal
pi_67630042
Ik wil mijn Ka-bar d2 hier bestellen. Is dat een goed idee?
Of word ik dan opgelicht? Ik kan wel met paypal betalen maar paypal is ook niet altijd zo betrouwbaar volgens mij.
En komt ie dan ook wel door de douane heen? Dit denk ik wel hoor want ik bestel ook het een en ander van DX en ik heb nog altijd alles binnen gekregen.
  woensdag 1 april 2009 @ 22:49:58 #42
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67630191
quote:
Op woensdag 1 april 2009 22:45 schreef piekartz87 het volgende:

[..]

nice,, waar haal je zo'n ding weg? en waar gebruik je het voor?
internet

en ik gebruik hem voor survival en outdoor toepassingen...
en om zombies fijn te maken.. ik schrok ervan hoe groot hij in het echt is!
stay frosty
  woensdag 1 april 2009 @ 22:51:39 #43
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67630244
quote:
Op woensdag 1 april 2009 22:46 schreef Saak het volgende:
Of word ik dan opgelicht? Ik kan wel met paypal betalen maar paypal is ook niet altijd zo betrouwbaar volgens mij.
En komt ie dan ook wel door de douane heen? Dit denk ik wel hoor want ik bestel ook het een en ander van DX en ik heb nog altijd alles binnen gekregen.
moet je ff aan Ps2K vragen hij heeft er ook 1 gekocht
stay frosty
pi_67632765
quote:
Op woensdag 1 april 2009 22:46 schreef Saak het volgende:
paypal is wel betrouwbaar, en als je wat bij DX besteld kan het meerdere weken duren.

het komt uit hongkong he, niet uit bathoevendorp
as well as infernal
pi_67633858
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:10 schreef Corkscrew het volgende:
Schildpadden voeren:

held.
  donderdag 2 april 2009 @ 08:25:58 #46
164283 Luco
Buongiorno!
pi_67635455
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:57 schreef piekartz87 het volgende:

[..]

paypal is wel betrouwbaar, en als je wat bij DX besteld kan het meerdere weken duren.

het komt uit hongkong he, niet uit bathoevendorp
Badhoevedorp
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_67636009
quote:
Op woensdag 1 april 2009 22:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

moet je ff aan Ps2K vragen hij heeft er ook 1 gekocht
Jullie 2 zijn toch een beetje eng met jullie wapen fascinatie
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_67636086
Gewoon een groepje van 5-6 man vinden en zoeken naar dingen die we als wapens kunnen gebruiken
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  donderdag 2 april 2009 @ 09:44:54 #49
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67636967
quote:
Op donderdag 2 april 2009 09:00 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Jullie 2 zijn toch een beetje eng met jullie wapen fascinatie
I know

je moet mn vriendin eens horen die is er ook al zo blij mee
waarom ik niet gewoon postzegels kan verzamelen.
stay frosty
  donderdag 2 april 2009 @ 09:57:12 #50
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_67637313
quote:
Op woensdag 1 april 2009 22:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[ afbeelding ]
Ziet er netjes uit! Ik verwacht mijn D2 ergens deze week of volgende week, USPS is nogal langzaam...
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')