Inderdaad zeg! Onze groep is normaal tussen de 20 en 30 man sterk, en dit jaar voegen zich daar al een stuk of 6 LL-maagden bij. En iedereen die vorig jaar te laat was, heeft zijn kaartje ook meteen gekocht. Het gaat echt hard volgens mij.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:41 schreef RedGuy het volgende:
Mijn gevoel.
Nee, wellicht is deze week overdreven, maar ik gok dat het voor Pinkpop al is uitverkocht.
Ik hoor van alle kanten dat mensen naar Lowlands gaan, en dan vooral mensen die eerder nooit heen gingen of wilden gaan.
Suprise act! Spelen in de X-ray.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:04 schreef MizZoo het volgende:
Ik weet niet waar die Depeche Mode bevestiging vandaan komt, maar die kun je wel schrappen: ze zitten tijdens Lowlands midden in hun US tour: http://www.depechemode.com/tour.html
Ben er wel bij dit jaar, voor het eerst LowlandsVorig jaar naar Pukkelpop geweest omdat ik de te laat was met Lowlands kaartjes
Waarom een "quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tevens kunnen we radiohead wel gaan verwachten heb ik het idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Eagles of Death Metal en Placebo blijven vast ook wel in de buurt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tevens kunnen we radiohead wel gaan verwachten heb ik het idee.
![]()
Het concert in Parijs evenaren ze niet meer heb ik het idee.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:39 schreef BlackRebel het volgende:
Dat jaar waren ze ook erg wankelmoedig op pinkpop, door een betreurenswaardige setlist. Desalniettemin hebben ze het wel in zich om een mooie show neer te zetten. Hopenlijk gaat het nieuwe album straks nog iets opleveren.
ik heb een weddenschap lopen dat Lowlands uitverkocht voor de eerste band op Pinkpop begint te spelen en als ik het allemaal zo lees begin ik een steeds positiever gevoel over die weddenschap te krijgenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:41 schreef RedGuy het volgende:
Mijn gevoel.
Nee, wellicht is deze week overdreven, maar ik gok dat het voor Pinkpop al is uitverkocht.
Ik hoor van alle kanten dat mensen naar Lowlands gaan, en dan vooral mensen die eerder nooit heen gingen of wilden gaan.
Wat als je verliest en wat als je wint?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb een weddenschap lopen dat Lowlands uitverkocht voor de eerste band op Pinkpop begint te spelen en als ik het allemaal zo lees begin ik een steeds positiever gevoel over die weddenschap te krijgen
volgens jij ging de weddenschap over een stapel hamburgers op de donderdag....... maar dat heb ik niet helemaal meer scherpquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:56 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Wat als je verliest en wat als je wint?
Verliest moet je buiten slapen?
Wint gratis bier het hele weekend?
Volgens mij heb ik toch echt ¤150 moeten betalen voor m'n kaartje..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:36 schreef dragems het volgende:
2007 - ¤ 125,00 - 55.000 (uitverkocht) groen/wit stof, gesealed
2008 - ¤ 132,50 - 55.000 (uitverkocht) cyaan/wit stof, gesealed
2009 - ¤ 140,00
Ja heel slecht, de servicekosten waren 10 euro, knakker.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:16 schreef kciR het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik toch echt ¤150 moeten betalen voor m'n kaartje..
(dit is wel een heel slechte tvp)
dat belachelijke gebeuren mag er best bij in de OPquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:22 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja heel slecht, de servicekosten waren 10 euro, knakker.
Dan moet je van alles de servicekosten opzoekenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat belachelijke gebeuren mag er best bij in de OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |