Toen Meredith verdronk en in de hemel haar moeder tegenkwam vond ik ook best wel kut hoor...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:28 schreef soofje het volgende:
Super serie, helemaal leuk!
2 minpunten die ik even kwijt moet..
1. De overleden liefde van Izzy.. terug als spook? die ze kan aanraken? het was zo lekker realisitsch en drama en zooi.... WTF happend?!?!?!
2. Alleen nog maar op maandag... en tegelijk met two and a half men ?!?!?! wat is dat?!?!? Moet ik de 1 gaan opnemen en de ander kijken.. dat is ook dik balen!
vrouw schuldigquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:29 schreef gers het volgende:
TS is homoof vrouw want hij vindt grey's anatomy leuk
Jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:30 schreef defibrillator het volgende:
Oh die serie met al die excuus-rassen
in GTST zijn die mensen volgens mij gewoon niet echt dood te krijgen...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:32 schreef Gupje het volgende:
In GTST kunnen mensen toch ook weer opstaan [ afbeelding ]
Ja, en die graflelijke echt echt echt echt graflelijk aziatische vrouw. Net een vissenkop!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:30 schreef defibrillator het volgende:
Oh die serie met al die excuus-rassen
Hier HIER HIER:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, en die graflelijke echt echt echt echt graflelijk aziatische vrouw. Net een vissenkop!
Nee God beschermd hun gewoon goedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:34 schreef Cybey het volgende:
[..]
in GTST zijn die mensen volgens mij gewoon niet echt dood te krijgen...![]()
quote:
Ze krijgt kanker....quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:28 schreef soofje het volgende:
1. De overleden liefde van Izzy.. terug als spook? die ze kan aanraken? het was zo lekker realisitsch en drama en zooi.... WTF happend?!?!?!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:40 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Ze krijgt kanker....
Hersentumor enzo....
Dat was te verwachten natuurlijk. Dat ze dood gaat. (Geen spoiler ofzo hoor... Dat denk ik gewoon...)quote:
nee nietus.. izzu moet blijven.. die is degene die om de mensen geeft. gooi dan mac dreamy eruit.. hij is toch niks meer aan nu maredith hem heeft. het is nu een bijhansel geworden. izzy moet blijven.. die heeft dagen op de badkamervloer gelegen in die mooie roze jurk.. die mag niet wegquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:55 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dat was te verwachten natuurlijk. Dat ze dood gaat. (Geen spoiler ofzo hoor... Dat denk ik gewoon...)
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:59 schreef soofje het volgende:
[..]
nee nietus.. izzu moet blijven.. die is degene die om de mensen geeft. gooi dan mac dreamy eruit.. hij is toch niks meer aan nu maredith hem heeft. het is nu een bijhansel geworden. izzy moet blijven.. die heeft dagen op de badkamervloer gelegen in die mooie roze jurk.. die mag niet weg
Soof... jij waarschuwt Jack van Houten op straat zeker ook voor Ludo Sanders omdat hij Janine aan het bownen is en Ludo dat niet kan diggenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:59 schreef soofje het volgende:
[..]
nee nietus.. izzu moet blijven.. die is degene die om de mensen geeft. gooi dan mac dreamy eruit.. hij is toch niks meer aan nu maredith hem heeft. het is nu een bijhansel geworden. izzy moet blijven.. die heeft dagen op de badkamervloer gelegen in die mooie roze jurk.. die mag niet weg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie is jack van houten?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:02 schreef Timmor het volgende:
[..]
Soof... jij waarschuwt Jack van Houten op straat zeker ook voor Ludo Sanders omdat hij Janine aan het bownen is en Ludo dat niet kan diggen
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:06 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
![]()
Omdat het zo is....
Voor meer infoik wil niet kijken maar wordt heir zo nieuwschierig van. hoezo gaat George wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vandaar dat hij niks doet met kleine grey...Verwijderd
Nee daar gaat iemand anders wat mee doenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:09 schreef soofje het volgende:
vandaar dat hij niks doet met kleine grey...
inderdaad....quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:22 schreef Timmor het volgende:
"Keep little Sloan uit of little Grey" AKA "you planted the seed" McFuckie
ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel super mooi vind hoe jullie op de hoogte zijn van wie wat zegt en wie met wie wat doetquote:
ik mag die nieuwe niet die de band tussen meredith en yang aan het verpesten is.. die meredith death noemt zeg maar. die der blinde darm eruit heeft laten snijden wat fout ging. wel humor. ik hoopte dat ze er ook gelijk uit zou liggen maar viel weer tegen. ik mag Yang wel.. ze is zo lelijk als de pest ( niet dat ik volle zalen trek ) maar ze is wel lekker bitchy en straight to the point.quote:
Alleen als we daarna ook zelf doktertje gaan spelen, da's ook de reden dat ik "meekijk"quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:30 schreef soofje het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel super mooi vind hoe jullie op de hoogte zijn van wie wat zegt en wie met wie wat doet
volgende keer met zun allen op de bank en popcorn gezamelijk grey kijken
Eh nee, maar ik zou je graag homo noemen!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:46 schreef jogy het volgende:
Ik ben nu seizoen 4 aan het downloaden. Ik vind een leuke serie, ben ik nou zwanger?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:49 schreef padlarf het volgende:
[..]
Eh nee, maar ik zou je graag homo noemen!
Piemels, mannelijke torso's, stoppels en harige benen zijn een turn-off voor me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
haha ik ook!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:43 schreef Timmor het volgende:
[..]
Alleen als we daarna ook zelf doktertje gaan spelen, da's ook de reden dat ik "meekijk"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De humor is dan wel weer sterk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:51 schreef Florian_ het volgende:
House is tot nu toe de enige ziekenhuisserie die me wel kan bekoren. Maar ik vind het medische aspect eraan dan ook het meest interessant, de drama en romantiek hoeft van mij allemaal niet.
Nou, liever jou in je kleren dan 10 yangs in hun blote kontquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:34 schreef soofje het volgende:
[..]
ik mag die nieuwe niet die de band tussen meredith en yang aan het verpesten is.. die meredith death noemt zeg maar. die der blinde darm eruit heeft laten snijden wat fout ging. wel humor. ik hoopte dat ze er ook gelijk uit zou liggen maar viel weer tegen. ik mag Yang wel.. ze is zo lelijk als de pest ( niet dat ik volle zalen trek ) maar ze is wel lekker bitchy en straight to the point.
uhm ik zal het maar opvatten als een complimentquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, liever jou in je kleren dan 10 yangs in hun blote kont
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:10 schreef soofje het volgende:
[..]
uhm ik zal het maar opvatten als een compliment
ahhww liefste toch....quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:22 schreef Liefste. het volgende:
Ik heb het gister niet gezien want ik heb toetsweek
mee eens.. nu is het zo grijzig..quote:Op woensdag 1 april 2009 11:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Eigenlijk had het dus "gay's anatomy" moeten heten
ja je moet ze wel eerst aftrainen.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:18 schreef Sigmund666 het volgende:
Ziekenhuissoaps
Mannen die als een slaafs schoothondje met de vrouw op de bank het zitten kijken
Ik had een ex die GA helemaal geweldig vond, en ik mocht inderdaad slaafs op de bank meekijken.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:18 schreef Sigmund666 het volgende:
Ziekenhuissoaps
Mannen die als een slaafs schoothondje met de vrouw op de bank het zitten kijken
mannen vinden het ook wel leuk.. kijk maar.. bijna alles wat wat achterlaat is van het mannelijk geslacht..quote:Op donderdag 2 april 2009 22:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik had een ex die GA helemaal geweldig vond, en ik mocht inderdaad slaafs op de bank meekijken.
Nu het uit is vind ik het stiekem zelf eigenlijk ook wel leuk.
Ja maar...quote:Op donderdag 2 april 2009 22:19 schreef soofje het volgende:
[..]
mannen vinden het ook wel leuk.. kijk maar.. bijna alles wat wat achterlaat is van het mannelijk geslacht..
en aangezien de topic Grey's Anatomy is.. weten ze in wat voor post ze kijken en reageren ze.. en ze weten de naam van de lelijke chinees
zegt voor mij genoeg![]()
gedwongen kijken zeggen ze puur om te zorgen dat hun mannelijke ego niet geschaad wordt.
Ja, misschien heeft het er mee te maken dat 95% van de actieve KLBers man isquote:Op donderdag 2 april 2009 22:19 schreef soofje het volgende:
[..]
bijna alles wat wat achterlaat is van het mannelijk geslacht..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |