Je hebt zeker niet zoveel Ajacieden over de vloer gehad?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:35 schreef Prosac het volgende:
hopla.. wegens te weinig gas verbruikt in 2008 krijgt u 300 euro van de woningbouwvereniging teruggestort op uw rekening.
Dan neem ik bij dezen die woorden van gister over jou Anti-Ajax gedrag terugquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:35 schreef Prosac het volgende:
hopla.. wegens te weinig gas verbruikt in 2008 krijgt u 300 euro van de woningbouwvereniging teruggestort op uw rekening.
Jij krijgt zeker klappen van je vrouw als je thuis de grapjas uit hangt?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet zoveel Ajacieden over de vloer gehad?
In Amsterdam verwarmen jullie de kachels met Zyklon B?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan neem ik bij dezen die woorden van gister over jou Anti-Ajax gedrag terug
Edit: Kut-Sjimz is me altijd voor![]()
Scherpquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
In Amsterdam verwarmen jullie de kachels met Zyklon B?
Thanks.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:24 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou noem je ook een subforum. Alsof ik daar elke dag kom
Edit: Voor Rots en co FAQ - Algemene kleine vragen. Part 2.
Gay geworden?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:49 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als ik uit de voetbal mood ben.
Normaal gesproken wordt zelfs tong aangenomen voor zo'n baan, dus ik mag toch hopen dat dit wel lukt...quote:Op woensdag 1 april 2009 00:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Nou, een paar sollicitaties opgestuurd voor parttime orderpikker voor een periode van 8 weken.Op dit moment is elke Euro welkom.
Als dit al niks wordt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |