Wat voor soort kinderwagen, deel 9quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:31 schreef ymme het volgende:
Ik weet ook de datum van verwekking. 25 februari 2009.
Hier een klein vraagje of kinderwagen? Hoe lang passen ze hier gemiddeld in, en wanneer overgaan tot buggy?
Zou leuk geweest zijn in het rijtje als dat 2e kerstdag was geweest...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:25 schreef E.T. het volgende:
Saskia was tweede paasdag 2003, Tijn tweede pinksterdag 2006 en Nienke eerste week van onze zomervakantie 2007
ken je ook die van de diabetes-banaan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Plintladders, glazen anuscapsules, een dichte gaatjespan. In ziekenhuizen vinden ze die grappen ook leuk. Ik stond dus altijd op scherp als ik op stage ging.
ik eerste herfstdagkindje en ook door moeke's spiraal, net als 3 van haar andere kinderenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Ikzelf ben een nieuwjaarskindje
(en ook dwars door mijn moeders spiraaltje heen trouwens)
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:37 schreef Memmel het volgende:
Anna op de eerste dag van onze vakantie in 2006: 1 september 2006!
Harry op de eerste dag van onze vakantie in 2008: 1 september 2008!
Ik zou zeggen: zet je beste teentje voor. Maar beter van niet in dit geval.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:04 schreef Reinhilde het volgende:
dat hoop ik ook buuf! Ik ga maar eens.![]()
Ik gebruikte daar zo`n zwemvlindertje voor. Werkt als een tiet en geeft ook nog lekkere tegendruk aan het getroffen gebiedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:01 schreef Reinhilde het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan handgemaakt. Mijn overgrootmoeder heeft er ooit een laten maken door de dorpstimmerman (in Ravenstein) en die doet het nog steeds!
Het voorkomt dus dat de deken op je pijnlijke/geopereerde voet komt.
Dan klopt er niks van jouw bevaldatum hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:31 schreef ymme het volgende:
Ik weet ook de datum van verwekking. 25 februari 2009.
Hier een klein vraagje of kinderwagen? Hoe lang passen ze hier gemiddeld in, en wanneer overgaan tot buggy?
Dan zou ze een cyclus van meer dan 40 dagen hebben? Ik denk dat 25 februari de laatste menstruatiedag is en niet de dag van de verwekkingquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:49 schreef bixister het volgende:
dat ligt toch maar net aan de lengte van haar cyclus, poppejans.
Ja, zo dacht ik het ook. Maar niet dat het wat uitmaakt hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan zou ze een cyclus van meer dan 40 dagen hebben? Ik denk dat 25 februari de laatste menstruatiedag is en niet de dag van de verwekking
Ze postte mee in 2e streepjes bixquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:56 schreef bixister het volgende:
er zijn mensen met een cyclus die langer dan 40 dagen is inderdaad. hoe weet je nou hoe dat voor ymme zit. ze kan er natuurlijk best naast zitten, maar ik vond 't een wat lompe opmerking, vandaar.
dat zal het zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:13 schreef Saffier het volgende:
Vicky jullie hebben het gewoon te veel gedaan
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb even teruggekeken op de kalender.Het was de nacht van 30 op 31 maart 2007. Dus nu zo'n 2 jaar geleden zeg maar.
Ja lief hèquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:21 schreef Saffier het volgende:
Huup dat is gewoon zooooooooo romantisch![]()
![]()
![]()
![]()
zei de hopeloze doos in mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |