Hey! Rotterdam is -altijd-quote:Op maandag 6 april 2009 09:05 schreef Claudia_x het volgende:
Woensdag Rotterdam.![]()
Achja, het is in ieder geval mooi weer.
De hoogte in Rotterdam of de hoogte van de Westbank Barrier?quote:Op maandag 6 april 2009 11:12 schreef Gellius het volgende:
Komkom, is dat niet 'n beetje geflatteerd, zodiakk?
Mijn oplossing bleek het aanschaffen van een doortastende partner te zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 11:37 schreef mane het volgende:
Het maakt helemaal niet uit hoe oud en verstandig ik word; het opknappen van administratieve klusjes blijft een groot probleem. Ik heb nog steeds geen discipline en ik vertoon nog altijd enorm Vluchtgedrag. En 't blijft een chaos. Is er een oplossing of moet je zoiets maar gewoon accepteren?
Allebei, denk ik dan.quote:Op maandag 6 april 2009 11:36 schreef zodiakk het volgende:
[..]
De hoogte in Rotterdam of de hoogte van de Westbank Barrier?
Ik zit in een overgangsfase, het gaat tegenwoordig redelijk. Ik doe het elke maand, aan het einde van de maand. Gewoon een avond plannen. Toen ik nog in de kroeg werkte was er een stel wat dat eens in de zoveel tijd aan de bar deed, onder het genot van ene biertje, maar of dat nou goed werkte weet ik niet.quote:Op maandag 6 april 2009 11:37 schreef mane het volgende:
Het maakt helemaal niet uit hoe oud en verstandig ik word; het opknappen van administratieve klusjes blijft een groot probleem. Ik heb nog steeds geen discipline en ik vertoon nog altijd enorm Vluchtgedrag. En 't blijft een chaos. Is er een oplossing of moet je zoiets maar gewoon accepteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |