abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67645343
Goed zo Dakota! En ook nog een stuk in de lengte gegroeid dus Wordt een lange dame!
En wat tof dat ze het zo goed doet met BV
En ook fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken om d'r koppie
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_67645397
Fijn Dakota!
3 maanden alweer!

Ik vind het echt zo hard gaan met alle babietjes!
pi_67645556
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:26 schreef Fuente het volgende:
Goed zo Dakota! En ook nog een stuk in de lengte gegroeid dus Wordt een lange dame!
En wat tof dat ze het zo goed doet met BV
En ook fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken om d'r koppie

die lengte
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_67645617
quote:
Op donderdag 2 april 2009 12:41 schreef Dakota het volgende:
seb gaat goed!

ik vertrek over 5 minuten..denk dat ze nu 5250 weegt ofzo
zat ik er 210 gram naast
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 2 april 2009 @ 14:37:42 #155
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_67645657
Wat leuk al die groeicurves... Zal vanavond die van Maarten eens online gooien, nu kan ik niet bij W.'s computer (althans, ik ga er niet zomaar op) en die kan hem voor me op het i'net zetten...

Fuente, fijn dat de HA je zorgen begreep en ik hoop dat Merel op de speciale voeding goed zal reageren!

Maarten drinkt gelukkig weer beter, heeft nog wel veel poepluiers op een dag. Gisteravond was hij even heel zielig, hij lag wel te slapen maar tot 2x toe luid brullen en dan weer verder slapen. Ik dacht dat baby'tjes pas vanaf later gingen dromen?
Nu ligt hij een beetje te jammeren in zijn bedje, maar was duidelijk wel moe... Ga zo anders nog even bij hem kijken als hij met een minuut of 5 niet stil is...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_67645820
Elin! Streepje

L. lijkt volgens het lijntje nog steeds lang en dun, maar écht, hij heeft zulke bolle wangen!
pi_67646146
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:37 schreef Marie79 het volgende:
Wat leuk al die groeicurves... Zal vanavond die van Maarten eens online gooien, nu kan ik niet bij W.'s computer (althans, ik ga er niet zomaar op) en die kan hem voor me op het i'net zetten...

Fuente, fijn dat de HA je zorgen begreep en ik hoop dat Merel op de speciale voeding goed zal reageren!

Maarten drinkt gelukkig weer beter, heeft nog wel veel poepluiers op een dag. Gisteravond was hij even heel zielig, hij lag wel te slapen maar tot 2x toe luid brullen en dan weer verder slapen. Ik dacht dat baby'tjes pas vanaf later gingen dromen?
Nu ligt hij een beetje te jammeren in zijn bedje, maar was duidelijk wel moe... Ga zo anders nog even bij hem kijken als hij met een minuut of 5 niet stil is...
elin droomt al weken hoor..wordt soms heel zielig wakker met pruillipje
wanna rub mah puppeh?!
pi_67646178
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:54 schreef Dakota het volgende:

[..]

elin droomt al weken hoor..wordt soms heel zielig wakker met pruillipje
Och
Nou wil ik haar dor het beeldscherm heen wel knuvveluh!
  donderdag 2 april 2009 @ 15:00:13 #159
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_67646291
Annicka droomt ook al, vermoed ik, zij is een aantal keren luid huilend wakker geworden... Of ze huilde in haar slaap, ook dat is gebeurd. Ik heb gelezen dat het kon komen door een kamer die te warm is, dus ik probeer de temperatuur tussen de 16 en 18 graden te houden. Toen ze luid huilend wakker schrok, was het namelijk 20 graden op de kamer.
pi_67648571
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:55 schreef freecell het volgende:

[..]

Och
Nou wil ik haar dor het beeldscherm heen wel knuvveluh!
jah en dan doet ze hmmbeh beh beh..:D
wanna rub mah puppeh?!
pi_67648690
Score van afgelopen nacht, 2 x wakker waarvan 1 mega poepbroek.
Score van die nacht ervoor, 3x wakker (in 2 uur tijd )
We gaan weer vooruit
Als het vannacht nu 1x wordt en dan 0x ben ik weer tevreden

Ze wordt nu gewoon midden in de nacht wakker en gaat dan lopen spelen in bed, proberen te staan in je bed, omdraaien in je bed, gaan gillen, gaan brabbelen en uiteindelijk gaan huilen omdat je op je knieën zit en je niet meer terug kan komen onder je dekentje
Zal straks vast wel weer beter gaan

Wie had er hier ook al weer ervaringen met het dekentje in een dekbedovertrekhoes te stoppen? Lotte trekt steeds vaker de deken + laken los omdat die mijn inziens niet strak genoeg ingestopt zitten (zit wel goed ingestopt, maar laat te snel los)
  donderdag 2 april 2009 @ 16:17:44 #162
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_67648776
En een trappel/slaapzak? Of is dat niet meer mogelijk voor kindjes van negen maanden?

Annicka ligt nu een beetje te zeuren in haar bedje trouwens. Iedere keer een beetje kreunen en piepen enzo.
pi_67648779
en mn neppe babyuggs zijn binnen lekker fout
2,00 euro niet gedragen en van marktplaats
wanna rub mah puppeh?!
pi_67648823
quote:
Op donderdag 2 april 2009 16:14 schreef mrien het volgende:
Score van afgelopen nacht, 2 x wakker waarvan 1 mega poepbroek.
Score van die nacht ervoor, 3x wakker (in 2 uur tijd )
We gaan weer vooruit
Als het vannacht nu 1x wordt en dan 0x ben ik weer tevreden

Ze wordt nu gewoon midden in de nacht wakker en gaat dan lopen spelen in bed, proberen te staan in je bed, omdraaien in je bed, gaan gillen, gaan brabbelen en uiteindelijk gaan huilen omdat je op je knieën zit en je niet meer terug kan komen onder je dekentje
Zal straks vast wel weer beter gaan

Wie had er hier ook al weer ervaringen met het dekentje in een dekbedovertrekhoes te stoppen? Lotte trekt steeds vaker de deken + laken los omdat die mijn inziens niet strak genoeg ingestopt zitten (zit wel goed ingestopt, maar laat te snel los)
ik heb t dekentje altijd in een hoes zitten..en t laken als matrozenbedje gevouwen
wanna rub mah puppeh?!
pi_67648892
t dekentje doe ik dan in t midden en ik neem een hoeslaken van mijzelf..extra lang dus zodat je heel veel onder kan stoppen..is ook bijna niet los te trekken
wanna rub mah puppeh?!
pi_67649860
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:25 schreef Dakota het volgende:
5.460! 61.8 lang en hoofdje 41.7

ha, de tortelduifjes zijn bijna even lang Alleen hij heeft niet zo'n groot hoofd (en meer spekkies)

Seb is rond 12 uur in de box in slaap gevallen en heeft tot 2 uur geslapen, toen heeft mijn moeder hem de fles gegeven en nou ligt hij alweer vanaf half drie te slapen in zijn bedje.

[ Bericht 12% gewijzigd door Estrys op 02-04-2009 16:54:57 ]
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_67650123
quote:
Op donderdag 2 april 2009 16:49 schreef Estrys het volgende:

[..]

ha, de tortelduifjes zijn bijna even lang Alleen hij heeft niet zo'n groot hoofd (en meer spekkies)

Seb is rond 12 uur in de box in slaap gevallen en heeft tot 2 uur geslapen, toen heeft mijn moeder hem de fles gegeven en nou ligt hij alweer vanaf half drie te slapen in zijn bedje.
jongens zijn altijd iets zwaarder dan meisjes..dus ze lopen wat dat betreft dus eigenlijk ook gelijk
maar idd een groter hoofd hier.. Al is die van seb wel groot geworden sinds de geboorte zeg dat wordt vast ook een zeppelin

wanna rub mah puppeh?!
pi_67650551
quote:
Op donderdag 2 april 2009 16:56 schreef Dakota het volgende:

[..]

jongens zijn altijd iets zwaarder dan meisjes..dus ze lopen wat dat betreft dus eigenlijk ook gelijk
maar idd een groter hoofd hier.. Al is die van seb wel groot geworden sinds de geboorte zeg dat wordt vast ook een zeppelin

maar 8 cm hoor, Hij wordt geen zeppelin, hij begin gewoon klein. hij hield al rekening met mij toen hij nog geboren moest worden. (zei mevrouw met de tweedegraads ruptuur, neeeheee ik was niet ver uitgescheurd, mijn perineum is gewoon erg kort )

Uiteindelijk denk ik dat Seb niet heel lang zal worden, Papa en mama zijn allebei van die kabouters. Maar je weet nooit, in mijn schoonfamilie zijn er wel heel veel lang (met schoenmaat 52 en zo )
pi_67650686
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:09 schreef Estrys het volgende:

[..]

maar 8 cm hoor, Hij wordt geen zeppelin, hij begin gewoon klein. hij hield al rekening met mij toen hij nog geboren moest worden. (zei mevrouw met de tweedegraads ruptuur, neeeheee ik was niet ver uitgescheurd, mijn perineum is gewoon erg kort )

Uiteindelijk denk ik dat Seb niet heel lang zal worden, Papa en mama zijn allebei van die kabouters. Maar je weet nooit, in mijn schoonfamilie zijn er wel heel veel lang (met schoenmaat 52 en zo )
Elin maar 5 weet je zeker dat Seb wel normaal is ?

anyways..de kans dat elin erg lang wordt is heeeeeeeeeeel groot paps dus 2.02..schoenmaat 50 PIPO

ik denk wel dat ik r groei goed in de gaten ga houden en evt. groeiremmers als ze ouder is.
Misschien vinden mensen dat raar of stom.maar een lengte van 1.90 of langer vind ik toch wel erg sneu voor een meisje
wanna rub mah puppeh?!
pi_67650804
Normaal, wat is normaal? Dat vind ik zo'n subjectief begrip. weer zoiets verzonnen door het CB zeker?
pi_67650847
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:19 schreef Estrys het volgende:
Normaal, wat is normaal? Dat vind ik zo'n subjectief begrip. weer zoiets verzonnen door het CB zeker?

Bij t CB hier kijken ze al raar op als ze een donker kindje zien
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 2 april 2009 @ 17:28:58 #172
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_67651048
Dakota hier ook twee van die lange en met een papa van 2 meter en een mama van 1.70 is dat niet zo raar. Ik ben op mijn mams na de kortste. Bij Kaith hebben ze een berekening gemaakt en die is berekend op 1.89 met een marge van 7 cm naar boven of beneden. Voor Eva is de berekening nog niet gemaakt. Mijn nichtje is bijvoorbeeld 1.97. Mijn vader is 2.03 en die is de kortste thuis. Mijn oom heeft een speciaalzaak voor grote heren-dames-kinderschoenen. Hij heeft nl. maat 57. Dat en de kant van mijn schoonfamilie meegenomen hebben ze een berekening op Kaith losgelaten.

Dakota ik weet niet of ik het zou laten stoppen. Mijn zusje is 1,92 en eigenlijk is er nooit gesproken over remmen. Mijn zwagertje is in januari 14 geworden en die is 1,96 en die moet nog de groei in maar mijn schoonmoeder wil ook niet dat hij aan de hormonen gaat om de groei te stoppen.
  donderdag 2 april 2009 @ 17:30:08 #173
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_67651083
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:21 schreef Dakota het volgende:

[..]

Nee een zwaar Christelijk dorp en dan een gemengd kindje (2 inmiddels) binnenkomen. En dan nog eens om de extra entingen vragen waar ze recht op hebben.
  donderdag 2 april 2009 @ 17:51:36 #174
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_67651645
Nou, als ik het zo hoor is het dan toch een droom geweest...
Maarten heeft vanmiddag maar helemaal niet geslapen, om na de fles van half 5 in slaap te vallen, en daarna weer wakker... Hij is nu met W. boodschappen doen, dus hopelijk slaapt hij nu wel!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_67652488
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:21 schreef Dakota het volgende:

[..]

Nou hier kijken ze nergens van op geloof ik, kindjes die Destiny heten bijvoorbeeld of vandaag was er eentje die heette Tricay (geen idee hoe je dat uitspreekt, ik zag het op zijn/haar groeiboekje staan) en ik zie ook heel vaak Turkse kindjes. En mijn man heeft natuurlijk bij de zoon van de CB arts met Lego gespeeld

Mijn schoonmoeder is 1,50 meter (over kabouters gesproken), mijn schoonvader 1,80 denk ik. Mijn vader 1,70 en mijn moeder 1,60. Mijn zus is net als ik 1,65. Ik weet ook niet of ik de groei zou stoppen, het is lastig om te beoordelen. Nou ja je hebt nog even he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')