quote:Op zondag 19 april 2009 21:36 schreef Nepthys het volgende:
Ik legde pas veel later de link tussen de smaak van colasnoepjes en hun vorm als colafles. Toen ik klein was zag ik er altijd een soort van Nefertitikop in met het bruine gedeelte als hoofddeksel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:08 schreef Tanjaa het volgende:
Dat kanga en roe van Winnie de Pooh zo heten omdat ze kangaroe's zijn en kanga en roe natuurlijk samen Kangaroe is .. Dat snapte ik vorige week pas
[ link | afbeelding ]
Al die Talibanbaarden fijn met hun surfplankje op het strand van Cuba.quote:Op maandag 20 april 2009 12:36 schreef Gwywen het volgende:
Tering heb ik zomaar even negen pagina's van dit nieuwe deel gemist.
Gauw maar even mijn bijdrage. Begin maar vast met lachen. Uitlachen, wel te verstaan.
Ik dacht, tot voor kort, eigenlijk gewoon omdat ik er nooit zo bij stilgestaan had, dat waterboarding dit was: Klik
En dacht derhalve: hoe kunnen die gevangenen op Gitmo dàt nou vervelend vinden.
Das waarquote:
Broodje aap.quote:Op maandag 20 april 2009 19:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe de Kangoeroe aan zijn naam komt: Toen James Cook australie ontdekte liep hij ergens in het noordwesten van australie rond toen hij een kangoeroe zag. Stuiter, Stuiter, Stuiter..
Stomverbaasd stond hij naar het beest te kijken. Hij zag een Aboriginal tegen een boom geleund staan en ging op hem af. Hij zei toen iets van: I Say, old Boy, would you be as kind as to tell me what kind of hopping animal that is over there? Hummm? There´s a good chap, Eh.. What what!
De inboorling zei toen K'ang A Roo terug
Cook, AAAAhh a Kangaroo hummm ? Well god bless you dear chap.
Hij schreef het relaas op in zijn logboek en sindsdien heet dat beest zo.
In de jaren 30 deed men onderzoek naar de Aboriginal talen in het noordoosten van australie en K' ang A Roo betekend zoveel als, Wat zegt u? Wat lul jij nou?
quote:Op maandag 20 april 2009 12:36 schreef Gwywen het volgende:
Tering heb ik zomaar even negen pagina's van dit nieuwe deel gemist.
Gauw maar even mijn bijdrage. Begin maar vast met lachen. Uitlachen, wel te verstaan.
Ik dacht, tot voor kort, eigenlijk gewoon omdat ik er nooit zo bij stilgestaan had, dat waterboarding dit was: Klik
En dacht derhalve: hoe kunnen die gevangenen op Gitmo dàt nou vervelend vinden.
Haha bij jou Dessing leeste ik ook gewoon Dressingquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
'Begrepen' niet echt, maar ik lees nu pas dat Floortje gewoon Dessing heet, en niet Dressing. Jaren verkeerd gelezen gewoon
.
Niet?quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:52 schreef JaZekerZ het volgende:
Dat je met een dagretour niet de hele dag op en neer kunt, zoveel je maar wil
Kan dat echt niet? Kijken ze daar zo streng naar (oké, als ie 20 keer is volgestempeld lijkt het me logisch)?quote:
Nee dat mag niet nee. Heb ik ook jouw ogen geopend?quote:Op woensdag 22 april 2009 01:19 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Kan dat echt niet? Kijken ze daar zo streng naar (oké, als ie 20 keer is volgestempeld lijkt het me logisch)?
Ik doe wel eens met weekendretour op zaterdag op en neer en op zondag. Gaat prima, maar ik word ook bijna nooit gestempeld
Ik wist wel dat het voor één heen- en terugreis was bestemd, maar niet dat het niet konquote:Op woensdag 22 april 2009 06:44 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Nee dat mag niet nee. Heb ik ook jouw ogen geopend?
Een dagretour is voor 1x op en neer die dag (hoor het hem nog zeggen). En ik was toevallig al een keer voor de heen en terugreis gestempeld. Dus idd geen stempel = blijven treinen.
Ohja en ik vroeg de beste man nog: waarom noemen ze het dan een -dag- retour? en niet gewoon één retour.
Daar staat het nr op van de conducteur die jou gestempeld heeft en van de tijd, en aangezien alle conducteurs van de NS het rooster uit hun hoofd moeten leren weten ze preceis wanneer jij gestempeld bent.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:05 schreef maok het volgende:
Hoe kunnen ze eigenlijk zien dat die stempel van een eerdere reis is en niet gewoon van een eerder trein (voor een overstap) Ik heb soms wel 4 stempels of meer. Wat staat er eigenlijk voor info op zo'n stempel, in de trein hebben ze niet van die zones als in bussen lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |