Lenzen zijn fijner dan een bril hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 16:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in gepriegel met lenzen.
En de Royal Sadness Award gaat naar...quote:Op woensdag 1 april 2009 16:37 schreef Jasza het volgende:
HAHAHA bij me poker zit een gast met de username:
010kakkerlak en dan(200% anti 020)
Geen idee.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:11 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Lenzen zijn fijner dan een bril hoor.
De eerste keer dat ik een bril had lag 'ie binnen een week aan diggelen. Ik was aan het keepen en de bal vloog langs me, dus ik omdraaien om te zien of hij erin vloog, knalde de bal via de lat vol in m'n gezicht. Lachen, gieren, brullen. Toen meteen maar besloten om lenzen te nemen.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:11 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Lenzen zijn fijner dan een bril hoor.
Wat een verhaal weer.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik een bril had lag 'ie binnen een week aan diggelen. Ik was aan het keepen en de bal vloog langs me, dus ik omdraaien om te zien of hij erin vloog, knalde de bal via de lat vol in m'n gezicht. Lachen, gieren, brullen. Toen meteen maar besloten om lenzen te nemen.
Give it a try. Maar je kan natuurlijk ook gewoon afwachten hoe een bril bevalt. Ik had zelf ook eerst een bril die ik niet vaak op had, maar toen ik hem de hele dag nodig zou hebben ben ik overgestapt op lenzen...quote:Op woensdag 1 april 2009 17:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar ik heb worstvingers en kleine ogen.
u do the math
Ja ja, opa vertelt...quote:
Ja jammer dat me chat geblockt is daarquote:Op woensdag 1 april 2009 17:12 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En de Royal Sadness Award gaat naar...
Thorwald Veneberg vs Rabobank.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:33 schreef denthemen het volgende:
Iemand nog een mooi voorbeeld van een rechtzaak over sport en arbeidsrecht? Heb er nu al 2, nog 1 nodig. Heb er al 2 over voetbal maar ik wil er ook 1 van een andere sport, maar kan zo niet iets bedenken
Nando Rafael ?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:33 schreef denthemen het volgende:
Iemand nog een mooi voorbeeld van een rechtzaak over sport en arbeidsrecht? Heb er nu al 2, nog 1 nodig. Heb er al 2 over voetbal maar ik wil er ook 1 van een andere sport, maar kan zo niet iets bedenken
Das toch die ene tenniserquote:
Ik was je voorquote:
Dan weet ik niet in welk zwarte-kousen gemeente jij woont, maar hier zie ik ze al een paar dagenquote:Op woensdag 1 april 2009 19:23 schreef Silenus het volgende:
Wanneer is Rokjesdag denken jullie? Morgen al of vrijdag pas?
In before the rokquote:Op woensdag 1 april 2009 19:23 schreef Silenus het volgende:
Wanneer is Rokjesdag denken jullie? Morgen al of vrijdag pas?
Sorry hoor, maar een wijf die niet kan bekken is als een chick die niet kan pijpen.quote:Vrouw dumpt slechte kusser snel
AMSTERDAM – De eerste kus is voor vrouwen wel heel belangrijk. Bijna eenderde breit er bij een slechte zoen onmiddellijk een einde aan, omdat veelal gedacht wordt dat zoenprestaties nauw samenhangen met bedprestaties.
Dit blijkt uit onderzoek van het Duitse relatiebemiddelingsbureau Elite Partner.
"Vrouwen hechten veel belang aan aanrakingen en sensualiteit en zoenen is daarvan een belangrijk onderdeel,” legt de Duitse psychologe Lisa Fischbach uit aan de Bild. “Daarom is een kus voor vrouwen zo'n doorslaggevend criterium voor de partnerkeuze."
Click here to find out more!
Probleem
Mannen zijn hierin veel minder kritisch. Als een vrouw niet lekker kust, maakt slechts twintig procent hier een probleem van. Ruim dertig procent zet een vrouw overigens wel aan de kant, wanneer blijkt dat zij veel wisselende contacten heeft gehad.
"Mannen willen geen vrouw die veel bedpartners had vanwege sociale redenen, een relatie met een zogenaamde 'slet' is slecht voor hun imago", zegt Lisa.
Ook vindt bijna de helft van de mannen (48 procent) een babbelzieke vrouw een afknapper.
4000
Aan het onderzoek deden 4000 mannen en vrouwen mee.
Ik heb er een keer een gehad, jezus ik wist niet hoe snel ik weg moest komen. Dat was gewoon te erg.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:05 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar een wijf die niet kan bekken is als een chick die niet kan pijpen.Je hebt ze er wel eens tussen zitten, van die wijven die lebberen als een Sint-Bernard of denken dat ze bezig zijn met de was draaien met hun tong.
Meer lip, minder tongquote:Op woensdag 1 april 2009 20:05 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar een wijf die niet kan bekken is als een chick die niet kan pijpen.Je hebt ze er wel eens tussen zitten, van die wijven die lebberen als een Sint-Bernard of denken dat ze bezig zijn met de was draaien met hun tong.
Daarom kan je ook maar beter aan sex voor het huwelijk doen, want oh wee als ineens blijkt dat ze niet aan pijpen doet en zich nooit scheert daar beneden.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb er een keer een gehad, jezus ik wist niet hoe snel ik weg moest komen. Dat was gewoon te erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |