Willems als in Frederik Willems, als in mijn adoptierenner?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:14 schreef wimderon het volgende:
Dit lijkt me een simpel dealtje voor de koplopers: Pozzato de rit en Willems het klassement.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Willems als in Frederik Willems, als in mijn adoptierenner?
Yeps.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Willems als in Frederik Willems, als in mijn adoptierenner?
Ze hebben zich beter laten zien dan QSquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:16 schreef TheArt het volgende:
Wat heeft Silence nu eigenlijk gedaan vandaag? Ze hebben attent gereden, dat zeker, maar nu rijden ze alweer achter de feiten aan.
Ik vond: Willems en Leukemans waren de beste mannen in de Brabantse Pijl nog wel wat ergerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:29 schreef Tommeke het volgende:
Wuyts: de AGR ligt Gilbert het best en Pozzato na Boonen de beste in de E3
Chauvinist...
Gilbert krijgt altijd een Rebellin, Cunego of Valverde in z'n wiel, die rijdt ie er nooit af.
En Pozzato was minimaal Boonen z'n evenknie, zoniet beter.
Pozzato gaf zelf aan dat Boonen de sterkste in koers was en hij zelf aan z'n limiet zat in het wiel van Boonen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:29 schreef Tommeke het volgende:
En Pozzato was minimaal Boonen z'n evenknie, zoniet beter.
Dat kwam natuurlijk mede omdat hij op alle hellingen van zover moest komen en daardoor veel meer krachten verspilde.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pozzato gaf zelf aan dat Boonen de sterkste in koers was en hij zelf aan z'n limiet zat in het wiel van Boonen.
Pozzato zegt toch zelf dat Boonen voor hem de beste was, dat zal dan wel zeker.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat kwam natuurlijk mede omdat hij op alle hellingen van zover moest komen en daardoor veel meer krachten verspilde.
Maar wie zegt dat Boonen ook niet aan zijn limiet zat? Dan zaten ze hoogstens beide aan de limiet. Zegt nog weinig over wie de sterkste was.
Hij zegt er toch bij dat dat misschien een beetje chauvinistisch is.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vond: Willems en Leukemans waren de beste mannen in de Brabantse Pijl nog wel wat erger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |