Dankjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Innepin hopelijk kan je je vasthouden aan het feit dat dit uitzonderingen zijn. Hoe erg en vervelend en rot ook.![]()
Dat van zo'n kindje krijg ik al amper rond in mijn hoofd, laat staan onder invloed van hormonen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:39 schreef yvonne het volgende:
Mogguh!
Animo check
Fok 10-jaarsmeet animo check
quote:
Hey, zag ik nou op die foto met die haarspeldjes goed dat jij al enorm veel afgevallen bent?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:55 schreef Fuente het volgende:
Ik trap altijd in 1-april grappen
Blontd he
Ik heb trouwens gisterenquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:54 schreef Dakota het volgende:
vertellen dat je 12 dwerpapagaaien heb gekocht en of ie thuis wil blijven om ze te ontvangen omdat jij toevallig het geitje op moet halen die je in gedachten had voor op t balkon?
nog uit t vorige topic
dat vond ik nou ookquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hey, zag ik nou op die foto met die haarspeldjes goed dat jij al enorm veel afgevallen bent?
Volgens mij in je gezicht heel veel, of niet?
Nep of niet, ik vind hem wel griezelig!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:57 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik heb trouwens gisteren
deze post gedaan, daar vraag ik me ook af of ik niet al in het ootje ben genomen!
Wat dan? Vertel!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:00 schreef miss_sly het volgende:
Mijn moeder heeft vroeger eens een hele goede 1 april-grap met me uitgehaald. Toen vond ik hem echt niet leuk, maar achteraf is hij echt heel erg goed. Nu probeer ik nergens meer in te trappen, maar geheid dat ik morgen alweer vergeten ben dat het 1 april is
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hey, zag ik nou op die foto met die haarspeldjes goed dat jij al enorm veel afgevallen bent?
Volgens mij in je gezicht heel veel, of niet?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:01 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb de media eigenlijk nog niet zo gescreend op 1 april grappen, meestal doen ze regionaal wel wat hier, zoals de stalling van dolfijnen in het oude zwembad
Netjes hoor!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:03 schreef Fuente het volgende:
[..]![]()
Moet nog zat hoor, maar ben d;r wel blij mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |