quote:Op donderdag 2 april 2009 14:26 schreef Fuente het volgende:
Goed zo Dakota! En ook nog een stuk in de lengte gegroeid dusWordt een lange dame!
En wat tof dat ze het zo goed doet met BV
En ook fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken om d'r koppie
zat ik er 210 gram naastquote:Op donderdag 2 april 2009 12:41 schreef Dakota het volgende:
seb gaat goed!
ik vertrek over 5 minuten..denk dat ze nu 5250 weegt ofzo
elin droomt al weken hoor..wordt soms heel zielig wakker met pruillipjequote:Op donderdag 2 april 2009 14:37 schreef Marie79 het volgende:
Wat leuk al die groeicurves... Zal vanavond die van Maarten eens online gooien, nu kan ik niet bij W.'s computer (althans, ik ga er niet zomaar op) en die kan hem voor me op het i'net zetten...
Fuente, fijn dat de HA je zorgen begreep en ik hoop dat Merel op de speciale voeding goed zal reageren!
Maarten drinkt gelukkig weer beter, heeft nog wel veel poepluiers op een dag. Gisteravond was hij even heel zielig, hij lag wel te slapen maar tot 2x toe luid brullen en dan weer verder slapen. Ik dacht dat baby'tjes pas vanaf later gingen dromen?
Nu ligt hij een beetje te jammeren in zijn bedje, maar was duidelijk wel moe... Ga zo anders nog even bij hem kijken als hij met een minuut of 5 niet stil is...
Ochquote:Op donderdag 2 april 2009 14:54 schreef Dakota het volgende:
[..]
elin droomt al weken hoor..wordt soms heel zielig wakker met pruillipje
jahquote:Op donderdag 2 april 2009 14:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Och
Nou wil ik haar dor het beeldscherm heen wel knuvveluh!
ik heb t dekentje altijd in een hoes zitten..en t laken als matrozenbedje gevouwenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:14 schreef mrien het volgende:
Score van afgelopen nacht, 2 x wakker waarvan 1 mega poepbroek.
Score van die nacht ervoor, 3x wakker (in 2 uur tijd)
We gaan weer vooruit![]()
Als het vannacht nu 1x wordt en dan 0x ben ik weer tevreden
Ze wordt nu gewoon midden in de nacht wakker en gaat dan lopen spelen in bed, proberen te staan in je bed, omdraaien in je bed, gaan gillen, gaan brabbelen en uiteindelijk gaan huilen omdat je op je knieën zit en je niet meer terug kan komen onder je dekentje
Zal straks vast wel weer beter gaan
Wie had er hier ook al weer ervaringen met het dekentje in een dekbedovertrekhoes te stoppen? Lotte trekt steeds vaker de deken + laken los omdat die mijn inziens niet strak genoeg ingestopt zitten (zit wel goed ingestopt, maar laat te snel los)
ha, de tortelduifjes zijn bijna even langquote:
jongens zijn altijd iets zwaarder dan meisjes..dus ze lopen wat dat betreft dus eigenlijk ook gelijkquote:Op donderdag 2 april 2009 16:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
ha, de tortelduifjes zijn bijna even langAlleen hij heeft niet zo'n groot hoofd
![]()
(en meer spekkies)
Seb is rond 12 uur in de box in slaap gevallen en heeft tot 2 uur geslapen, toen heeft mijn moeder hem de fles gegeven en nou ligt hij alweer vanaf half drie te slapen in zijn bedje.
maar 8 cm hoor, Hij wordt geen zeppelin, hij begin gewoon klein. hij hield al rekening met mij toen hij nog geboren moest worden.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:56 schreef Dakota het volgende:
[..]
jongens zijn altijd iets zwaarder dan meisjes..dus ze lopen wat dat betreft dus eigenlijk ook gelijk
maar idd een groter hoofd hier..Al is die van seb wel groot geworden sinds de geboorte zeg
dat wordt vast ook een zeppelin
Elin maar 5 weet je zeker dat Seb wel normaal is ?quote:Op donderdag 2 april 2009 17:09 schreef Estrys het volgende:
[..]
maar 8 cm hoor, Hij wordt geen zeppelin, hij begin gewoon klein. hij hield al rekening met mij toen hij nog geboren moest worden.(zei mevrouw met de tweedegraads ruptuur, neeeheee ik was niet ver uitgescheurd, mijn perineum is gewoon erg kort
)
Uiteindelijk denk ik dat Seb niet heel lang zal worden, Papa en mama zijn allebei van die kabouters. Maar je weet nooit, in mijn schoonfamilie zijn er wel heel veel lang (met schoenmaat 52 en zo)
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:19 schreef Estrys het volgende:
Normaal, wat is normaal? Dat vind ik zo'n subjectief begrip.weer zoiets verzonnen door het CB zeker?
Nee een zwaar Christelijk dorp en dan een gemengd kindje (2 inmiddels) binnenkomen. En dan nog eens om de extra entingen vragen waar ze recht op hebben.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:21 schreef Dakota het volgende:
[..]
Bij t CB hier kijken ze al raar op als ze een donker kindje zien
Nou hier kijken ze nergens van op geloof ik, kindjes die Destiny heten bijvoorbeeld of vandaag was er eentje die heette Tricay (geen idee hoe je dat uitspreekt, ik zag het op zijn/haar groeiboekje staan)quote:Op donderdag 2 april 2009 17:21 schreef Dakota het volgende:
[..]
Bij t CB hier kijken ze al raar op als ze een donker kindje zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |