kak, is het two and a half men?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:56 schreef seto het volgende:
je weet het niet eens te spellen vrind ga toch fietsen
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:58 schreef tisauch het volgende:
* tisauch kijkt liever Married with Children.
Idd, is nog leuker ook zonder Nederlandse ondertitels. Leuke serie trouwensquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:05 schreef Cybey het volgende:
Series download je gewoon?
klopt, grappen zijn moeilijk te vertalen helaasquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Idd, is nog leuker ook zonder Nederlandse ondertitels. Leuke serie trouwens
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hebben ze een keer een toffe serie die ze dagelijks uitzenden, komt hij ineens alleen nog maar op maandag. Het is nu al een paar maanden zo maar ik mis een goede serie om bij uit te buiken op de andere dagen.![]()
Bonusklacht: Waar is Freddy gebleven?
Dat dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:58 schreef tisauch het volgende:
* tisauch kijkt liever Married with Children.
Dat vind ik nogal meevallen, 't is vooral grappig door Barney. Dat stel is helemaal niets aan en sinds Ted en Robin niets meer hebben is daar ook de rek wel 'n beetje uit.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:19 schreef Bolter het volgende:
How I met your mother is net zo'n pareltje! Klacht: teveel goeie series!
Al de episode gezien waarin Megan Fox de kleindochter van Bertha is en op bezoek komtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:59 schreef swarmahoer het volgende:
iemand s6 ep 19 al gezienik kijk m nu, mooie reactie van die herb toen jake dag mam zei
heb ze allemaal gezien van 1 tot nuquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:00 schreef Timmor het volgende:
[..]
Al de episode gezien waarin Megan Fox de kleindochter van Bertha is en op bezoek komt
Die is geweldig inderdaadquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:00 schreef Timmor het volgende:
[..]
Al de episode gezien waarin Megan Fox de kleindochter van Bertha is en op bezoek komt
Die kerel is wel een dikke macho, had er niks van verwacht maar het bleek best leuk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
According to Jim vind ik zo'n mietjes serie
Ja ik vond het gewoon te braafquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die kerel is wel een dikke macho, had er niks van verwacht maar het bleek best leuk.
Die is ook het kijken waard idd. Zijn daar veel seizoenen van gemaakt?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:50 schreef Chau het volgende:
De enige ware klacht is dat ze paar jaar geleden zijn gestopt met het maken van de serie Off Centre!
Er is ook zo'n scene uit FG dat je ook echt 2 mannen en een halve zietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |