Zo gek is dat toch nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:33 schreef innepin het volgende:
[..]Zoals je dat opschrijft lijkt het net alsof je dat ook echt hebt genoteerd op de kalender
Wij zouden het andersom kunnen doen en trouwen op Christans verjaardagquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:33 schreef huuphuup het volgende:
Maar het is goed dat ik er nu aan denk want die trouwdag is dus bijna
Nee, als ik er zo over nadenk is het niet raar nee. Als ik bewust zwanger zou willen worden en het lukt een tijdje niet zou ik het misschien ook wel doen zo. niet lullig bedoeld, maar wij werden zeg maar nogal overvallen door de zwangerschap, dan hou je dat soort dingen ook niet bijquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet
Ik heb gewoon een excelletje waarin ik mijn gewicht, mijn menstruatie en dat soort dingen bijhoud (leuk om te zien wat voor effecten menstruatie geeft op je gewicht) en daar staan ook een aantal X-jes bij
En ons 4 jarigquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:16 schreef Vicky het volgende:morgen 1 april
![]()
morgen ons 5 jarig jubileum
![]()
![]()
eerst kind verwekt, toen ongesteld geworden?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:37 schreef ymme het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker bezig ymme.
Idd 25 feb is laatste menstruatie... De verwekingsdatum is volgens mij of zaterdag 8 of 15 feb geweest
Zonder dat ik zwanger probeerde te worden jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:43 schreef innepin het volgende:
[..]
Nee, als ik er zo over nadenk is het niet raar nee. Als ik bewust zwanger zou willen worden en het lukt een tijdje niet zou ik het misschien ook wel doen zo. niet lullig bedoeld, maar wij werden zeg maar nogal overvallen door de zwangerschap, dan hou je dat soort dingen ook niet bij![]()
edit: Of bedoel je dat ook zonder dat je zwanger probeerde te worden?Dan kan ik me er weinig bij voorstellen, sorry
Interessant.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Zonder dat ik zwanger probeerde te worden jaGewoon om te weten hoe het met mijn menstruatie zat (nou moet ik er wel bijzeggen dat ik er een paar maanden voor ons trouwen mee begonnen ben, omdat ik moest kijken hoe ik het beste door kon ringen met de nuvaring om niet ongesteld te zijn in een witte trouwjurk). Het had voor mij dus echt wel een reden om de boel even goed uit te schrijven. Tja en toen bleek ik zwanger te zijn en toen had ik dus zo'n overzichtje en daar ben ik verder mee gegaan
Ja nou ja.quote:
patatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:58 schreef Stout het volgende:
Heeft iemand hier nog inspirerende ideeën voor een hele snelle, makkelijke, ik-heb-geen-zin-in-koken maaltijd ?
Ik heb echt een waardeloos wattengevoel in mijn hoofd..inspiratie om te eten is ver te zoeken en de rest eeterwtensoep
dus ik zoek iets makkelijks voor 1 persoon
Ik was van plan om onderweg naar huis een bak sla te halen bij de AH. Gewoon Cesar Salad, broodje erbij en gaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:58 schreef Stout het volgende:
Heeft iemand hier nog inspirerende ideeën voor een hele snelle, makkelijke, ik-heb-geen-zin-in-koken maaltijd ?
Ik heb echt een waardeloos wattengevoel in mijn hoofd..inspiratie om te eten is ver te zoeken en de rest eeterwtensoep
Tosti met rauwe ham, mozzarella en rode pesto?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:58 schreef Stout het volgende:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:01 schreef Memmel het volgende:
Ja, kipfiletblokjes, 1 minuut rijst van de AH, zak Thaise groenten en een zakje AH Excellent Thaise Curry saus. Zit je binnen 5 minuten aan tafel. Wel alles even bakken en warmen, hè?!
bel 1850 en vraag naar een bezorgchineesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:58 schreef Stout het volgende:
Zou googelen niet makkelijker zijn als ze op FOK! zit?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:06 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
bel 1850 en vraag naar een bezorgchinees
Je gaat hem nooit aan doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Zou googelen niet makkelijker zijn als ze op FOK! zit?
Ik heb een veel te mooie jurk gezien. Wil iemand mij even vertellen dat ik hem nooit aan ga doen?
Waarom, dat kunnen anderen toch wel voor je doen? Bellen moet je dan toch en dan ben je in 1x klaar vanuit je luie stoelquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:14 schreef freecell het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl is onze methodequote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:17 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Waarom, dat kunnen anderen toch wel voor je doen? Bellen moet je dan toch en dan ben je in 1x klaar vanuit je luie stoel
Neuh, naar een bal ga je nooit en met kerst doe je gewone kleren aan, want dan heb je wat leuks aangedaan en dan veegt Leander zijn snottebel aan je mooie kleren afquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Naar een bal?
Met kerst?
Ik pas hem en kan hem betalen!
Ja, of just-eatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:18 schreef freecell het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl is onze methode
http://www.lmgtfy.com/quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:14 schreef freecell het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:19 schreef RockabeIIa het volgende:
freecell, hij kleurt niet bij je teint, en als Leander dan over je heen braakt moet je helemaal schone kleren aan en anders alleen een shirtje
*Kuch *quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:20 schreef innepin het volgende:
Plaatje, freecell?
En mijn stiefvader zegt altijd: Af en toe moet je jezelf gewoon even kietelen.
Met andere woorden, af en toen mag je zoiets best kopen
Niet echt mijn smaak, maar ik denk dat hij jou inderdaad wel mooi staat. Desondanks ben ik bang dat je hem nooit aan zult trekken.quote:
Nee! en neequote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:23 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ga je nog es trouwen of naar zo'n medieval LAN-nerdparty?
En dan denk ik, waarom niet? Gewoon effe wandelen in het park (begraafplaats in freecell's gevalquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:36 schreef innepin het volgende:
Heh, Freecell, 't is inderdaad niet echt een jurk die je zomaar eens voor de leuk aandoet ofzo...
BE, wat zit jij te-en?
Generalisatie -5quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef ymme het volgende:
Hij is mooi. En niet zo heel duur.
Maar wanneer doe je in godsnaam z'n jurk aan.
Moet je in 't Gooi gaan wonen, kun je hem bij elke theeleut bijeenkomst aan.
Jemig Rocka, ben je lekker op dreef?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:37 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
En dan denk ik, waarom niet? Gewoon effe wandelen in het park (begraafplaats in freecell's geval)
Ik doe zelf wel effe:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:37 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
En dan denk ik, waarom niet? Gewoon effe wandelen in het park (begraafplaats in freecell's geval)
quote:
En de rest van je leven uitgelachen wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef ymme het volgende:
Hij is mooi. En niet zo heel duur.
Maar wanneer doe je in godsnaam z'n jurk aan.
Moet je in 't Gooi gaan wonen, kun je hem bij elke theeleut bijeenkomst aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |