Niet zo heel vaak hoor.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:52 schreef Dakota het volgende:
hoevaak ga je in hemelsnaam naar t cb Dollemina
juhp ik ga vandaag als tussendoortjequote:Op donderdag 2 april 2009 10:13 schreef DolleMina het volgende:
Ow, maar de lengte heb ik ook maar een beetje met de losse hand ingevuld. Dat is echt niet iedere keer gemeten.Vandaar dat het waarschijnlijk zo'n grillig lijntje is en nu pas een beetje mooi wordt.
Hebben ze bij jouw CB geen inloopspreekuur? Hier iedere woensdag en donderdag. Ik ga straks gewoon iedere twee weken laten meten: een keer voor de reguliere afspraak en nog een keertje tussendoor.
Dat iig tot ik weer een baan heb. Die heb ik nog niet, en ik ga pas weer zoeken als Annicka een half jaar oud is ofzo. Als ik dan nog wat kan vinden met die kredietcrisis (of is het inmiddels een economische?)
jij weet ook ongeveer wat Lennon binnenkrijgt..quote:Op donderdag 2 april 2009 10:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga nooit naar het inloopspreekuurook nooit gedaan met Twan. Wel erg leuke grafieken. Waar maken jullie die?
http://www.borstvoeding.com/groeicurve/quote:Op donderdag 2 april 2009 10:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga nooit naar het inloopspreekuurook nooit gedaan met Twan. Wel erg leuke grafieken. Waar maken jullie die?
Hmm dat zou wel balen zijn, al kunnen ze wel over KMA heen groeien he? CB zou het kunnen weten denk ik of anders je zorgverzekering??quote:Op donderdag 2 april 2009 10:39 schreef Fuente het volgende:
We zijn weer terug! De HA vond Merel d'r eczeem ook wel wat zorgwekkend. Dat, in combinatie met haar dunne luiers en slechte drinken, doet hem ook denken aan een allergie. De meest voor de hand liggende is KMA, dus hij adviseert inderdaad om een tijdje koemelkvrije voeding te proberen.
De diaree zou binnen een paar dagen weg moeten zijn, de eczeem kan wel enkele weken duren. Dus ik ga zo een pak halen, dan is het alleen nog bedenken hoe we dit qua kosten gaan doen en of we een vergoeding krijgen.
Onze HA heeft niet heel veel verstand van kma voeding, zou ik het CB kunnen vragen voor advies hierover?
Ja, ik zag het, ik ben er al mee bezig hahaha...quote:Op donderdag 2 april 2009 10:42 schreef DolleMina het volgende:
Diaan, je moet de afbeelding even opslaan op je eigen computer en dan uploaden naar bijvoorbeeld photobucket en dan weer met de [ [url=]afbeelding[/url] ] hier zetten. Dan zien we hem wel.
Inderdaadquote:Op donderdag 2 april 2009 10:51 schreef DolleMina het volgende:
Leuk om al die curven te zien.Dan zie je meteen hoe verschillend alle kindjes groeien.
vorige keer 60 cm (10 weken)quote:Op donderdag 2 april 2009 11:27 schreef Fuente het volgende:
Hoe lang is Elin nu?
Merel was bij 3 maanden 59,5 cm, ze moet woensdag weer, dus ben heel benieuwd hoeveel ze dan weegt en hoe lang ze dan is.
Elin ookquote:Op donderdag 2 april 2009 12:46 schreef Estrys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kan ik natuurlijk niet achter blijven met een curve
Hij is in de eerste week 4 keer gewogen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |