Had het al gedaanquote:Op woensdag 1 april 2009 12:22 schreef Houniet het volgende:
[Centraal] Koninginnenacht / dag - Waar vier jij het?
Voor het eerst in 4 jaar kan ik het zowel op de nacht als dag vierenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:22 schreef Houniet het volgende:
[Centraal] Koninginnenacht / dag - Waar vier jij het?
quote:
Je weet het maar nooit hé.quote:
Er is met die TT gekloot.quote:
quote:
Dat klinkt interessant.quote:
Dat is wel kut inderdaad.quote:
Mods met hun TT-veranderingen.quote:
Gestopt met school toen, genoeg geld nog steeds om niet te hoeven werkenquote:
tong90?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gestopt met school toen, genoeg geld nog steeds om niet te hoeven werken![]()
Word langzaam aan wel erg krapjes, dus waarschijnlijk ff post lopen deze zomer
Spaarrekening is zowat helemaal leeg nuquote:Op woensdag 1 april 2009 12:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
tong90?
En hoe kom je aan genoeg geld om anderhalf jaar niet te hoeven werken?
Zolang die niet van de belasting isquote:Op woensdag 1 april 2009 12:33 schreef koningdavid het volgende:
Agent Sjimz ondervraagt.
Ik doe wel dingen hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 12:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar is dat wel leuk de hele dag niks doen, of wacht... ehh
quote:
Inderdaad, paupersquote:
Met europese trippies had het zeker een voordeel, ik kon oa niet naar Marseille omdat de rest geen vrij kon krijgen.quote:
Weet er alles van. Fiorentina was bij mij exact zelfde verhaal. En ik maar kankeren op die gastenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Met europese trippies had het zeker een voordeel, ik kon oa niet naar Marseille omdat de rest geen vrij kon krijgen.
Werk is gewoon kut
Ja ho ho, Jasza zegt dat werken kut is. Ik zou willen dat ik kon. Verveel me de ballen uit me broek tegenwoordig.quote:
Haha dat was maar een geintje, op die momenten lijkt het me wel verrot als je geen vrij kan krijgenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja ho ho, Jasza zegt dat werken kut is. Ik zou willen dat ik kon. Verveel me de ballen uit me broek tegenwoordig.
Nou ik had het me zo mooi voorgesteld. Januari stoppen met studie (geen perspectief meer) en dan tot de zomer werken bij mn bijbaantje zodat ik mooi zakcentje kon opbouwen en dan zo rond september kon gaan werken. Maar de crisis sloeg ook daar toe, dus toen had ik niks meer.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha dat was maar een geintje, op die momenten lijkt het me wel verrot als je geen vrij kan krijgen![]()
Ik zou willen dat ik poker pro was, dan was het leven zo eenvoudig
Je moet ook wel slim zijn ervoor natuurlijkquote:Op woensdag 1 april 2009 12:55 schreef Houniet het volgende:
Ik vind poker geen kut aan.
Dat je het niet KAN, wil niet zeggen dat het niet leuk isquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:56 schreef Jasza het volgende:
GL en hopen voor je dat je de baan krijgt ouwe.
Ik doe ook maar HBOquote:Op woensdag 1 april 2009 12:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je moet ook wel slim zijn ervoor natuurlijk
Ik heb het een paar keer gedaan, maar echt..quote:Op woensdag 1 april 2009 12:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat je het niet KAN, wil niet zeggen dat het niet leuk is
Nah ja, mens-erger-je-nieten is ook leukquote:Op woensdag 1 april 2009 12:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik doe ook maar HBO.
[..]
Ik heb het een paar keer gedaan, maar echt..
Tsja ligt ook aan met watvoor mensen, als ik bij allemaal pannekoeke zit die me allemaal beats geven dan word ik ook gek.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik doe ook maar HBO.
[..]
Ik heb het een paar keer gedaan, maar echt..
Echt he, kijk ik ben zn lafbek die niet met grote bedragen durft te spelen omdat ik het niet trek als ik dat zou verliezen.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja ligt ook aan met watvoor mensen, als ik bij allemaal pannekoeke zit die me allemaal beats geven dan word ik ook gek.
Heb liever een goed niveau dan.
Cooler.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:15 schreef toma het volgende:
Heb gisteren 5 euro verloren met poker. Had een full house met 3 vrouwen en twee azen.
Maat van me had 3 azen en 2 vrouwen
Ik was all-in gegaan.
PES.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:50 schreef Houniet het volgende:
Wat doen jullie dan alle dagen? Tering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |