jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:45 schreef no1uknow het volgende:
Leuke fipo
Ben je naar de releaseparty geweest? In Watt toch?
Ja dat had je je van tevoren ook kunnen bedenken natuurlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:57 schreef genakt het volgende:
[..]
ja
met 2 debielen in het voorprogramma
was helemaal geen hol aan
steen was niet slecht ofzo maar zijn beetje rare gasten![]()
"pit maken stelletje kankerkadavers"
Hmm niet eens, de manier van rappen van Spinal is kankergruwelijk. Live al helemaal.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:54 schreef BertMaalderink het volgende:
Spinal is als de Jansen van Lebbis en de Irene van Carlo. Doet alleen maar afbreuk aan het werk van zijn collega.
Hij rapt als een kind van 11 die een stoere stem wil opzettenNee, dan zit je goed op je plek met je kadaverrap.
Gast, kap er gewoon mee. Je wordt driedubbel geownd door je eigen maat. Het is gewoon zielig.
als ze wat minder zouden snuiven mischienquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hmm niet eens, de manier van rappen van Spinal is kankergruwelijk. Live al helemaal.
Eensch..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hmm niet eens, de manier van rappen van Spinal is kankergruwelijk. Live al helemaal.
Ja, dan moet je er niet naar luisterenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:09 schreef genakt het volgende:
[..]
als ze wat minder zouden snuiven mischien
Exactly my thoughts. Leuk enzo maar hij doet echt onder bij Steen. Steen heeft die rauwe stem wél en zijn hele imago maken het plaatje compleet. Spinal heeft nou eenmaal niet de stem die bij dit soort muziek past en hij ziet er al helemaal niet uit als iemand die over dit soort shit rapt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:54 schreef BertMaalderink het volgende:
Spinal is als de Jansen van Lebbis en de Irene van Carlo. Doet alleen maar afbreuk aan het werk van zijn collega.
Hij rapt als een kind van 11 die een stoere stem wil opzettenNee, dan zit je goed op je plek met je kadaverrap.
Gast, kap er gewoon mee. Je wordt driedubbel geownd door je eigen maat. Het is gewoon zielig.
had het over live optredensquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja, dan moet je er niet naar luisteren
Mjah, ik moet zeggen dat Kadaverrap vrij snel gaat vervelen. Ik heb ze heel vaak live gezien (ze traden vaak op in regio Zoetermeer) maar het is na een paar keer luisteren wel mooi geweest. Vooral Steen ben ik persoonlijk snel zat.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Exactly my thoughts. Leuk enzo maar hij doet echt onder bij Steen. Steen heeft die rauwe stem wél en zijn hele imago maken het plaatje compleet. Spinal heeft nou eenmaal niet de stem die bij dit soort muziek past en hij ziet er al helemaal niet uit als iemand die over dit soort shit rapt.
Jammer.
Desalniettemin nog steeds wel tof hoor, maar vooral Steen.
Is gabber toch nog ergens goed voor geweest.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:35 schreef Neros het volgende:
[..]
Mjah, ik moet zeggen dat Kadaverrap vrij snel gaat vervelen. Ik heb ze heel vaak live gezien (ze traden vaak op in regio Zoetermeer) maar het is na een paar keer luisteren wel mooi geweest. Vooral Steen ben ik persoonlijk snel zat.
De beats zijn trouwens, net als bij het vorige album het vetste van de CD. Die shockmountboys doen het weer gruwelijk hoor!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:54 schreef BertMaalderink het volgende:
Je hoort gewoon duidelijk dat dat ventje moeite heeft om dat stembereik te halen. Daarom klinkt hij als een hijgerig piepende basisschoolkneus met de longinhoud van een astmapatient. Verder ook totaal geen uitstraling die jongen. Hij kan beter een duo met Baas B. vormen. Die heeft ook echt 0,0 imponerends over zich heen hangen. Maar die was dan nog zo verstandig om geen kadaverrap te willen maken. Ken je beperkingenquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:56 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Je hoort gewoon duidelijk dat dat ventje moeite heeft om dat stembereik te halen. Daarom klinkt hij als een hijgerig piepende basisschoolkneus met de longinhoud van een astmapatient. Zo klinkt ie niet. Verder ook totaal geen uitstraling die jongen. Steen welHij kan beter een duo met Baas B. vormen. Die heeft ook echt 0,0 imponerends over zich heen hangen. Maar die was dan nog zo verstandig om geen kadaverrap te willen maken. Ken je beperkingen
Beperkingen, kom zeg alsof jij het beter zou kunnen.
Steen klinkt gewoon diep EPIC, relaxed EPIC 2
en hard EPIC 3
, zonder dat hij moeite heeft om het einde van z'n zin te halen.
Ik heb ook het gevoel dat het bij Spinal heel erg puur is, dat gevoel heb ik bij Steen ook. Ik snap al dat gejank niet van mensen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:10 schreef Remake het volgende:
[..]Sjonge de jonge zeg wat een billenbeffer van steen weer, vooral dat je hem zo diep vind klinken
Duidelijk niet de texten van spinal naast die van steen gezet.
Spinal gaat pas diep en hard, echt kadaver rap, steen komt niet verder als kanker dit en ik ben asociaal dat.
Als er iemand acteert is het steen, spinal verre van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |