SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
Hoe ouder de zombie, hoe langzamerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:52 schreef rgras het volgende:
Het ligt eraan, zijn de zombies snel of langzaam?!?
Nu nog daaraan zien te komenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:29 schreef Mopst3r het volgende:
Wapen:
Dit:
[ afbeelding ]
In combinatie met dit:
[ afbeelding ]
En dan lekker rondjes crossen
Een middeleeuws kannon is niet in één twee drie geladen en totaal ongeschikt om rennende zombies tegen de grond te krijgen!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:37 schreef Locusta het volgende:
Net zoals iemand uit het vorige deel een kasteel + slotgracht opzoeken en daar een hide-out van maken. Natuurlijk moet er een stukje grond en een put bij zitten zodat je zelfvoorzienend bent en niet jaren van ingeblikt voedsel hoeft te leven![]()
Als wapens zou ik zowel de kanonnen van het kasteel als handvuurwapens en zwaarden (als back-up) gebruiken. Met als bonus molotovcocktails maar alleen uit pure noodzaak want anders is de drank voorraad zo snel op![]()
Mijn voertuig zou dan een helikopter zijn omdat je daar horizontaal mee op kunt stijgen en maar een klein "landingsplaats" hoeft te hebben. Je bent verder snel, wendbaar en redelijk mobiel. Voor het "grondwerk" wil ik wel van die bussen zoals in de remake van Dawn of the Death hebben![]()
[ afbeelding ]
dat van die shotgun heet belt fedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:55 schreef Saak het volgende:
ER ZIJN ZOMBIES!![]()
allemaal je wapens en servival uitrusting pakken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
Dit is een serieuze zaak EvilMarc!quote:Op woensdag 1 april 2009 11:22 schreef EvilMarc het volgende:
Gewoon heel hard roepen dat hun veter loszit, dus die zombies dan helemaal kijken enzo en geef je ze een rotschop onder hun kont!!!!!
1 april!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou natuurlijk gewoon heel hard gaan rondrennen en gillen en krijsen en iedereen bang maken dat de zombies eraan komen........ en als ze erzijn ze allemaal een knuffel geven
nice,, waar haal je zo'n ding weg? en waar gebruik je het voor?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
secondary is veranderd... het word mijn nieuwe aanwinst
(helaas is het niet de ka-bar geworden Ps2K aangezien deze dezelfde kromming heeft als een kukri wat handig is voor survival en voor de combat achtige shizzel kan ik mn smith and wesson gebruiken )
[ afbeelding ]
internetquote:Op woensdag 1 april 2009 22:45 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
nice,, waar haal je zo'n ding weg? en waar gebruik je het voor?
moet je ff aan Ps2K vragen hij heeft er ook 1 gekochtquote:Op woensdag 1 april 2009 22:46 schreef Saak het volgende:
Ik wil mijn Ka-bar d2 hier bestellen. Is dat een goed idee?
Of word ik dan opgelicht? Ik kan wel met paypal betalen maar paypal is ook niet altijd zo betrouwbaar volgens mij.
En komt ie dan ook wel door de douane heen? Dit denk ik wel hoor want ik bestel ook het een en ander van DX en ik heb nog altijd alles binnen gekregen.
paypal is wel betrouwbaar, en als je wat bij DX besteld kan het meerdere weken duren.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:46 schreef Saak het volgende:
Ik wil mijn Ka-bar d2 hier bestellen. Is dat een goed idee?
Of word ik dan opgelicht? Ik kan wel met paypal betalen maar paypal is ook niet altijd zo betrouwbaar volgens mij.
En komt ie dan ook wel door de douane heen? Dit denk ik wel hoor want ik bestel ook het een en ander van DX en ik heb nog altijd alles binnen gekregen.
Badhoevedorpquote:Op woensdag 1 april 2009 23:57 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
paypal is wel betrouwbaar, en als je wat bij DX besteld kan het meerdere weken duren.
het komt uit hongkong he, niet uit bathoevendorp
Jullie 2 zijn toch een beetje eng met jullie wapen fascinatiequote:Op woensdag 1 april 2009 22:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moet je ff aan Ps2K vragen hij heeft er ook 1 gekocht
I knowquote:Op donderdag 2 april 2009 09:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jullie 2 zijn toch een beetje eng met jullie wapen fascinatie
Ziet er netjes uit! Ik verwacht mijn D2 ergens deze week of volgende week, USPS is nogal langzaam...quote:Op woensdag 1 april 2009 22:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
secondary is veranderd... het word mijn nieuwe aanwinst
(helaas is het niet de ka-bar geworden Ps2K aangezien deze dezelfde kromming heeft als een kukri wat handig is voor survival en voor de combat achtige shizzel kan ik mn smith and wesson gebruiken )
[ afbeelding ]
spannend joh! die D2 is echt zo vet!quote:Op donderdag 2 april 2009 09:57 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit! Ik verwacht mijn D2 ergens deze week of volgende week, USPS is nogal langzaam...
whehehehe dat had ik ook met mijn kukri.. dat is een fucking zwaardquote:Op woensdag 1 april 2009 22:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
internet
en ik gebruik hem voor survival en outdoor toepassingen...
en om zombies fijn te maken.. ik schrok ervan hoe groot hij in het echt is!
quote:Your item left the United States from ISC LOS ANGELES CA (USPS) at 11:47 AM on April 1, 2009. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.
die A1 is ook erg vet jaquote:Op donderdag 2 april 2009 10:07 schreef Ps2K het volgende:
[..]
whehehehe dat had ik ook met mijn kukri.. dat is een fucking zwaardIk gebruik de messen voor kamperen en ik verzamel interessante messen. Naja dat is een excuus om eens op impuls een bajonet aan te schaffen oid
Messen op mijn verlanglijstje:
Fallkniven A1
Eickhorn KM-2000
ow en pffffff:
[..]
Als je het er thuis ook zo vaak over hebt als in afgelopen 2 topics kan ik mijzelf dat goed indenken ja..quote:Op donderdag 2 april 2009 09:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
I know
je moet mn vriendin eens horen die is er ook al zo blij mee![]()
waarom ik niet gewoon postzegels kan verzamelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:38 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Als je het er thuis ook zo vaak over hebt als in afgelopen 2 topics kan ik mijzelf dat goed indenken ja..nee hoor dit is een uitlaatklep voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Iets met gegeven paard en in de bek kijkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:00 schreef Nebeorx het volgende:
Een middeleeuws kannon is niet in één twee drie geladen en totaal ongeschikt om rennende zombies tegen de grond te krijgen!
quote:Hagenaar maakt van huis gewapende vesting
Uitgegeven: 6 april 2009 12:11
Laatst gewijzigd: 6 april 2009 12:11
DEN HAAG - Een huis vol met kruisbogen, messen, blaaspijpen, zwaarden, boksbeugels en gebarriceerde ramen en deuren. Dat troffen Haagse politieagenten zondag toevallig aan toen zij bij een 47-jarige bewoner van de Mijtensstraat in Den Haag langsgingen.
De buurman van de man was met een medewerker van een energiebedrijf aan de deur geweest, omdat hij bij de gezamenlijke meterkast moest zijn. De 47-jarige Hagenaar liet hen wel binnen, maar bedreigde hen al snel met een hakbijl. De bezoekers gingen ervandoor en belden de politie.
Toen de agenten binnenkwamen, zagen zij dat het huis vol met wapens lag. De ramen en deuren waren gebarricadeerd met een ijzeren hekwerk. Ook werden nog verdovende middelen gevonden.
De man moet verantwoording afleggen over de wapens en drugs, die onmiddellijk in beslag werden genomen.
ayayayayayyayayyyayaayayyaquote:
Zombie-aantrek yell pur sang.quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 15:19 schreef Saak het volgende:
Daar heb je het al! Het vzv (vankens-zombie-virus) breekt wereldwijd uit! Als ik het goed begrijp komt het uit mexico en is mexico al helemaal verdoemd. America, Canada en Nieuw-zeeland zijn ook al besmette gevallen en zelfs in ons eigen europa! Namelijk Spanje!
Ps2k waar kan ik jou erges vinden? Als het niet in Zeeland is dan laat maar
Ps2k en ik zitten in Zwolle, vorige week zaterdag hebben we nog nieuwe messen, nieuw firesteel, draadzaag, seinspiegel en MRE's gekocht. Wij zijn voorbereid, wij zien dit ook al jaren aankomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
Wij hebben een kerk met een gracht er omheen en (jammer genoeg) een vaste brug =]quote:Op maandag 27 april 2009 15:52 schreef bijdehand het volgende:
Je kan ook naar een klein dorpje met een kasteel gaan, dat kasteel bezetten en heel het dorpje plunderen (drank, brandstof, supermarkt)
Die brug is ideaal als je ook aan machinegeweren kan komenquote:Op maandag 27 april 2009 16:03 schreef Saak het volgende:
[..]
Wij hebben een kerk met een gracht er omheen en (jammer genoeg) een vaste brug =]
ik woon ook in de regio zwolle en ben ook preparedquote:Op maandag 27 april 2009 15:45 schreef beelz het volgende:
[..]
Ps2k en ik zitten in Zwolle, vorige week zaterdag hebben we nog nieuwe messen, nieuw firesteel, draadzaag, seinspiegel en MRE's gekocht. Wij zijn voorbereid, wij zien dit ook al jaren aankomen.
't is een brug van aardequote:Op maandag 27 april 2009 16:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die brug is ideaal als je ook aan machinegeweren kan komenMaar een brug kan je ook slopen he?
Als je je echt ergens wil verschansen is dat een prima optie, landmijnen en boobytraps op die aarden brug. Je hebt maar 1 toegangsweg dus vrij veilig. Persoonlijk zou ik niet op 1 plek willen blijven omdat zombies naar die plek komen zodra ze weten dat je er zit en als het zover is kom je niet meer weg.quote:Op maandag 27 april 2009 16:50 schreef Saak het volgende:
[..]
't is een brug van aardemet een duiker erdoorheen
Je kan ook in een tank gaan wonen. Alleen klote als de benzine op isquote:Op maandag 27 april 2009 16:56 schreef beelz het volgende:
[..]
Als je je echt ergens wil verschansen is dat een prima optie, landmijnen en boobytraps op die aarden brug. Je hebt maar 1 toegangsweg dus vrij veilig. Persoonlijk zou ik niet op 1 plek willen blijven omdat zombies naar die plek komen zodra ze weten dat je er zit en als het zover is kom je niet meer weg.
Dat klopt maar het is wel fijn om een basis te hebben en waar andere mensen van het dorp heen kunnen. Als wij (vriendengroepje) dan weg gaan op een quest en dan terug komen en blijkt de hele kerk vol met lijken te liggen dan hebben wij dik veel supplies!quote:Op maandag 27 april 2009 16:56 schreef beelz het volgende:
[..]
Als je je echt ergens wil verschansen is dat een prima optie, landmijnen en boobytraps op die aarden brug. Je hebt maar 1 toegangsweg dus vrij veilig. Persoonlijk zou ik niet op 1 plek willen blijven omdat zombies naar die plek komen zodra ze weten dat je er zit en als het zover is kom je niet meer weg.
Welke muziek? 't Lijkt me eigenlijk wel puik om een zombie z'n schedel in te slaan met Soap in mijn oren.quote:Op maandag 27 april 2009 20:55 schreef intraxz het volgende:
Alles in een. Een paar dvdtjes en cds meenemen, op de automatische piloot zetten en gaan met die banaan
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 april 2009 20:55 schreef intraxz het volgende:
Alles in een. Een paar dvdtjes en cds meenemen, op de automatische piloot zetten en gaan met die banaan
[ afbeelding ]
Johnny Cash natuurlijkquote:Op maandag 27 april 2009 21:44 schreef Quir het volgende:
[..]
Welke muziek? 't Lijkt me eigenlijk wel puik om een zombie z'n schedel in te slaan met Soap in mijn oren.
Abra-abra-cadabra.
Still alive - portal endcreditsquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Born to be alive - village people
Count Nosferatu Kommando - Get a gun, shoot at randomquote:
Beter dan dat ze direct tegen je muren en ramen aan liggen te rotten. Bij een hoge omringende muur krijg je een rottende ondode siege tower.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:37 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Count Nosferatu Kommando - Get a gun, shoot at random
Anyways grachten zijn een slecht idee, die dingen vullen zich op met zombies en dan krijg je een rottende ondode brug naar je kasteel...
En omdat mensen zo denken zijn zombies gevaarlijker dan nazi's (zombie nazi's niet meegerekend). Zombies worden altijd onderschat vanwege hun traagheid, deze traagheid maken ze ruimschoots goed door hun aantal.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:48 schreef Regenbui het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om een zombie plaag te stoppen....
Moet ik er nou op in haken met Patrick Hernandez?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Born to be alive - village people
Hap hapquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:59 schreef Quir het volgende:
[..]
Moet ik er nou op in haken met Patrick Hernandez?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |