Sorry ik ben wat traag.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dan had je op moeten schieten
F5de me suf joh
Nee, hoewel ik ooit eens bij een bakker in Praag een blond meisje met donkerbruine ogen tegenkwam waar ik meteen verliefd op werdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:31 schreef Isabeau het volgende:
Hey MeMo, ook wakker!
Je houdt niet van blond, Remlof?
Je went d'r maar aanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:34 schreef remlof het volgende:
Nee, hoewel ik ooit eens bij een bakker in Praag een blond meisje met donkerbruine ogen tegenkwam waar ik meteen verliefd op werd
Zulke dingen moet je vasthouden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, hoewel ik ooit eens bij een bakker in Praag een blond meisje met donkerbruine ogen tegenkwam waar ik meteen verliefd op werd
Trustequote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:37 schreef FANN het volgende:
[..]
met gebroken hart ga ik nu slapen
doei
Jij heb t me ook nooit aangekeken zoals zij deedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:37 schreef FANN het volgende:
[..]
met gebroken hart ga ik nu slapen
doei
Ik ken de helft van de mensen die er in posten niet, hoe bedoel je incrowdquote:
De andere helft ken je wel dus?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken de helft van de mensen die er in posten niet, hoe bedoel je incrowd
Ja net zoals de rest elkaar vaag van FOK! kentquote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:48 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
De andere helft ken je wel dus?
Valt wel mee hoor, in die zin, er zijn zat toegankelijke Sc's op fok!, vind ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 05:08 schreef kraaksandaal het volgende:
Gezellig dan, en moet zeggen dat het wel opener is dat menig andere SC op dit forum.
Op zich wel maar deze gaat niet zo heel snel en met respect,quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, in die zin, er zijn zat toegankelijke Sc's op fok!, vind ik.
Jupsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:22 schreef kraaksandaal het volgende:
Oeps heb ik nu net een kipfilet topic om zeep geholpen?
Ik ben in de war door de zomertijd en had geen zin om te slapen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups
Niet erg ofzo.. maar was geen redden aan meer
Mare ben je nu de hele nacht op ofzo ?
gewerkt ook? of wat, ( ben nu eenmaal nieuwsgierigjes)
Wellicht hier gemakkelijker dan elders, maar respect dwing je af..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:27 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Op zich wel maar deze gaat niet zo heel snel en met respect,
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:19 schreef MissHobje het volgende:
en thuis![]()
Lekker gefietst, mooie zon opkomst.. dampende sloten en blije vogels en eendjes
Loving the early morning, nouja dit soort momenten dan wel.
Lig lekker in bedje nu ff moe te worden want ik ben weer over mijn slaap heen
Ah de ballotage commissie treedt aan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wellicht hier gemakkelijker dan elders, maar respect dwing je af..
k wou ´t net zeggen, ik loop ook gewoon overal binnen (als ik dat wil)quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wellicht hier gemakkelijker dan elders, maar respect dwing je af..
Ja das wel irritant idd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:31 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik ben in de war door de zomertijd en had geen zin om te slapen.
Ik zie dat kaasplankje eerlijk gezegd weinig op het forum.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
k wou ´t net zeggen, ik loop ook gewoon overal binnen (als ik dat wil)
Ik durf nu al te zeggen meer dan jou hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:36 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik zie dat kaasplankje eerlijk gezegd weinig op het forum.
Ja zo lief al dat gekwetterquote:
Dat durf ik niet te zeggenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik durf nu al te zeggen meer dan jou hoor
Klopt! Ik ben een duk bezette manquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:36 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik zie dat kaasplankje eerlijk gezegd weinig op het forum.
Als jij het zegt dan geloof ik 't.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik durf nu al te zeggen meer dan jou hoor
Ja man,quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:45 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
Kaas wordt veel aan het werk gezet
Dan heb je nog ff.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:50 schreef kaasplankje het volgende:
en om 8:30 moet ik eigenlijk al weg!
Eitje, black&scholes?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:22 schreef borisz het volgende:
Mogge
Twee hoorcolleges vandaag Financiering alweer, ja het derde vak financiering en Ontwikkelingseconomie. En voor DH financiering gaat nu over optionpricing
.
Luilakquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:46 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik mag ook weer naar mijn werk zometeen. Op de fiets nog wel, manlief heeft de auto meegenomen. Nou ja, hij was het eerste wakker dus hij wint deze ronde, hihi. (We werken beiden zo'n 5 km. van ons huis af, dus het is eigenlijk onzin dat we beiden met de auto willen).
Jullie gaan álle slowchats langsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:13 schreef remlof het volgende:
Dames en heren, check even dit: Fok 10 jaarmeeting animo check II en hou 5 september vrij in de agenda
ga weer eens slapen jij. je moet vanavond nog werken toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:59 schreef Isabeau het volgende:
OMG wat doe ik uit bedik heb het gevoel dat ik minstens 23 uur slaap per dag nodig heb
Was het wat, MK? (die dinsdaggoep dus)
Ik weet van niksquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:07 schreef Den_Haag het volgende:
Zelf met wallen zie je er leuk uit hoor
naar Groningen?
Goedemorgen ookzoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:59 schreef Isabeau het volgende:
OMG wat doe ik uit bedik heb het gevoel dat ik minstens 23 uur slaap per dag nodig heb
Was het wat, MK? (die dinsdaggoep dus)
Ik ga het direct indienenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:13 schreef remlof het volgende:
Dames en heren, check even dit: Fok 10 jaarmeeting animo check II en hou 5 september vrij in de agenda
Jups nog 2quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:06 schreef freecell het volgende:
Hobje ook nachtdiensten?
Anders i9s het een maffe post
Lekker van profiteren, voor je het weet is het weer overquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:18 schreef kres het volgende:
Hoi![]()
Ik is ook weer aanwezig.
Lekker muziek aan, alle ramen open en in huis aan de slag.
Ik heb er gewoon zin in. (nu maak ik me zelf gewoon bang)
Ik vond ze zoals ze waren mooier.quote:
Heyquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond ze zoals ze waren mooier.
*vlakschuurmachine weer pakt*
Ik ga met je mee...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:26 schreef golfer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Die namen kwamen voorbij jaquote:
Ik wil best trouwen met jou hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 23:15 schreef Isabeau het volgende:
Hey Lein, ik wil hetzelfde als jij!Zullen we trouwen?
Je mag Kaas wel als seksspeeltje houden, want dat deel kan ik toch niet vervullen
(no pun intended) En over trouwen gesproken: Moblo gefeliciteerd, maar ik heb je nog niet zien opduiken in deze chat dus ik heb ook geen flauw idee of je het leest.
De hond van Clinton is zoekquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:20 schreef Den_Haag het volgende:
die afghanistan-top is idd erge humor
heb net maar even de wegen verkend zodat mijn teamgenoten op de training kunnen komen. Alleen omrijdend via Wassenaar is mogelijk. Feest
You got me there...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:54 schreef freecell het volgende:
Hop DE!
En nee Kres, ik spank geen meelopers
Ja maar dat is niet zo gek, jij bent namelijk kei-tof. Ik zou waarschijnlijk ook wel met je trouwen als ik alleen van vrouwen hieldquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:21 schreef freecell het volgende:
Hey Lein, er is zelfs een man zo gek geweest om met MIJ te trouwen, er is nog hoop voor je
zoiets had ik kunnen postenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:21 schreef freecell het volgende:
Hey Lein, er is zelfs een man zo gek geweest om met MIJ te trouwen, er is nog hoop voor je
'Ze' zeggen wel eens dat er op elk potje een dekseltje past hehquote:
D_H, kan je niet ff langs de Aziatische winkeltjes en restaurants in Scheveningen gaan? Misschien hebben ze wel American Babi Pangang op het menu staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat is ook zo hoor.. dus ook voor jou loopt het dekseltje ergens rondquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'Ze' zeggen wel eens dat er op elk potje een dekseltje past heh![]()
Ik geloof dat ik een incompatible potje cq. dekseltje benGelukkig heb ik Seroxat
dan voel ik t niet zo erg
![]()
hallo jij hebt tenminste nog een soort van dekseltjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'Ze' zeggen wel eens dat er op elk potje een dekseltje past heh![]()
Ik geloof dat ik een incompatible potje cq. dekseltje benGelukkig heb ik Seroxat
dan voel ik t niet zo erg
![]()
Ja hallo, ik heb een soort van dekseltje voor je in de aanbieding! Eentje die heel lief en leuk is, en ik denk dat jullie karakters (en muzieksmaken) goed compatible zijn! Jij wil m alleen niet ontmoetenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:26 schreef Memento-Mori het volgende:
hallo jij hebt tenminste nog een soort van dekseltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ben ff druk met de rommel op mijn kamer.. en zo werken.. na 00.00 ben ik wel wat meer hier te vindenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:21 schreef Leintjeuh het volgende:Dooie boel hier
![]()
Zal ik de boel even wakker bonken?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
D_H, kan je niet ff langs de Aziatische winkeltjes en restaurants in Scheveningen gaan? Misschien hebben ze wel American Babi Pangang op het menu staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat zouden ze toch nooit doen
![]()
Je gulp staat trouwens open.quote:
Ik heb hem al 2 keer aangepastquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik snapte ook geen ene reet van mijn aangifte, dus ik hoop maar dat ik het goed heb ingevuld
Maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 1 april 2009 01:16 schreef Isabeau het volgende:
Velp - Hoogeveen kost 250 euro met de taxi
En dat heb je proefondervindelijk ondervonden?quote:Op woensdag 1 april 2009 01:16 schreef Isabeau het volgende:
Velp - Hoogeveen kost 250 euro met de taxi
quote:Op woensdag 1 april 2009 01:21 schreef golfer het volgende:
En dat heb je proefondervindelijk ondervonden?
Wie het breed heeft, laat het breed hangen?quote:Op woensdag 1 april 2009 01:22 schreef Isabeau het volgende:net thuis. Het was volgens mij 248 of zo, maar wie let er op een euro meer of minder.
Vertel, vertel! Wie, wie?quote:Op woensdag 1 april 2009 01:24 schreef Isabeau het volgende:
Geld zat(ik niet, maar wie mijn taxi heeft betaald wel)
Hehe, grappig. Daar wil ik nog wel eens meer over horen. Slaap lekker Isaquote:Op woensdag 1 april 2009 01:21 schreef Isabeau het volgende:
Ja, een taxichauffeur die net is afgestudeerd op lichtvervuiling en dat was best interessant om aan te horen
Trusteh, lieve Isaquote:Op woensdag 1 april 2009 01:28 schreef Isabeau het volgende:ken je toch niet en ik ga nu lekker slapen
Tot morgen
Ieuwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 1 april 2009 02:02 schreef Stereotomy het volgende:
golfjes
Ik ga naar bed.Heb niet zo'n geweldige salsales gehad aangezien mijn partner volgens mij HEEL ERG ONGESTELD was, maar dansen met de anderen ging wel heel aardig. Dansen is best leuk.
Goedemorgen Tezzquote:Op woensdag 1 april 2009 07:27 schreef Tezz het volgende:
Dansen is zeker leuk! Daar word je vrolijk van! Wat is Steer eigenlijk creatief zeg: dansen, koken, toneel....
En ik mag zometeen weer naar mijn werk. Ach, maar een half dagje, dat is wel vol te houden hoor....
Mijn man kan dat ook zo goed, nachtdiensten werken. Ik vind het erg knap hoor! Ik geloof niet dat ik er zelf vrolijk van zou worden! Ben nogal een georganiseerd persoontje en zou het vreselijk vinden als mijn ritme door de war wordt gegooid. Respect voor alle nachtdienstwerkers!quote:Op woensdag 1 april 2009 07:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Goedemorgen Tezz![]()
Half dagje lekker wel idd. zo om.
Ik net klaar en lig alweer in bedje.
Thanks.. tis wel een beetje wennen steed, heb ze steeds fff te weinig.quote:Op woensdag 1 april 2009 07:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn man kan dat ook zo goed, nachtdiensten werken. Ik vind het erg knap hoor! Ik geloof niet dat ik er zelf vrolijk van zou worden! Ben nogal een georganiseerd persoontje en zou het vreselijk vinden als mijn ritme door de war wordt gegooid. Respect voor alle nachtdienstwerkers!
Oe ja, dat is minder. Wij hebben hier rolluiken voor de ramen, dus mijn man gooit het rolluik dicht en gaat slapen. Hij ligt dan dus ook echt in heet pikdonkere kamer en dat helpt denk ik ook wel bij het dag/nacht-verhaal. Hij heeft altijd vier nachtdiensten achter elkaar en dan een dag vrij om weer in het juiste ritme te komen. Op zich wel goed geregeld!quote:Op woensdag 1 april 2009 07:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Thanks.. tis wel een beetje wennen steed, heb ze steeds fff te weinig.
en de ene keer gaat het makkelijker dan de andere keer, logisch ook tis maar net hoe je je voelt.
Deze nacht was wat minder heb me de hele nacht het gompes lopen niezen, dus lig nu aardig te snotteren
Heel erg?quote:Op woensdag 1 april 2009 02:02 schreef Stereotomy het volgende:
golfjes
Ik ga naar bed.Heb niet zo'n geweldige salsales gehad aangezien mijn partner volgens mij HEEL ERG ONGESTELD was, maar dansen met de anderen ging wel heel aardig. Dansen is best leuk.
wat Freecell zegtquote:Op woensdag 1 april 2009 08:27 schreef freecell het volgende:
IsaIk ben heel benieuwd naar het verhaal hierachter
Ik heb gisteren wuppies ingevroren in ijsblokvakjesEn vanmorgen los de vierkante wuppies in het vriesvak gezet. En tegen TARA gezegd dat er vreemde, raar gekleurde beestjes in het vriesvak zaten
Gelukkig vond HIJ het wel grappig
Ja, ik zat er zelf ook al meequote:Op woensdag 1 april 2009 10:19 schreef Bluezz het volgende:
Steer HOE erg was het
En Tara heeft humoren jij al helemaal
FC maarruh, schrijf please please niet HIJ in hfdltrs, ik krijg daar zo'n jeuk van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, dat adres bestaat![]()
Dat is hier vlak bij! ligt naast Enter en hoort ook bij gemeente Wierdenquote:
quote:Ik wil graag weten wie de gekke jonge van de Vivariumbeurs was (vandaag een Vivarium crew t-shirt aan) die gisteren 4 keer langskwam bij Aquaplantsonline om iets te kopen en vandaag nog een keer... ?
quote:Naambordje niet gezien zeker ?
Lengte, Haarkleur, bril ???
quote:Nee geen naamboord gezien...zaterdag was hij gewoon aangekleed en zondag als crew maar toen kwam hij maar 1 keer langs om een matje planten te kopen. Donker haar een klein beetje gekruld...geen bril ... lengte rond de 1.80... hij was gewoon heel erg grappig en gezellig en wou graag weten wie het hier was ... maakt niet uit volgend jaar vraag ik het gewoon :lol: :lol:
reactie:quote:Ah dat zal Kres zijn geweest denk ik. Ik zal hem doorgeven dat hij in de smaak viel
Gezien de typefouten heb ik het idee dat ze nerveus werdquote:Neeeeeeeeeeee joh!!! Zo was het niet bedoeld![]()
![]()
Ik vroeg me gewoon af wie het hier was op de forum![]()
Nu dat ik de naam hoor klopt dat inderdaad .... Dank je wek Sonnie
OMG. Ik zag eerst d'r hoofd. Het lijkt wel gephotoshopped...quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kres, je hebt beet. Je hoeft alleen je hengel op te halen!
Alle Bulgari doppen zijn van dezelfde maat, dus ongetwijfeld past alles.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:19 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, ik heb gisteravond een envelopje op de bus gedaan! Hopelijk doet 'ie er niet te lang over. Het was een ouwetje, trouwens, ik denk een jaar of 3 (hoe vaak ruim ik mijn toilettas op) maar is hetzelfde model, ik heb 't gecheckt.
Ze is niet dom. Ze is van het type sigaret in de linker hand en een glas rosé in de rechterhand.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:31 schreef Isabeau het volgende:
Wat is dat toch tegen blondmaar ik had ook niet begrepen dat het zo'n dombo type was
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:37 schreef freecell het volgende:
TARA is heel erg into 1 april. Ik iets minder, maar moest hem toch ook ff pakken.
Hij kreeg trouwens een heel serieuze mail terug van zijn papa dat het niet de doelgroep was
Lekker geslapen zo te zien Isaquote:Op woensdag 1 april 2009 15:34 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, als je een beetje water bent kan dat leuk knetteren, maar een hele plens water geeft zo'n bezopen kat effect. En teveel vuur geeft zo'n sneu verbrand Steertje
Vertel?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb ook mijn baas er even tussen genomen, maar die pakte me even terug
Tsk tskquote:Op woensdag 1 april 2009 16:07 schreef Den_Haag het volgende:
ik laat de grappen daarover aan Steer over
Ik zeg WIImeet in Bluezzdaalquote:Op woensdag 1 april 2009 16:39 schreef Bluezz het volgende:
Wauw die vleermuizen!
Steer mijn schdochter is er
En opa golfer heeft de wii voor me gekocht, maar ik heb nog maar 1 keertje getennist, en hij zit al uuuuuuren te golfen met bloesekind![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nogal werkgerelateerd, maar de samenvatting is dat ik voor de glasvezel afdeling van een telecombedrijf werk en hij een brief op zijn bureau vond van deze gemeente, afdeling milieu, waarin hem een glasbak werd aangeboden vanwege het feit dat ook wij ons 'oud glas' gaan overbrengen naar 'nieuw glas', dus recycling van oud glas en meer van dat geblaat. Of mijn baas om 14:00 wel de glasbak bij de receptie in ontvangst wilde nemen.
Baas was wat aan het rondvragen wie erachter zat, verdenking viel alles behalve op mij
Maar uiteindelijk een mail aan de hele afdeling, dat vanwege bezetting er wat aanpassingen waren in het rooster, of we allemaal even wilden kijken. Bij niemand wat veranderd, behalve bij mij: 14:00-14:15 - glasbak halen bij ander kantoor in de stad
Heeft hij dus met planning zitten regelen om dat in het rooster te krijgen
Purrrrrrquote:Op woensdag 1 april 2009 16:39 schreef Bluezz het volgende:
Wauw die vleermuizen!
Steer mijn schdochter is er
Hèhèhèquote:Op woensdag 1 april 2009 17:50 schreef Isabeau het volgende:
Youtube: http://www.youtube.com/t/new_viewing_experience
Wel 1 van de leukste dit jaarquote:Op woensdag 1 april 2009 17:50 schreef Isabeau het volgende:
Youtube: http://www.youtube.com/t/new_viewing_experience
Ja best wel, zonde inderdaad, ik zie liever sterren dan die suffe kerk, die bekijk ik wel overdag:quote:Op woensdag 1 april 2009 17:41 schreef Isabeau het volgende:
En Remlof, een groot deel van de schijnwerpers die op de Esebius (?) kerk staan gericht schieten het licht zo hup de lucht in. Allemaal geldverspilling en lichtvervuilingEn het heeft effect op planten en dieren en nog véél meer
(en ik wilde zo graag slaaaapen)
En wat denk je dat ik net de oven in heb geschoven..quote:Op woensdag 1 april 2009 18:12 schreef MissHobje het volgende:
zo ff food gaan scoren, heb zin in pizza
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb net heel bijzondere foto's gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ariel de zeemeerminquote:Op woensdag 1 april 2009 18:31 schreef kres het volgende:
[..]
En wat denk je dat ik net de oven in heb geschoven..
Heb ik ook wel eens.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik had zin in eten en nu heb ik teveel gegetenHet voelt zo stom als je oncomfortabel teveel hebt gegeten.
En het was niet eens pizza.
Ik beet zelfs knokkelsquote:Op woensdag 1 april 2009 18:47 schreef Isabeau het volgende:
Gestopt met nagelbijten...hoe doe je dat. Ik bijt nagelriemen en het ziet er zo lelijk uit
Ik probeer ook 2x per week, maar meestal is het 1x per week en 1x Billy Blanks thuis.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:47 schreef ColdFeet het volgende:
Buh, ik heb juist te weinig gegeten. En ik moet nog naar spinningles
Steer, hoe ist met zwemmen? Ik probeer 2x per week te gaan, want ik merk dat ik anders langzamer word
Same problem here.. Hoe moet je daar nou van af komen..quote:Op woensdag 1 april 2009 18:47 schreef Isabeau het volgende:
Gestopt met nagelbijten...hoe doe je dat. Ik bijt nagelriemen en het ziet er zo lelijk uit
Beginnen met rokenquote:Op woensdag 1 april 2009 18:50 schreef kres het volgende:
[..]
Same problem here.. Hoe moet je daar nou van af komen..
CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARBSquote:Op woensdag 1 april 2009 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe het onbewust heel erg, Steer. Als ik me verveel of als ik nerveus ben is het het ergst.
Succes CFIk had gewoon heel erg lekker brood gehaald en bleef plakjes snoepen
Goed planquote:
Stoppen met roken lijkt me een betere optie...quote:
Ik heb een keer Billy Blanks gedaan thuis, ik hield het 15 min vol en toen bedacht ik dat ik dat soort stomme oefeningen alleen onder groepsdruk doequote:Op woensdag 1 april 2009 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik probeer ook 2x per week, maar meestal is het 1x per week en 1x Billy Blanks thuis.Maar ik doe 's ochtends nu ook een rondje rennen in de buurt en wat buikspieroefeningen.
Trouwens CF, kun jij aan beide kanten ademen met crawlen? Ik probeer mezelf links ademen aan te leren, maar ik krijg steeds een slok water naar binnen
Zere ingescheurde plekkenquote:Op woensdag 1 april 2009 18:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb vroeger ook heel veel nagels gebeten, ben niet helemaal gestopt, maar wel flink geminderd. Te vaak zere ingescheurde plekken gehadMaar velletjes blijven lekker..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
quote:Op woensdag 1 april 2009 19:06 schreef Isabeau het volgende:
Huh, ik kan ook alleen maar links ademen tijdens crawl, maar het maakt toch niet uit aan welke kant je ademt, als het maar comfortabel is
http://www.nu.nl/lifestyl(...)te-kusser-snel-.html
Ik schijn goed te kunnen zoenen, maar mannen interesseert dat niet.
Idealiter adem je eens per 3 slagen. Dus dan moet je wel links én rechts kunnen.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:06 schreef Isabeau het volgende:
Huh, ik kan ook alleen maar links ademen tijdens crawl, maar het maakt toch niet uit aan welke kant je ademt, als het maar comfortabel is
Dat kan best kloppen; om de twee is te snel, om de vier soms net iets te weinig.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Idealiter adem je eens per 3 slagen. Dus dan moet je wel links én rechts kunnen.
Nou, misschien als ik dat had gedaan was ik wèl Nederlands kampioen gewordenquote:Op woensdag 1 april 2009 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
Idealiter adem je eens per 3 slagen. Dus dan moet je wel links én rechts kunnen.
Ik knap ook af op slechte zoensters.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:06 schreef Isabeau het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)te-kusser-snel-.html
Ik schijn goed te kunnen zoenen, maar mannen interesseert dat niet.
quote:Op woensdag 1 april 2009 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik durf bijna niet te zegen dat het alweer 1,5 jaar geleden is dat ik een keer lekker heb gezoend
lekker ik heb een excellent pizza met geitenkaas en gorgonzola mjam, met wat champs die ik over hadquote:Op woensdag 1 april 2009 18:31 schreef kres het volgende:
[..]
En wat denk je dat ik net de oven in heb geschoven..
enne beet je dan de complete nagel van je vingers>>> soort van stompjes heb je dan?>quote:Op woensdag 1 april 2009 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens.
Maar ik ben nu ontzettendervastbeslotenhyper om mijn bierbuik eens voor altijd kwijt te raken.Vorig jaar ben ik na 15 jaar gestopt met nagelbijten, dan moet dit toch ook gewoon kunnen.
![]()
Ja, en we zijn zelfs even met de kids naar het plaatselijke grand-café geweest om een sateetje te eten, alleen nam uiteindelijk niemand de saté en werden het ribeyes, biefstukken en kipfilets.quote:
Zoenen rules enorm!!!! daar moet je wat aan doen meisquote:Op woensdag 1 april 2009 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik durf bijna niet te zegen dat het alweer 1,5 jaar geleden is dat ik een keer lekker heb gezoend
Ik beet vroegah mijn nagelriemen zo erg dat de hele nagel vliesdun was.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
enne beet je dan de complete nagel van je vingers>>> soort van stompjes heb je dan?>
Nou, ik beet wel een stukje verder dan het witte stukje van de nagel, jaquote:Op woensdag 1 april 2009 19:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
enne beet je dan de complete nagel van je vingers>>> soort van stompjes heb je dan?>
Ik zoen niet zo snel, misschien is dat het ookquote:Op woensdag 1 april 2009 19:52 schreef MissHobje het volgende:
Zoenen rules enorm!!!! daar moet je wat aan doen meis!
Knap om te stoppenquote:Op woensdag 1 april 2009 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, ik beet wel een stukje verder dan het witte stukje van de nagel, ja
echt? oh daar heb ik geen last van gelukkig.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:35 schreef Isabeau het volgende:
Nee, vervelend! Ik denk steeds dat het veel vroeger is dan het echt is...
ohquote:Op woensdag 1 april 2009 19:31 schreef Isabeau het volgende:
gelukkig. klonk een beetje rottigquote:Op woensdag 1 april 2009 20:41 schreef Isabeau het volgende:ik zeg maar niets om het niet nog erger te maken, maar je zoent niet slecht of zo hoor, DH!
ben niet zo geduldig hequote:Op woensdag 1 april 2009 20:46 schreef Isabeau het volgende:
Was niet rot bedoeldMaar het is lang geleden dat ik echt urenlang heb zitten zoenen op een bank
idd.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik vind het wel kudos voor D_H waard dat ie zich normaal nooit iets aantrekt van wat mensen over hem roepen hier
quote:
Mij hoor je verder ook niet klagen.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:51 schreef Den_Haag het volgende:
ben niet zo geduldig he
maar dat is wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |