Ja.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
Je gaat hem dus niet kopen vanwege 1 beoordeling?
Als ik een negatieve review lees op Gamespot of IGN, dan denk ik ook wel ff 2x na voordat ik het koop hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je gaat hem dus niet kopen vanwege 1 beoordeling?
Ik vind een 7,6 geen slecht cijfer hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als ik een negatieve review lees op Gamespot of IGN, dan denk ik ook wel ff 2x na voordat ik het koop hoor.
Dus een persoon bepaalt jouw koopgedragquote:
Wat ik gezien heb van het nieuwe gedeelte bevalt me idd ook niet! Maar goed ik zou hem alleen al kopen voor de ouwe versie! En dat lijkt me gewoon in orde?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:29 schreef speknek het volgende:
Hmpf, Riddick krijgt een 7.4 van IGN, had er meer van verwacht. Toch maar niet kopen denk ik.
Ik vind het een matig cijfer voor een product van 60 euro.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik vind een 7,6 geen slecht cijfer hoor.
Nouja dat was juist het punt (dat en de andere lage reviews, maar goed, wie domme vragen stelt kan domme antwoorden krijgen); volgens IGN is de game toch niet zo goed oud geworden. Er zitten nog steeds wat verfrissende ideeen in, maar voor de rest is het allemaal vrij middelmatig in het huidige shootergenre.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:55 schreef AQuila360 het volgende:
Wat ik gezien heb van het nieuwe gedeelte bevalt me idd ook niet! Maar goed ik zou hem alleen al kopen voor de ouwe versie! En dat lijkt me gewoon in orde?
Dat was toch vanaf dag een bekend, dat het grotendeels een remake was van de vorige game..quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Nouja dat was juist het punt (dat en de andere lage reviews, maar goed, wie domme vragen stelt kan domme antwoorden krijgen); volgens IGN is de game toch niet zo goed oud geworden. Er zitten nog steeds wat verfrissende ideeen in, maar voor de rest is het allemaal vrij middelmatig in het huidige shootergenre.
Ik betaal sowieso geen 60 euro meer voor welke game dan ook.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het een matig cijfer voor een product van 60 euro.
Mag ik vragen waarom niet?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik betaal sowieso geen 60 euro meer voor welke game dan ook.
Omdat ik het voor minder kan krijgenquote:
Over het ouwe gedeelte zijn ze nog best te spreken! Alleen het nieuwe gedeelte viel ze tegen maargoed alleen het ouwe gedeelte is het al waard om te kopen!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Nouja dat was juist het punt (dat en de andere lage reviews, maar goed, wie domme vragen stelt kan domme antwoorden krijgen); volgens IGN is de game toch niet zo goed oud geworden. Er zitten nog steeds wat verfrissende ideeen in, maar voor de rest is het allemaal vrij middelmatig in het huidige shootergenre.
Riddick is altijd al overhyped geweestquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Voor een topgame als GTA IV leg ik het moeiteloos neer.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik betaal sowieso geen 60 euro meer voor welke game dan ook.
Ik niet meer hoor, ik ga geen 60 euro betalen als ik een game ook voor 35 kan krijgen. Hoe goed de game ook is.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voor een topgame als GTA IV leg ik het moeiteloos neer.
Dan nog liever de remake van Silent Hill op de Wii.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Saw, de videogame:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens, toen ik nog twee weken moest wachten (Play.com) wilde ik een eche must-have nog wel bij de FRS halen. Maar aangezien Amazon.co.uk tegenwoordig zorgt dat ik een spel voor de helft van de prijs binnen 4 dagen kan spelen ga ik echt niet meer de volle mep betalen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik niet meer hoor, ik ga geen 60 euro betalen als ik een game ook voor 35 kan krijgen. Hoe goed de game ook is.
Dat is jouw keuzequote:Op vrijdag 3 april 2009 15:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voor een topgame als GTA IV leg ik het moeiteloos neer.
Blindquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:10 schreef Cyberia18 het volgende:
BRÜTAL LEGEND
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BRÜTAL LEGEND
Afgrijselijkquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een lelijke Assassin's Creed na-aap cover:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |