quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:51 schreef Dakota het volgende:vriendlief en ik hebben vandaag paaseitjes verstopt in huis
en walky talky's gekoch
just for fun..wel mooie roze ,met lila
en hij maakt ook telefoongeluidjes.
Nu moet vriendlief van mij in de slaapkamer zodat ik met m kan bellen
*kleuters
quote:
handig, wanneer je in een villa met 20 kamers woontquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:10 schreef Dakota het volgende:
[..]
jamaarhetiszograppig
TUDELUDELUUUUUUUUUUU keihard in zn oor(als je aan de lijn bent en op 1 van de knopjes drukt
jamaarjamaar JA MAAR hij zit vaak in de slaapkamer te studeren of weetikveeltewatten..en hij moet me altijd dingen brengen of koffie zettenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:13 schreef Estrys het volgende:
[..]
handig, wanneer je in een villa met 20 kamers woont
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:52 schreef huuphuup het volgende:
Ja ik snap de lol daar wel van hoornet als van lakens een tent bouwen in je slaapkamer enzo
alleen mn lief lachte me heel hard uit toen
![]()
Nijna gefeliciteerd!!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:53 schreef Reinhilde het volgende:
Oh leuk BE!!!
Ik wilde vragen 'hoeveel letters?' maar ja he....
Nou ja, Maximiliaan is de eerste naam en dan net als Reinhilde en nixxx nog een paar erachteraan, dus ik ben nog wel even bezig.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:57 schreef Dakota het volgende:
[..]
kijken hoeveel tijd er tussen deze en de laatste post zat.over Sproetnikov heeft ze natuurlijk veeeeeeeeeeeeel langer gedaan dan over Kai
o ja Reinhilde is oranjefan! prinsmauritswillemalexandervanoranjebaarlenassauquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja, Maximiliaan is de eerste naam en dan net als Reinhilde en nixxx nog een paar erachteraan, dus ik ben nog wel even bezig.![]()
oeh jee..hier op t trinitasquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:04 schreef Stout het volgende:
Voor wie wil weten hoe veilig het onderwijs is voor docenten moet dit maar eens lezen. De docente is een directe collega, de leerling ook een van mij...
klik
fijn he ! Ze zat trouwens in de derde, niet in de 2e en is per direct van school. Ik zou me ook niet meer veilig voelen met haar in de klas...en ook niet met die klas trouwens die hebben gewoon hun mond gehouden terwijl ze het gezien hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:07 schreef Dakota het volgende:
[..]
oeh jee..hier op t trinitas
lekker dan
Jup!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:05 schreef Reinhilde het volgende:
Wat een klootzak zeg die Marc![]()
/ugly betty modus
BE, Maximiliaan Lodewijk Boudewijn Balthasar Sproetnikov werd het toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |