ja want veel van die namen kwamen hier ook al voorbij, maar dan vooral als wensquote:Op maandag 6 april 2009 00:21 schreef icebliss het volgende:
[..]
Gejat van forumpje. Ik zal even vragen waar de poster 'm heeft gevonden.
Er staat toch ook: "R-r-r-random geruchtenlijstje" met data erachter(waarschijnlijk tourdata van andere festivals/optredens), wat dan de motivatie zou kunnen zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja want veel van die namen kwamen hier ook al voorbij, maar dan vooral als wensEn een aantal met redelijke onderbouwing waarom ze zouden kunnen komen
Ik weet het niet maar áls ze komen, dan begeef ik me naar de tent die zover mogelijk uit de buurt is.quote:Op maandag 6 april 2009 16:12 schreef conobram het volgende:
Waar komt het gerucht Sigur Rós dan vandaan?
Ach, er staan volgens mij wel vaker bands 2 jaar acher elkaarquote:Op maandag 6 april 2009 16:19 schreef peterfan het volgende:
Lijkt me sterk dat FF weer komt, toch?![]()
tvp
Lijstje is erg outdated (Pendulum zit bijv. al vol tijdens Lowlands weekend) en er worden te makkelijk bands op het lijstje gezet zonder duidelijke bron.quote:Op maandag 6 april 2009 16:41 schreef icebliss het volgende:
Wat mij sterk lijkt is dat Pendulum wéér komt. Zou dan voor de 4de keer op rij zijn.
Overigens is dit de bron van mijn lijstje:
http://rockblog.nl/festivals/lowlands-2009
Idd, noem gewoon wat namen die misschien wel op LL passen en hoppa, een geruchtenlijstje waar het halve internet op geiltquote:Op maandag 6 april 2009 17:17 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Lijstje is erg outdated (Pendulum zit bijv. al vol tijdens Lowlands weekend) en er worden te makkelijk bands op het lijstje gezet zonder duidelijke bron.
Belangrijker dan dat ze op een vaag geruchtenlijstje staan, ze hebben zelf gezegd bij 3voor12 dat ze in onderhandeling zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 23:16 schreef Irien het volgende:
OOOOw Maximo Park staat op dat lijstje!![]()
Ik wil dat zij komen!nieuwe cd, vorig jaar niet geweest, kan prima! komaan Mojo...
Belangrijker is devraag, wat eten wij vandaag en op lowlands.quote:Op maandag 6 april 2009 23:36 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Belangrijker dan dat ze op een vaag geruchtenlijstje staan, ze hebben zelf gezegd bij 3voor12 dat ze in onderhandeling zijn.
vandaag ff iets makkelijks. ik heb geen zin om te koken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Belangrijker is devraag, wat eten wij vandaag en op lowlands.
Kraftwerk, Offspring en Dave Clarke mogen wel komen!quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:31 schreef chansadres het volgende:
De volgende bands mogen op het "Ze staan op Pukkelpop dus haal ze meteen naar Lowlands"lijstje:
Kraftwerk, Offspring, Beirut, Wilco, Dave Clarke, Martin Solveig, Life of Agony en Jesus Lizard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |