Nou ja, veel scheelt het niet. CQ geeft 240 punten voor de overwinning in Down Under, en 275 voor de Ronde van Vlaanderen, de nummer twee krijgt zelfs evenveel punten. Down Under wordt ook zwaar overschat in de CQRanking, maar doordat daar veel meer koersen voor tellen valt het minder op.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar gaat het niet eens om. Bij de World Ranking is een zege in de TdU evenveel waard als een zege in een klassieker, terwijl dat onderscheid bij CQRanking wel degelijk is gemaakt en veel beter is doorgevoerd. Daardoor krijg je, vooral buiten de top-3 om, een totaal ander beeld.
Maar is dat juist niet het probleem. Dat de UCI wel schijnbaar een zo reëel mogelijk beeld wilt scheppen met een ranking van de beste koersen, terwijl ze er dan ook een Tour Down Under en Ronde van Polen insteken. Dan is dat realistische beeld gelijk weg.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:54 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Nou ja, veel scheelt het niet. CQ geeft 240 punten voor de overwinning in Down Under, en 275 voor de Ronde van Vlaanderen, de nummer twee krijgt zelfs evenveel punten. Down Under wordt ook zwaar overschat in de CQRanking, maar doordat daar veel meer koersen voor tellen valt het minder op.
quote:Raborenner Gesink kiest voor aanval in Baskenland
Robert Gesink (foto) gaat de komende dagen de aanval zoeken in de Ronde van het Baskenland. Dat vertelt de Raborenner in het dagboek op zijn eigen website.
Maandag behoorde Gesink op de slotklim weliswaar tot de kopgroep, maar was hij met een achttiende plaats toch ontevreden. 'Komende dagen moet ik in de finale maar eens vaker naar voren rijden om dat gruwelijke sprintvermogen van mij eens in de strijd te gooien,' laat hij weten.
In het begin van de eerste etappe, die werd gewonnen door Luis Leon Sanchez, had Gesink het nog lastig. 'De eerste meters was het nog een hels karwei om de parkerende oranjemannetjes van Euskatel, die hard op kop hadden gereden, te ontwijken. Maar later, lekker op gang gekomen, kwamen we met een select gezelschap boven en dat gaf toch een goed gevoel.' (YK)
Nee, dat is Bruseghin die werkt voor Gasparotto. Op dat kleine beeld lijken de truitjes van Lampre en Rabo veel op elkaar.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:37 schreef No-P het volgende:
Huh, zie ik een rabo het peleton aantrekken?
Neuh, want Freire gaat winnenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, dat is Bruseghin die werkt voor Gasparotto. Op dat kleine beeld lijken de truitjes van Lampre en Rabo veel op elkaar.
4'15" met nog 32 km. te gaan. Over 5 km. zijn ze boven en dan alleen nog maar in dalende lijn. Ze moeten op de top toch echt nog minstens 3,5 minuut hebben, gok ik.
Mollema gaat vandaag nooit de leiderstrui pakken. Als ze überhaupt al vooruit blijven.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:43 schreef Gillingham het volgende:
Erg interessant.
Ik ben benieuwd waartoe Mollema in staat is met de druk van de leiderstrui op zijn schouders.
Met Gesink natuurlijk wel een ideale man om aanvallen te plaatsen.
Vertel verder Herbertquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:49 schreef Sjiznit het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Bruseghin een ezel fokkerij heeft!
Ondanks dat ik meer NOS dan Sporza kijk is dat feit mij al tijden bekend. Sinds de Giro van twee jaar terug ongeveerquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:49 schreef Sjiznit het volgende:
Ik ken ook nog een verhaaltje over de vader van Voeckler!quote:
Geniaal, heb je ook nog informatie over kastelen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:53 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik ken ook nog een verhaaltje over de vader van Voeckler!
Die liet zich wel erg snel inhalen ja.. gaat Rabo dan toch voor Freire vandaag?quote:
13 ezels, wat moet je daar nou mee?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:49 schreef Sjiznit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |