quote:
Deze is in ieder zo slim om niet een exacte datum te doen.quote:Op donderdag 2 april 2009 07:13 schreef Keltie het volgende:
Er is er weer 1
http://www.telegraaf.nl/t(...)AZ-fan__.html?p=23,1
Dit weekend zal ik het met (mijn) Annelies bespreken. Als het goed is moet zij werken, maar het kon nog wel eens omgegooid worden. Oftewel ik kom er nog op terugquote:Op woensdag 1 april 2009 18:59 schreef jpjedi het volgende:
@Jorrit: Coax.. Kom je naar Fer volgende week? Dan neem ik je PS3 mee.
![]()
besprekenquote:Op donderdag 2 april 2009 09:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dit weekend zal ik het met (mijn) Annelies bespreken.
Hoe zei jij dat ook alweer? Volblaffen en wegrennen?quote:
Totdat ze je weer opvissen en gelijk aan de ketting leggen..quote:Op donderdag 2 april 2009 09:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe zei jij dat ook alweer? Volblaffen en wegrennen?
volblaffen en wegrennen is meestal wel the way to go jaquote:Op donderdag 2 april 2009 09:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe zei jij dat ook alweer? Volblaffen en wegrennen?
En ik keek nog tegen je opquote:Op donderdag 2 april 2009 09:56 schreef FJD het volgende:
Relatietips van de man die smekend terugkroop met een trouwring in z'n knuistjes
QFT!quote:Op donderdag 2 april 2009 09:56 schreef FJD het volgende:
Relatietips van de man die smekend terugkroop met een trouwring in z'n knuistjes
Ik ga dan voor de headshotquote:Op donderdag 2 april 2009 12:11 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Dus gister begonnen me ouders opeens te vragen wat dat kogelvrije vest beneden in de kelder doet.. Ik denk tja, die mensen zijn gek geworden joh en ze hebben nog eens niet zoveel wijn op...
Ik ga dus kijken, vind ik gewoon een kogelvrij vest in me kelderIk heb GEEN idee hoe het daar is gekomen, me ouders dachten dat ik het daar had verstopt ofzo aangezien het onder een hoop puin zat.
Beetje vreemde stand van zaken dus, jammergenoeg staat er niet op het vest welke level van security het mee zich meebrengt. Echt fucking bizar gewoon![]()
[ afbeelding ]
Het is er zo 1.
Dus als je vanmiddag ergens leest dat er een schietpartij was in Den Haag, weet je genoeg
Headshot met een 9mm is makkelijkerquote:Op donderdag 2 april 2009 12:16 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Hmm, ik denk zelf dat een .45 al genoeg is om er doorheen te schieten
Nee het gaat in onderling overlegquote:Op donderdag 2 april 2009 12:01 schreef FJD het volgende:
Mannen hebben onderling altijd een grote bek maar uiteindelijk luisteren we altijd en zijn we heel braaf
Mannen
"Nee, ik ben niet boos... Alleen teleurgesteld"quote:Op donderdag 2 april 2009 13:13 schreef FJD het volgende:
Vooral dat laatste![]()
"Als dat is wat je wilt dan moet je maar gewoon gaan"![]()
Idd, zat ook al verbaasd te kijken.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Artillery at your position!
PS: dat is snel: X-Men Origins Wolverine REAL PROPER WORKPRINT
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:13 schreef FJD het volgende:
Vooral dat laatste![]()
"Als dat is wat je wilt dan moet je maar gewoon gaan"![]()
Die slik ik dan wel voor het teamquote:Op donderdag 2 april 2009 13:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
"Nee, ik ben niet boos... Alleen teleurgesteld"
Wehe... Had ik ook een keerquote:Op donderdag 2 april 2009 13:43 schreef FJD het volgende:
Ow ga je met je vrienden naar de kroeg? Dacht eigenlijk dat we een avondje gezellig samen konden zijn...
Vrouwen
Mannen
Dat kan ook, maar dan wel in de kroegquote:Op donderdag 2 april 2009 13:43 schreef FJD het volgende:
Ow ga je met je vrienden naar de kroeg? Dacht eigenlijk dat we een avondje gezellig samen konden zijn...
Vrouwen
Mannen
Je hebt haar ondergekotst?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dat kan ook, maar dan wel in de kroeg
Vriendin heeft sinds de vakantie een enorme afkeer tegen alcohol gekregen....
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 12:01 schreef FJD het volgende:
Mannen hebben onderling altijd een grote bek maar uiteindelijk luisteren we altijd en zijn we heel braaf
Mannen
Ja dat zal het helemaal zijn jaquote:Op donderdag 2 april 2009 19:09 schreef Incolumis het volgende:
[..]
Puni erkent gewoon dat ie onder de plak zit, sterker nog, hij is er zelfs trots op!
Ben jij zo'n vieze vent met gevoel en emoties enzo?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen Alpha mannetje
Goddomme!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben jij zo'n vieze vent met gevoel en emoties enzo?Zo'n metroman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |