Fijn.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:23 schreef ach het volgende:
Vragen of ik nog die kant op kwam voor zijn verjaardag maar ik ging spareribs eten vanavond dus ik kwam niet meer
inderdaad mijn leven is compleet door deze aanvullende informatiequote:
Wel benieuwd of de spareribs lekker warenquote:Op zondag 5 april 2009 00:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
inderdaad mijn leven is compleet door deze aanvullende informatie
Zeg Anne, Fok! heeft ook een PM functie.quote:
Wat heeft dit met CoD4 te maken?quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:46 schreef Aurelius het volgende:
Foto's van Chernobyl. Call of Duty 4 was toch een stuk realistischer dan ik dacht!
http://villageofjoy.com/c(...)ry-told-in-pictures/
Misschien speelt het spel zich daar gedeeltelijk af?quote:Op zondag 5 april 2009 12:15 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wat heeft dit met CoD4 te maken?CoD4 gaat over terrroisten en heeft totaal niks met een nucleare ramp uit 1986 te maken
![]()
En mensen die naar Tsjernobil op vakantie willen_______! wtf man.
quote:and are set in multiple locations, including the Middle East, Azerbaijan, Russia, and Prypiat, Ukraine.
Klopt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze hebben toch eens wat screens naast werkelijke foto's gelegd?
Die waren heerlijk. Pittige spareribs van de Argentijnquote:Op zondag 5 april 2009 00:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wel benieuwd of de spareribs lekker waren
In mijn eerste aanname dacht ik dat men bedoelde dat CoD4 zich afspeelde rond deze ramp maar zoals ik later vermeld heb ik mijzelf al gekoriezeert, nauw goed?quote:
Nog een voorafje of nagerecht gehad?quote:Op zondag 5 april 2009 16:04 schreef ach het volgende:
[..]
Die waren heerlijk. Pittige spareribs van de Argentijn
Nope, afhalen en thuis eten dus een lekkere natte zak frietjes erbijquote:Op zondag 5 april 2009 16:31 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Nog een voorafje of nagerecht gehad?
zolang de friet maar niet nat wasquote:Op zondag 5 april 2009 16:38 schreef ach het volgende:
[..]
Nope, afhalen en thuis eten dus een lekkere natte zak frietjes erbij
D'r valt nergens over te lullen qua 360 spellen.quote:Op zondag 5 april 2009 18:59 schreef Rossdale het volgende:
Kap eens met dat offtopic gedoe en gewoon weer over games lullen
En daarvan zijn alleen mafia2, overlord 2 en red faction die ik echt wil.quote:01-10-09 Witcher rise of the white wolf
01-10-09 Mafia 2
01-07-09 Borderlands
25-06-09 Overlord II
12-06-09 Red faction-guerilla
+ Prototype + Velvet Assasin + fight night 4 + Batman: Arkham Asylum.quote:Op zondag 5 april 2009 19:16 schreef ach het volgende:
Het is zo lang wachten op de games![]()
[..]
En daarvan zijn alleen mafia2, overlord 2 en red faction die ik echt wil.
Borderlands en the witcher worden ook erg vetquote:Op zondag 5 april 2009 19:16 schreef ach het volgende:
Het is zo lang wachten op de games![]()
[..]
En daarvan zijn alleen mafia2, overlord 2 en red faction die ik echt wil.
Serieus? Die game zag er zo slecht uit op alle screens en ook de filmpjes waren te slechtquote:Op zondag 5 april 2009 20:11 schreef Shoombak het volgende:
Godfather 2 is briljant, zegmaar wat Scarface had moeten zijn
Hij is nog niet uit, ergens deze week pasquote:Op zondag 5 april 2009 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Serieus? Die game zag er zo slecht uit op alle screens en ook de filmpjes waren te slecht![]()
Dat spel hebben ze volgens mij ook stiekum in de winkels gelegd
Serieusquote:Op zondag 5 april 2009 21:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is nog niet uit, ergens deze week pasEn voor Godfather 2 wordt juist behoorlijk veel reclame gemaakt hoor
Het is geen GTA IV kwaliteit, maar als je Scarface & Saint's Row vermakelijk vond kun jeje hier ook best mee vermaken hoorquote:Op zondag 5 april 2009 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Serieus? Die game zag er zo slecht uit op alle screens en ook de filmpjes waren te slecht![]()
Dat spel hebben ze volgens mij ook stiekum in de winkels gelegd
Ik vond deel 1 ook wel tof. Niet extreem goed ofzo, maar gewoon wel aardig. Ik hou van sandbox games en mafiosi-stijlquote:Op zondag 5 april 2009 23:47 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Het is geen GTA IV kwaliteit, maar als je Scarface & Saint's Row vermakelijk vond kun jeje hier ook best mee vermaken hoor
Ook dat overnemen en behouden van gebouwen is grappig gedaan met de verschillende soorten mannetjes die je kan toevoegen aan je 'gang'
Start burnout, hij zal een kleine patch downloaden.quote:Op maandag 6 april 2009 00:36 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik zit net even te kijken naar burnout patches. Nu blijkt dat ik 1.6 nog niet hebaan het begint wordt gekeken naar udates maar dan zegt hij niet dat ik een oude versie heb
Iemand een idee hoe dit kan:?
Dit is de enige juiste manier, het word dan ook netjes aangegeven in het nieuwsgedeelte.quote:Op maandag 6 april 2009 10:16 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Start burnout, hij zal een kleine patch downloaden.
De 1.7 download je van marktetplace.
Gisteren nog gedaan.
Bewijst maar weer dat ze er de ballen van snappen.quote:Op maandag 6 april 2009 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
Chronicles of Riddick krijgt een 8/10 in de nieuwe Edge!
quote:This Thursday GTTV will world premiere the first gameplay footage of BioShock 2. See the Big Sister in action, Thursday at 12:30 on Spike
quote:Op maandag 6 april 2009 11:45 schreef J.Clarkson het volgende:
Bewijst maar weer dat ze er de ballen van snappen.
quote:Op maandag 6 april 2009 11:10 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dit is de enige juiste manier, het word dan ook netjes aangegeven in het nieuwsgedeelte.
aha oke tnxquote:Op maandag 6 april 2009 10:16 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Start burnout, hij zal een kleine patch downloaden.
De 1.7 download je van marktetplace.
Gisteren nog gedaan.
quote:Gameinformer: In the spirit of @geoffkeighley hints, our new magazine comes out in ten days, and I deCREE that we worked our ASS off on that one.
Nee gewone! Maar gekregen dus dat is altijd tofquote:Op maandag 6 april 2009 19:35 schreef Reintji het volgende:
LE?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |