Headshot met een 9mm is makkelijkerquote:Op donderdag 2 april 2009 12:16 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Hmm, ik denk zelf dat een .45 al genoeg is om er doorheen te schieten
Nee het gaat in onderling overlegquote:Op donderdag 2 april 2009 12:01 schreef FJD het volgende:
Mannen hebben onderling altijd een grote bek maar uiteindelijk luisteren we altijd en zijn we heel braaf
Mannen
"Nee, ik ben niet boos... Alleen teleurgesteld"quote:Op donderdag 2 april 2009 13:13 schreef FJD het volgende:
Vooral dat laatste![]()
"Als dat is wat je wilt dan moet je maar gewoon gaan"![]()
Idd, zat ook al verbaasd te kijken.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Artillery at your position!
PS: dat is snel: X-Men Origins Wolverine REAL PROPER WORKPRINT
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:13 schreef FJD het volgende:
Vooral dat laatste![]()
"Als dat is wat je wilt dan moet je maar gewoon gaan"![]()
Die slik ik dan wel voor het teamquote:Op donderdag 2 april 2009 13:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
"Nee, ik ben niet boos... Alleen teleurgesteld"
Wehe... Had ik ook een keerquote:Op donderdag 2 april 2009 13:43 schreef FJD het volgende:
Ow ga je met je vrienden naar de kroeg? Dacht eigenlijk dat we een avondje gezellig samen konden zijn...
Vrouwen
Mannen
Dat kan ook, maar dan wel in de kroegquote:Op donderdag 2 april 2009 13:43 schreef FJD het volgende:
Ow ga je met je vrienden naar de kroeg? Dacht eigenlijk dat we een avondje gezellig samen konden zijn...
Vrouwen
Mannen
Je hebt haar ondergekotst?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dat kan ook, maar dan wel in de kroeg
Vriendin heeft sinds de vakantie een enorme afkeer tegen alcohol gekregen....
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 12:01 schreef FJD het volgende:
Mannen hebben onderling altijd een grote bek maar uiteindelijk luisteren we altijd en zijn we heel braaf
Mannen
Ja dat zal het helemaal zijn jaquote:Op donderdag 2 april 2009 19:09 schreef Incolumis het volgende:
[..]
Puni erkent gewoon dat ie onder de plak zit, sterker nog, hij is er zelfs trots op!
Ben jij zo'n vieze vent met gevoel en emoties enzo?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen Alpha mannetje
Goddomme!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben jij zo'n vieze vent met gevoel en emoties enzo?Zo'n metroman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |