Sorry ik ben wat traag.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dan had je op moeten schieten
F5de me suf joh
Nee, hoewel ik ooit eens bij een bakker in Praag een blond meisje met donkerbruine ogen tegenkwam waar ik meteen verliefd op werdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:31 schreef Isabeau het volgende:
Hey MeMo, ook wakker!
Je houdt niet van blond, Remlof?
Je went d'r maar aanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:34 schreef remlof het volgende:
Nee, hoewel ik ooit eens bij een bakker in Praag een blond meisje met donkerbruine ogen tegenkwam waar ik meteen verliefd op werd
Zulke dingen moet je vasthouden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, hoewel ik ooit eens bij een bakker in Praag een blond meisje met donkerbruine ogen tegenkwam waar ik meteen verliefd op werd
Trustequote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:37 schreef FANN het volgende:
[..]
met gebroken hart ga ik nu slapen
doei
Jij heb t me ook nooit aangekeken zoals zij deedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:37 schreef FANN het volgende:
[..]
met gebroken hart ga ik nu slapen
doei
Ik ken de helft van de mensen die er in posten niet, hoe bedoel je incrowdquote:
De andere helft ken je wel dus?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken de helft van de mensen die er in posten niet, hoe bedoel je incrowd
Ja net zoals de rest elkaar vaag van FOK! kentquote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:48 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
De andere helft ken je wel dus?
Valt wel mee hoor, in die zin, er zijn zat toegankelijke Sc's op fok!, vind ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 05:08 schreef kraaksandaal het volgende:
Gezellig dan, en moet zeggen dat het wel opener is dat menig andere SC op dit forum.
Op zich wel maar deze gaat niet zo heel snel en met respect,quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, in die zin, er zijn zat toegankelijke Sc's op fok!, vind ik.
Jupsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:22 schreef kraaksandaal het volgende:
Oeps heb ik nu net een kipfilet topic om zeep geholpen?
Ik ben in de war door de zomertijd en had geen zin om te slapen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups
Niet erg ofzo.. maar was geen redden aan meer
Mare ben je nu de hele nacht op ofzo ?
gewerkt ook? of wat, ( ben nu eenmaal nieuwsgierigjes)
Wellicht hier gemakkelijker dan elders, maar respect dwing je af..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:27 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Op zich wel maar deze gaat niet zo heel snel en met respect,
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:19 schreef MissHobje het volgende:
en thuis![]()
Lekker gefietst, mooie zon opkomst.. dampende sloten en blije vogels en eendjes
Loving the early morning, nouja dit soort momenten dan wel.
Lig lekker in bedje nu ff moe te worden want ik ben weer over mijn slaap heen
Ah de ballotage commissie treedt aan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wellicht hier gemakkelijker dan elders, maar respect dwing je af..
k wou ´t net zeggen, ik loop ook gewoon overal binnen (als ik dat wil)quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wellicht hier gemakkelijker dan elders, maar respect dwing je af..
Ja das wel irritant idd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:31 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik ben in de war door de zomertijd en had geen zin om te slapen.
Ik zie dat kaasplankje eerlijk gezegd weinig op het forum.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
k wou ´t net zeggen, ik loop ook gewoon overal binnen (als ik dat wil)
Ik durf nu al te zeggen meer dan jou hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:36 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik zie dat kaasplankje eerlijk gezegd weinig op het forum.
Ja zo lief al dat gekwetterquote:
Dat durf ik niet te zeggenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik durf nu al te zeggen meer dan jou hoor
Klopt! Ik ben een duk bezette manquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:36 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik zie dat kaasplankje eerlijk gezegd weinig op het forum.
Als jij het zegt dan geloof ik 't.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik durf nu al te zeggen meer dan jou hoor
Ja man,quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:45 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
Kaas wordt veel aan het werk gezet
Dan heb je nog ff.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:50 schreef kaasplankje het volgende:
en om 8:30 moet ik eigenlijk al weg!
Eitje, black&scholes?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:22 schreef borisz het volgende:
Mogge
Twee hoorcolleges vandaag Financiering alweer, ja het derde vak financiering en Ontwikkelingseconomie. En voor DH financiering gaat nu over optionpricing
.
Luilakquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:46 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik mag ook weer naar mijn werk zometeen. Op de fiets nog wel, manlief heeft de auto meegenomen. Nou ja, hij was het eerste wakker dus hij wint deze ronde, hihi. (We werken beiden zo'n 5 km. van ons huis af, dus het is eigenlijk onzin dat we beiden met de auto willen).
Jullie gaan álle slowchats langsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:13 schreef remlof het volgende:
Dames en heren, check even dit: Fok 10 jaarmeeting animo check II en hou 5 september vrij in de agenda
ga weer eens slapen jij. je moet vanavond nog werken toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:59 schreef Isabeau het volgende:
OMG wat doe ik uit bedik heb het gevoel dat ik minstens 23 uur slaap per dag nodig heb
Was het wat, MK? (die dinsdaggoep dus)
Ik weet van niksquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:07 schreef Den_Haag het volgende:
Zelf met wallen zie je er leuk uit hoor
naar Groningen?
Goedemorgen ookzoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:59 schreef Isabeau het volgende:
OMG wat doe ik uit bedik heb het gevoel dat ik minstens 23 uur slaap per dag nodig heb
Was het wat, MK? (die dinsdaggoep dus)
Ik ga het direct indienenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:13 schreef remlof het volgende:
Dames en heren, check even dit: Fok 10 jaarmeeting animo check II en hou 5 september vrij in de agenda
Jups nog 2quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:06 schreef freecell het volgende:
Hobje ook nachtdiensten?
Anders i9s het een maffe post
Lekker van profiteren, voor je het weet is het weer overquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:18 schreef kres het volgende:
Hoi![]()
Ik is ook weer aanwezig.
Lekker muziek aan, alle ramen open en in huis aan de slag.
Ik heb er gewoon zin in. (nu maak ik me zelf gewoon bang)
Ik vond ze zoals ze waren mooier.quote:
Heyquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond ze zoals ze waren mooier.
*vlakschuurmachine weer pakt*
Ik ga met je mee...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:26 schreef golfer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Die namen kwamen voorbij jaquote:
Ik wil best trouwen met jou hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 23:15 schreef Isabeau het volgende:
Hey Lein, ik wil hetzelfde als jij!Zullen we trouwen?
Je mag Kaas wel als seksspeeltje houden, want dat deel kan ik toch niet vervullen
(no pun intended) En over trouwen gesproken: Moblo gefeliciteerd, maar ik heb je nog niet zien opduiken in deze chat dus ik heb ook geen flauw idee of je het leest.
De hond van Clinton is zoekquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:20 schreef Den_Haag het volgende:
die afghanistan-top is idd erge humor
heb net maar even de wegen verkend zodat mijn teamgenoten op de training kunnen komen. Alleen omrijdend via Wassenaar is mogelijk. Feest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |