Dan is de foto gespiegeld, want ze rijden gewoon rechts.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Witte nummerborden voor, gele achter... het zal ergens in het Verenigd Koninkrijk zijn
De Bvld Haussmann loopt nergens zo dood, dus dat is niet goed.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Boulevard Haussmann, Parijs?
Ik blijf proberen, maar ik ben nooit in Parijs geweest.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:46 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
De Bvld Haussmann loopt nergens zo dood, dus dat is niet goed.
Goed!quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
San Marcoplein, Venetie
MWa, ik kende de serie in Travel niet. De straatnaam was voor mij alleen een kapstok vanwege alle Raad-de-Straat topics.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tenzij je hier echt de straatnaam gaat raden
Klopt!quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:08 schreef Harmen1984 het volgende:
E20 a.k.a. Oresundsbrug, tussen Malmo en Kopenhagen
Netjes, en ik dacht nog dat deze wel pittig zou zijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:38 schreef Harmen1984 het volgende:
Quai du Mont-Blanc, Geneve
Yep. La puerta de Alcalaquote:
Estadio Maracanãquote:Op zondag 5 april 2009 19:22 schreef Maizena het volgende:
Av. President Castelo Branco, Rio deJanairo...
Maar daar is geen streetview
Maar wel de straatnaam vermelden die je zietquote:Op zondag 5 april 2009 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Is goed, maar Streetview is toch ook niet nodig??? Ik zie het nergens staan dat dat verplicht is ...
Ja maar daar heb je streetview niet voor nodigquote:Op zondag 5 april 2009 19:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar wel de straatnaam vermelden die je ziet
Je hebt gelijk..sorryquote:Op zondag 5 april 2009 19:26 schreef chufi het volgende:
Is goed, maar Streetview is toch ook niet nodig??? Ik zie het nergens staan dat dat verplicht is ...
Nou dan ben je heel dichtbij...nu nog even de kastelen nalopen....quote:Op maandag 6 april 2009 13:56 schreef Flappekz het volgende:
Ik kom dan niet verder dan Dundee, puur op basis van de cryptische omschrijving...
Nee hoor...dit is goed (de straat heet ook zo Claypotts road.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:00 schreef JufMariska het volgende:
O dit is ook leuk!
Claypots Castle, Dundee?
Moet de straat er ook bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |