abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67754408
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:38 schreef mane het volgende:

Allebei, denk ik dan.
Technisch gezien is de muur op sommige plekken hoger dan 8 m, want de IDF heeft op sommige plaatsen een extra hekwerk óp de muur gezet, om te voorkomen dat Palestijnse kinderen via houtjes in de kieren tussen de betonplaten de muur opklimmen. De hoogte in Rotterdam is zuiver (as usual) .
pi_67754444
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:38 schreef Frollo het volgende:

[..]

Mijn oplossing bleek het aanschaffen van een doortastende partner te zijn.
Doortastend zijn ze meestal wel, maar niet op administratief gebied. .
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_67754541
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:45 schreef Z het volgende:

[..]

Ik zit in een overgangsfase, het gaat tegenwoordig redelijk. Ik doe het elke maand, aan het einde van de maand. Gewoon een avond plannen. Toen ik nog in de kroeg werkte was er een stel wat dat eens in de zoveel tijd aan de bar deed, onder het genot van ene biertje, maar of dat nou goed werkte weet ik niet.
Ik ben er ook voor om het dan zo aangenaam mogelijk te maken. Het probleem is niet dat ik niet kan bedenken hoe ik het zou moeten aanpakken. Ik weet dat best wel, maar het ook daadwerkelijk doen is een tweede. Ik ben van het vluchten en uitstellen.
pi_67754653
Ik was van het stapelen. Dat ben ik eigenlijk nog steeds, maar de stapels laat ik minder hoog worden.
pi_67754755
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:49 schreef mane het volgende:
Ik ben van het vluchten en uitstellen.
Als je dit blijft zeggen, dan blijft dat inderdaad ook zo.
pi_67754862
En zo ongeveer alles 'op automatisch' zetten helpt ook.
Aldus.
pi_67754882
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:55 schreef zodiakk het volgende:

Als je dit blijft zeggen, dan blijft dat inderdaad ook zo.
Ja, ik weet 't. Toch lijk ik dit patroon maar niet goed te kunnen doorbreken. Het is niet een patroon in gedrag natuurlijk, maar een denkpatroon. En 't werkt tegen me.
pi_67757302
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:00 schreef mane het volgende:

Ja, ik weet 't. Toch lijk ik dit patroon maar niet goed te kunnen doorbreken. Het is niet een patroon in gedrag natuurlijk, maar een denkpatroon. En 't werkt tegen me.
Ik ben hier bijna echt op ingegaan. Gelukkig bedacht ik me.
  maandag 6 april 2009 @ 14:05:14 #284
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_67758723
Schei nou eens uit over dat kutrotterdam. Laat die kankerstad gewoon in z'n eigen stront gaarkoken.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  maandag 6 april 2009 @ 20:16:37 #285
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_67771200
The End Times are wild
pi_67772955
Is dat Rotterdam?
  maandag 6 april 2009 @ 21:23:14 #287
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_67774147
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:57 schreef Gellius het volgende:
Is dat Rotterdam?
Neen. Dat is de hemel. Waar Jezus zijn stigmata laat zien aan een jong meisje. Het gaat hier echter niet om die stigmata maar om het blauwe parkietje op zijn hoofd.

Wij hadden zo'n blauw parkietje, Jacob geheten. Het was werkelijk een heel aardig diertje en na een jaartje bij ons heel erg tam geworden. Hij mocht vrij door het huis vliegen en kwam dan altijd gezellig bij ons zitten. Het leukste vond hij het om de toetsen van mijn laptop los te trekken. Ook ons Prul was helemaal gek met hem.

Affijn, je kunt het al raden. Gisteravond viel hij letterlijk van zijn stokje. Of het nu kwam omdat hij zich helemaal vol gevreten had aan Chinees of omdat hij drie dagen terug van de Hyacinten van schoonmoeder heeft gegeten weten we niet. Een hyacint is echter wel een symbool van wedergeboorte en niets in deze wereld is toevallig.

Maar goed. Hoe moesten we dit nu de volgende morgen aan de kleine vertellen? Was hij weggevlogen terug naar zijn papa en mama in Australie (heel ver weg)? Of moesten we toch maar gewoon vertellen dat hij dood was. Na enig beraad toch maar voor het laatste gekozen. En nu mocht het Prul vandaag het kistje mooi versieren met stickertjes van het Pasen en er lekkere zachte grasjes inleggen. En toen papa terug kwam van het werk het vogeltje begraven in de tuin. Spontaan begon ze "In een groen, groen, groen, groen knollenland te zingen"

Maar papa had ook op zijn werk nog snel een plaatje van Jezus met Jacob gefotoshopped. Of gemailed gekregen, het maakt niet uit. Kijk Anne. Jacob is nu helemaal hoog in de wolken naar Jezus gevlogen. En daar is hij op zijn hoofd gaan zitten. Leuk he! Ze snapte het niet helemaal, we hadden hem immers nog net begraven. Maar goed, als een kind van 2 het al niet meer gelooft.

Dat dieren niet in de hemel zouden kunnen komen is overigens ketterse lasterij. Vele dieren hebben dappere daden verricht. Hoe vaak komt het niet voor dat een hond zijn baasje uit het water redt? Of dat een vogeltje de alarmdiensten belt als het vrouwtje onwel geworden is. En die dieren zouden dan niet in de hemel komen terwijl allerlei snoodaards met list en bedrog er wel in slagen om daar terecht te komen? Dat lijkt me alles behalve rechtvaardig.

Heb ik dat verhaal over die bijen in Kreta wel eens verteld? Waarbij een bij zichzelf uit dankbaarheid opofferde om mij van mijn pijnen te verlossen? Welnu, dat is dus ook weer een bewijs.
The End Times are wild
pi_67775042
Rip voor de nabestaanden
pi_67775103
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:43 schreef beeer het volgende:
Rip voor de nabestaanden
.
  maandag 6 april 2009 @ 22:01:30 #290
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_67775931
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:43 schreef beeer het volgende:
Rip voor de nabestaanden
The End Times are wild
pi_67783133
Kennen jullie dit: van die korte, zwarte corduroy jasjes, met schuine zakjes en een riempje in de rug? Waarom lopen daar altijd alleen van die een klein beetje trieste mannen van net over de vijftig in? En wat willen ze hiermee uitdrukken?
  dinsdag 7 april 2009 @ 08:24:50 #292
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_67783147
Die waren ergens in de twintig toen ze dat jasje kochten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_67783183
Dat had ik ook bedacht. Zo rond 1980 dus. Niettemin zag ik die jasjes toen nooit ergens. Maar goed, ik zat toen in de diaspora. En kennelijk zijn die jasjes nu ineens weer te koop. Het ergert me.
  dinsdag 7 april 2009 @ 08:28:33 #294
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_67783202
Erger u niet, verwonder u slechts.
pi_67783291
Hm, misschien heb je gelijk. Toch: ergernis geeft je net even die extra oplettendheid.
pi_67786827
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:23 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Ik ben hier bijna echt op ingegaan. Gelukkig bedacht ik me.
Jammer.
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:47:10 #297
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_67790471
Volgens mij was het Z die mij ooit St. Vincent als muziektip gaf. To return the favor (als je het nog niet wist): haar nieuwe album komt binnenkort uit en is inmiddels op diverse plekken te vinden. Ik heb het nog niet beluisterd, maar het feit dat het er is, is al mooi, toch?
  dinsdag 7 april 2009 @ 13:30:54 #298
37950 JAM
pi_67791793
Dieren komen niet in de hemel, want zij hebben geen onsterfelijke ziel. Zo staat het in de Schrift, LXIV en daar doen al die nobele daden helemaal niets aan af. Wat dan misschien wel wat troost biedt is dat zij ondanks gebrek aan hemelvaart toch het Eeuwige Koninkrijk mee zullen maken. Immers: 'Laten al uw schepselen u loven, HEER, en uw getrouwen u prijzen. Laten zij getuigen van de luister van uw koningschap [...]' (Psalm 145).
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  dinsdag 7 april 2009 @ 13:53:40 #299
37950 JAM
pi_67792569
Ik heb honger.
Ik moet poepen.

Als ik honger heb, dan moet ik poepen.
Ik heb honger en ik moet poepen.
Omdat ik honger heb, moet ik poepen.
Ik heb honger dus moet ik poepen.
  dinsdag 7 april 2009 @ 13:58:17 #300
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_67792729
En daarom viel Jan Wolkers van zijn geloof af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')